Tutaj jesteś: Dziecko > Zakładanie Rodziny > Planowanie ciąży > Jak począć syna?
Jak począć syna?

Jak począć syna?

Stopień trudności: bardzo trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (176 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Marzysz o poczęciu chłopca? Nie można zdecydować o płci dziecka, ale można zwiększyć szanse na jego poczęcie konkretnej płci. Poniżej znajdziesz instrukcję jak spłodzić chłopca.
1

Zapewne słyszałaś mity dotyczące poczęcia chłopca typu pozycja seksualna czy rodzaj diety. Otóż pozycja w jakiej kochasz się z partnerem nie ma wpływu na płeć poczętego dziecka. Jeśli chodzi o dietę zdania są podzielone. Wg niektórych naukowców dieta nie ma żadnego wpływu na płeć dziecka, inni natomiast twierdzą, że aby powić upragnionego synka jego przyszła mama powinna przed poczęciem być na wysokokalorycznej diecie.

2
Plemniki płci męskiej "Y" są szybsze od plemników płci żeńskiej "X" ale nie są "trwałe" czyli nie przeżywają tak długo jak żeńskie. Aby począć chłopca musisz odbyć stosunek płciowy z partnerem w 3 dniach owulacji, wówczas plemniki męskie szybko dotrą do jajeczka. Jeżeli stosunek jest kilka dni przed owulacją plemniki męskie nie przetrwają do dni owulacji i szanse na poczęcie chłopca spadają.
3

Śluz kobiety może "przechowywać" plemniki i w sprzyjających okolicznościach dochodzi do zapłodnienia. Ale właśnie plemniki męskie nie są w stanie dłużej przeżyć w śluzie kobiety. Np. kobiety uprawiające sport tj. jazda na rowerze czy nurkowanie mają zdecydowanie częściej dziewczynki. Również sauna i gorąca kąpiel zabija męskie plemniki. Nawet dopasowane slipy męskie obkurczają jądra i ograniczają żywotność plemników Y. Dlatego jeśli chcesz mieć synka unikaj gorących kąpieli oraz obcisłej bielizny.

Jak obliczyć dni płodne?
Jak rozpoznać objawy ciąży?
Jak namówić męża na dziecko?
Jak zwiększyć szanse zajścia w ciążę?
4

Przeżywaj orgazm. Orgazm zmienia pH pochwy, czyli zwiększa jej zasadowość, co tworzy warunki korzystne dla plemników męskich. W związku z tym powinnaś mieć wcześniej orgazm niż partner, po to aby przygotować środowisko dla męskich plemników. Dopiero potem powinien nastąpić wytrysk nasienia.

5
Innym sposobem na poczęcie chłopca jest zapłodnienie In vitro – bardzo kontrowersyjne ostatnio. Musisz wiedzieć że jest ono bardzo kosztowne, ale jeśli cię na to stać możesz się zdecydować, pod warunkiem że twoje zasady moralne nie są sprzeczne z zapłodnieniem In vitro. Zapłodnienie to daje ci niemal 100 % szansę na poczęcie chłopca, pod warunkiem że zgłosisz ten fakt przed pobraniem plemników.
Przeczytaj teraz: Jak począć dziewczynkę?
 4.9/5 (176 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

kruszon - 2015-01-22
A co z odpowiednią suplementacją, np. promenem? Czy to też ma wpływ na płeć dziecka i w ogóle na to, czy dojdzie do zapłodnienia?
meagain - 2013-01-04
testów nie polacem. ja korzystam z ovufriend.pl i tam pokazuje kiedy dokładnie jest owulacja, więc można to sobie jakoś planować (jeśli ktoś wierzy w takie planowanie płci;). Dla mnie w sumie to wszystko jedno czy chlopiec czy dziewczynka. choć mam już córcię, gdyby był teraz synuś to bym się cieszyła.
just - 2012-02-11
ja kupilam test owulacyjny, bede wiedziala o moencie owulacji na 48 h przed. Zobaczymy, zyczcie mi powodzenia.
sss - 2011-08-29
.. ale jakims cudem chlopakow rodzi sie wiecej niz dziewczynek..
pati - 2010-12-21
Czyli tak naprawde szanse na chlopaka sa marne..
Oczywiście na początku należy zaznaczyć, iż w warunkach domowych zaplanowanie płci dziecka jest właściwie niemożliwe, a...
Jak naturalnie zaplanować płeć dziecka?
Oczywiście na początku należy zaznaczyć, iż w warunkach...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt