Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak zrobić eliksir młodości?

Jak zrobić eliksir młodości?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Naturalnym eliksirem młodości jest witamina E, która dodaje nam między innymi żywotności, witalności, energii do życia, wygładza zmarszczki, wpływa pozytywnie na regenerację naskórka. Jednak bezmyślne przyjmowanie witaminy E w tabletkach nie daje tak dobrych efektów jak eliksir witaminowy, który przygotujemy w domu. Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak wykonać eliksir bogaty w witaminę E.
Rzeczy, których potrzebujesz:
pszenica, sitko, woda, maszynka do mięsa.
1
Najlepszym źródłem witaminy E jest pszenica. Na 1 porcję kiełków pszenicy bierzemy 1 łyżkę ziarna pszenicy.
2
Ziarna pszenicy płuczemy zimną wodą.
3
Przekładamy ziarno na sitko i kładziemy je na szklankę z wodą, tak, aby sitko było trochę w niej zanurzone.
4
Po 3 dniach kiełki są gotowe, można je jeść same lub jako dodatek do kanapek lub sałatek.
5
Po przygotowaniu kiełki można także wysuszyć, przemielić dokładnie i stosować do wszystkich potraw jako przyprawę.
6
Koenzym Q10 (ubichinon) przy pomocy witaminy E neutralizuje wolne rodniki, obniża poziom cholesterolu, pobudza układ immunologiczny oraz stymuluje syntezę neuroprzekaźników w mózgu. Koenzym Q10 stosowany jest również przy leczeniu chorób serca i nadciśnienia tętniczego. Nasz organizm wytwarza koenzym Q10 do 30 roku życia w wystarczających ilościach - po trzydziestce warto uzupełniać go poprzez odpowiednią dietę. Koenzym Q10 dostępny jest w aptekach bez recepty.
Jak zrobić tybetański eliksir młodości?
Jak wygładzić skórę w Photoshopie?
Jak zrobić papierowe tulipany?
Jak zrobić marchewki z ciasta francuskiego?
Wskazówki
  • wadą witaminy E jest jej powolne działanie, eliksir zadziała widocznie po 3-5 tygodniach, natomiast witamina przyjmowana w tabletkach jeszcze wolniej, bo dopiero po około 10 tygodniach.
  • Hormon odpowiedzialny za młodość to siarczan dehydroepiandrosteronu (DHEAS)
 3.3/5 (16 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

anuszka - 2013-04-14
Można także kupić olej z kiełków pszenicy i dodawać do kremu. Należy uważać, ponieważ olej ma ciemnopomarańczowy kolor i może brudzić.
Podzia - 2010-07-12
Witaminę E można kupić w aptece w kapsułkach i dodawać ją do maseczek. Polecam
Od chwili swoich narodzin rozpoczynasz naukę, że starzenie się jest częścią życia. Wokół widzimy ludzi, którzy się...
Jak pozostać młodym?
Od chwili swoich narodzin rozpoczynasz naukę, że starzenie się jest częścią życia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt