Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?

Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (65 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Mężczyźni mogą być nieco trudni do zrozumienia dlatego też nie możemy być całkowicie pewne, czy facet nas rzeczywiście lubi. Przez całe moje młodzieńcze lata gdy zaczęłam randkować, zastanawiało mnie czy facet jest słodki bo ‘chce czegoś dostać’ czy jest słodki bo mu się podobam. Jeśli jesteś w niepewnym związku albo masz taki przed sobą, chciałabym Ci przedstawić 10 wskazówek aby być całkowicie pewną, że on cię naprawdę lubi. Więc słuchajcie dziewczyny i przygotujcie się, żeby dowiedzieć się czy facet z którym się spotykasz leci na ciebie czy tylko się zgrywa.
1
oznaki zainteresowania - 1

Mówił coś komuś na Twój temat.

Flirtowałaś z nim a on z Tobą. Czy to znaczy coś więcej dla niego? Jeśli spodobałaś mu się, to na pewno opowie komuś o Tobie. Jeśli powiedział to waszemu wspólnemu znajomemu to oznacza, że chce dowiedzieć się czegoś więcej i ma okazje zadać kilka pytań dotyczących Ciebie, a to oznacza, że naprawdę go kręcisz. Kiedy wypytuje o ciebie inne osoby (udaje, że 'tylko pyta' bez żadnego powodu, lecz jego zachowanie pokazuje, że jest trochę bardziej tobą zainteresowany niż zazwyczaj) to znaczy, że wpadłaś mu w oko.

2
oznaki zainteresowania - 2

Jego spojrzenie.

Mimo, że facet siedzi po drugiej stronie pokoju to jego wzrok jest skupiony na tobie. On ogląda cię od stóp do głów (nie w perwersyjny sposób) i wasz wzrok w końcu się spotkał. Kontakt wzrokowy jest doskonały! Zaczynasz dostrzegać jego niepewny uśmiech... Tak dziewczyno! To definitywny znak, że mu się podobasz!

3
oznaki zainteresowania - 3

Rozmowa.

Rozmowa jest niezbędna jeśli istnieją szanse na romans.. Więc otwórz się i porozmawiaj z nim! Gdy zbliży się do Ciebie i zacznie zadawać pytania oznacza to, że jest prawdopodobnie Tobą zainteresowany. Wygląda na to, że słucha i reaguje na to, co mówisz. Ponadto jeśli zadaje pytania typu "Czy widujesz się z kimś...?" to masz odpowiedź! Pyta o to, ponieważ chce umówić się z tobą i ma nadzieje, że twoją odpowiedzią będzie 'nie'.

4
oznaki zainteresowania - 4

On pojawia się niespodziewanie.

Jeśli on pojawia się znikąd, to oczywiste, że bardzo mu się podobasz. Jest w stanie to zrobić tylko wtedy, gdy pytał odpowiednie osoby o twój plan dnia. Mógł nawet zwrócić uwagę na to, co robisz. Kiedy cię widzi jego twarz zaczyna się czerwienić. To wyraźny znak początku miłości!

5
oznaki zainteresowania - 5

Czy jesteś szczęśliwą osobą?

Jeśli jesteś to on na pewno cię lubi! Jeśli jesteś jednak smutasem, to teraz jest czas, aby zacząć nad tym pracować! Spójrz na swoje ciało, swoją przeszłość, zasoby, możliwości, plany i bądź pozytywna! Zmiany są trudne ale jeśli zmiana ma cię uszczęśliwić to... dlaczego nie?!

6
oznaki zainteresowania - 6

On cały czas mówi.

Obydwoje możecie rozmawiać i rozmawiać bez ani minuty ciszy. Dziewczyno, to dobry znak. Pasujecie do siebie! Milczenie jest śmiercią. Nie ma nic gorszego niż siedzenie w kompletnej ciszy a brak komunikacji to podstawa do zakończenia związku. Kiedy facet dużo mówi to znaczy, że chce zwrócić na siebie twoją uwagę!

7
oznaki zainteresowania - 7

Próbuje się zjednoczyć z tobą.

Jeśli chłopak doszukuje się między wami podobieństw, to oznacza, że jest tobą zainteresowany! Wtedy też dzieli się z tobą swoimi doświadczeniami, zainteresowaniami a nawet tym, co go irytuje. Jego zdaniem jest to pewne dopasowanie się do siebie. Im więcej rzeczy robicie takich samych tym bardziej jesteście do siebie podobni.

8
oznaki zainteresowania - 8

Jeśli zawsze się do Ciebie uśmiecha.

Czy on stale się do ciebie uśmiecha? Przyłapałaś go na tym? Kiedy on się uśmiecha, oznacza że cię bardzo lubi. Jeśli chcesz czegoś więcej to również się uśmiechaj. Uśmiech oznacza pewien rodzaj akceptacji.

9
oznaki zainteresowania - 9

Kiedy facet przyznaje się do czegoś żenującego przy tobie.

Jeśli on przyznaje się w Twojej obecności do czegoś żenującego to oznacza, że jesteś ważna dla niego. Niektórzy faceci dzielą się z tobą swoimi dziwactwami, aby przełamać lody i pokazać, że mają jakieś wady przez co są prawdziwi a nie udają super bohaterów. Co ważniejsze - jeśli facet przyznaje się przed tobą do swoich słabości to oznacza, że dobrze się czuje w twoim towarzystwie i ci ufa.

10
oznaki zainteresowania - 10

Zaczepia Cię w nieszkodliwy sposób.

Kiedy chłopak jest zauroczony dziewczyną może ją zaczepiać co często może być odebrane za dokuczanie. Kiedy zaczyna żartować na Twój temat oczywiście z tego co zrobiłaś albo powiedziałaś, to stara pokazać ci, że jest mu z tobą dobrze. Jeśli zacznie wymykać się to spod kontroli powiedz mu o tym, ale delikatnie!

Przeczytaj teraz: Jak zapomnieć o chłopaku?
 3.5/5 (65 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (18)

amelia - 2016-02-08
Chcę znaleźć sobie chłopaka
nata - 2016-01-19
do Ale_Bullshit Ktoś Cię chyba bardzo skrzywdził... A raczej na pewno.Przykre,co piszesz o kobietach,zastanów się,jeżeli masz uczucia,jak to jest,kiedy kochasz kogoś i jesteś na jego utrzymaniu,a ta osoba tak myśli o Tobie,jak to ująłeś... Jeśli kobieta się szanuje,to żaden amant z kasą nie upokorzy jej,tyle w temacie,a z Twoim podejściem,to lepiej,żebyś nie miał żony,bo każde jej przewinienie będziesz zwalał nie na karb swojego zachowania,czy jej złego dnia,ale na to,że widocznie pierścionek nie był złoty,a srebrny,choć niewiasta złota nie będzie lubiła.A Tobie zawsze w takim przypadku jajecznica będzie za słona.
igulka925 - 2014-12-15
co oznacze jak kolego lub byly chlopal kade mije kometarze a nawte podrownuje ciebie do gwwiazdy i proponuje sex to mysli o tej dziewczynie powaznie
Ale_Bullshit - 2014-11-24
Ale bullshit. Najgłupsza rzecz jaką może facet zrobić to zaufać kobiecie i się przed nią otworzyć. Robienie wspólnych rzeczy? Przecież kobieta robi to co jej facet każe jak na niego leci dla kasy. Jego zainteresowania stają się jej nawet jaki nie będzie ich lubiła będzie robić co jej każe ponieważ będzie się bała że kasa ucieknie. Kobietę ch... obchodzi czy facet ją kocha czy ona jego. Jeżeli zapewnia jej utrzymanie dostosuje się i będzie siedzieć cicho. O jego wadach będzie mówiła że to nic takiego, będzie je obłudnie umniejszała, aby się przekonać że pomimo wad jest wspaniały, że on już ma taki charakter itp. Jak tylko zapłaci może być totalnym zerem, a kobieta z uśmiechem będzie mu robiła dobrze i się starała mając na uwadze to że zapewnia jej utrzymanie i stabilizację finansową. Popłacze sobie jak coś w kącie albo poszuka jakiegoś zakochanego w niej frajera i zacznie mu się zwierzać i zalewać go całym gnojem. Prosty sposób aby rozpoznać że chłopak jest zainteresowany kobietą to że chce ją wyruchać w zamian za zapewnianie utrzymania i kasy, nakarmienie dziecka, wykupienie wakacji.
blondi - 2014-11-18
Nie znajomy z szkoły na przerwie pocałował a na nastęmpnej zapytał się czy chcę z nim chodzić
beata - 2014-11-18
Otwieracie oczy ;) ale nie tylko na tego kto nie jest nami zainteresowany. Myślę, że pewne uwagi otworzą oczy na faceta, który na nas patrzy (choć nie jest namolny i nie napiera), a którym się nie zajmowałyśmy. Takie jest życie, że pewne fakty powinny do nas dotrzeć i otworzyć nam oczy. Zwłaszcza kiedy zwracamy uwagę na osoby nieistotne, a nie dostrzegamy zainteresowania od tych, które nie napierają ;)
lola - 2014-11-18
No nie ma co zakwestionować ;) zgadzam się z każdym punktem.
nick1234 - 2014-11-18
Rusz tyłek, administratorze!
nick1234 - 2014-11-18
Sprawdzamy co ma do powiedzenia prymityw, jełop, glista ludzka, wieśniak w jednej osobie. Wchodząc do wanny pomyślałam, że wyzywając innych określasz siebie i swoje postępowanie. Twoje wszystkie epitety w sam raz pasują do określenia Ciebie. Jesteś największym prymitywem jakiego poznałam, żyjąc na tym świecie 60 lat. Nie ma drugiego tak wulgarnego człowieka. Czy ktoś został wyzwany, tak jak tutaj /w internecie/? Nie!, nie ma ani jednej osoby. Z Tobą należny walczyć, pozbyć się Ciebie jak najprędzej, bo to Ty jesteś jak określasz glista ludzką, to Ty jesteś prymitywem i jełopem. Otaczasz się takimi samymi ludźmi, a przykładem są te dwie lafiryndy z Łodzi - rozchwiane emocjonalnie, płaczące, irytujące się, robiące z igły widły, zajmujące się wróżbami, odrzuconymi facetami, pocieszającymi starych zdziwaczałych zgredów i szurniętych małolatów. Które normalne kobiety tak postępują? Ani sąsiadka, ani znajoma nie jest seksualną pocieszycielka strapionych. Tak samo Ty zajmujesz się wszystkimi wolnymi kobietami w internecie - witasz, uwodzisz, wielbisz, wykorzystujesz i zostawiasz. Przy pierwszej nadarzającej się okazji nazwiesz tymi samymi epitetami swoją wybrankę, człowieku z klasą ...zerową. Jesteś prymitywem, który nie potrafi się zachować - rozstać w normalny i cywilizowany sposób. Masz wyreżyserowane pewne zachowania i sadzisz, ze można je stosować na dłuższą metę? Twoja podłość nie zna granic, ani umiaru. Jesteś gotowy na wszystko - możesz latami znęcać się. Co z tego, że jesteś mądrym człowiekiem jeśli jesteś największą zakałą społeczeństwa, najgorszym człowiekiem na kuli ziemskiej?
W tygodniu spotkałam znajomego, który zapytał co u mnie słuchać i czy kogoś mam? Człowiek inteligentny /radca prawny/ zna mnie od lat /pracowaliśmy razem 1O lat/, opiniował problematyczne sprawy kadrowe, które wtedy prowadziłam i on zasypuje mnie stekiem miłych słów na temat wyglądu, postępowania, prowadzenia się, charakteru, sposobu bycia. A tutaj /internet/ jestem postrzegana jako osoba najgorsza, totalne zero, debil, kretyn, matoł, nędzna kreatura i szata. Dlaczego jestem tak postrzegana? Dlatego, że takimi ludźmi jesteście - matołami, tumanami, glistami ludzkimi, prymitywami, wieśniakami, szmatami, śmieciami, nędznymi życiowymi kreaturami, którym najważniejszy jest pieniądz, a nie godność człowieka!
driver911 - 2014-11-18
drogie dziewczyny fececi lubia jak jesteście niedostepne ,jak musza sie nakombinować żeby was zdobyć ,kokietujcie ,bawcie sie a beda emocje ,
mezczyznie nie znoszą łatwych Kobiet
ksmamona - 2014-11-18
Z mojego punktu widzenia w tym biednym państwie zwanym potocznie Polską widać ,że kobiety tu żyjące to potoczne suki szukające ciepłego miejsca do wylęgu i dobrobytu. Nie ważna ,że bije! ,ważne ,że daje na życie !!! Ohyda i uwłaczanie podstawowym normom ludzkim.
Marcyś - 2014-08-05
Am pytanko kolega mojego brata podoba mi sie i nwm czy ja mu tez sie podobam . Przylapalam go juz nie raz gdy sie na mnir patrzyl j usmiechal , uciekal tez czasamy wzrokiem. Nwm co mam zrobic zeby z nim byc . Mam prosbe prosze zeby do 6.08. 2014 byla odpowiedz bardzo mi zalezy .
wikunia - 2014-07-22
Ja mam taki mały problem... I mój przyjaciel który mi się podoba od 3 jak i o tym od tamtego czasu wie kiedyś się we mnie podkochiwał... Z zazdrości odsunął się trochę ode mnie i teraz znów mnie podrywa i wogóle... Jeśli robi rzeczy z punktów 1,2,5,8 to znaczy że nadal coś do mnie czuje ??
andreasw110 - 2014-06-12
Witam. Miłość jest ślepa. Niby wybacza wszystko. Należy uważać bardzo, by nie popełnićblędu.
Olivka - 2014-02-20
Ja mam kolegę z którym trenuje od dłuższego czasu, nie mamy możliwości rozmowy na treningach. Każdy przychodzi w innych godzinach, ale za każdym razem gdy się wita ze mną uśmiecha się szczerze i od jakiegoś czasu delikatnie rumieni, nawet od kilku spotkań jak się wita szybko spuszcza wzrok. Zastanawia mnie czy mu się podobam. Ja też się szczerze do niego uśmiecham tylko jeśli mu się podobam to czemu nie chce ze mną porozmawiać, miałby możliwość poznania mnie prywatnie.
efi5 - 2013-04-13
Chłopaki mają różne sposoby okazania zainteresowania.Jednym z nich może być pożyczenie zeszytu z zadaniami w szkole, upuszczenie jakiegoś przedmiotu tylko po to żeby zwrócić na siebie uwagę.Dobrym sposobem jest także pożyczenie książki i pod pretekstem oddania jej umówienie się na randkę np. do kina.
Delena16 - 2013-01-20
tak patrze że z 8 punktów pasuje do tego jak się zachowuje przy mnie chłopak który mi się podoba, czy 8 na 10 może oznaczać że mnie lubi ?
Karolinas - 2012-10-23
Warto dodać przy tym artykule, że nie wszyscy mężczyźni zachowują się wobec ustalonego schematu :) Niektóre przesłanki mogą wskazywać wręcz o odwrotnych zamiarach :)
Nie ma na świecie chyba żadnej dziewczyny czy kobiety, która nie chciałaby być w związku z fantastycznym facetem. Jeśli...
Co zrobić żeby chłopak oszalał na twoim punkcie?
Nie ma na świecie chyba żadnej dziewczyny czy kobiety...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt