Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak zrobić eliksir młodości?

Jak zrobić eliksir młodości?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Naturalnym eliksirem młodości jest witamina E, która dodaje nam między innymi żywotności, witalności, energii do życia, wygładza zmarszczki, wpływa pozytywnie na regenerację naskórka. Jednak bezmyślne przyjmowanie witaminy E w tabletkach nie daje tak dobrych efektów jak eliksir witaminowy, który przygotujemy w domu. Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak wykonać eliksir bogaty w witaminę E.
Rzeczy, których potrzebujesz:
pszenica, sitko, woda, maszynka do mięsa.
1
Najlepszym źródłem witaminy E jest pszenica. Na 1 porcję kiełków pszenicy bierzemy 1 łyżkę ziarna pszenicy.
2
Ziarna pszenicy płuczemy zimną wodą.
3
Przekładamy ziarno na sitko i kładziemy je na szklankę z wodą, tak, aby sitko było trochę w niej zanurzone.
4
Po 3 dniach kiełki są gotowe, można je jeść same lub jako dodatek do kanapek lub sałatek.
5
Po przygotowaniu kiełki można także wysuszyć, przemielić dokładnie i stosować do wszystkich potraw jako przyprawę.
6
Koenzym Q10 (ubichinon) przy pomocy witaminy E neutralizuje wolne rodniki, obniża poziom cholesterolu, pobudza układ immunologiczny oraz stymuluje syntezę neuroprzekaźników w mózgu. Koenzym Q10 stosowany jest również przy leczeniu chorób serca i nadciśnienia tętniczego. Nasz organizm wytwarza koenzym Q10 do 30 roku życia w wystarczających ilościach - po trzydziestce warto uzupełniać go poprzez odpowiednią dietę. Koenzym Q10 dostępny jest w aptekach bez recepty.
Jak zrobić sałatkę wiosenną z rzodkiewką i jajkiem?
Co jeść żeby wyglądać młodo?
Jak żyć dłużej?
Jak zrobić wiosenny koktajl karotenowy?
Wskazówki
  • wadą witaminy E jest jej powolne działanie, eliksir zadziała widocznie po 3-5 tygodniach, natomiast witamina przyjmowana w tabletkach jeszcze wolniej, bo dopiero po około 10 tygodniach.
  • Hormon odpowiedzialny za młodość to siarczan dehydroepiandrosteronu (DHEAS)
 3.2/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

anuszka - 2013-04-14
Można także kupić olej z kiełków pszenicy i dodawać do kremu. Należy uważać, ponieważ olej ma ciemnopomarańczowy kolor i może brudzić.
Podzia - 2010-07-12
Witaminę E można kupić w aptece w kapsułkach i dodawać ją do maseczek. Polecam
<p>Zmieniające się pory roku mogą oznaczać wiele zmian dla Twojego samochodu. Poniższe porady na wiosenne porządki w...
Jak posprzątać samochód na wiosnę?
Zmieniające się pory roku mogą oznaczać wiele zmian...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt