Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (49 ocen)
Oceń 
 1 z 13 
Zakochanie się jest wspaniałą rzeczą i każdy doświadcza tego w pewnym momencie. Przyznaje, że trudno powiedzieć, kiedy chłopak jest zakochany. Oni mogą wysłać tyle mieszanych sygnałów na raz! Poniżej opiszę 12 znaków, które pokazują, że jest w Tobie zakochany.
 3.4/5 (49 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (21)

Agnieszka - 2015-01-27
Co myślicie jeśli mówił że jestem najlepszym. Prezentem na urodziny , a poszedł do innej.. Ptzytulal się przez pierwsze dni i podnosił a za jakiś czas gdy dowiedziałam się że jestem chora to czar prysl. Znalazł inna chodz pisał że cieszy się już że mną lepiej..
moniaaaa - 2015-01-16
Jeśli facet zachowuje się tak, jakby chciał cię kontrolować albo po prostu to robi, to znaczy, że nie jest to miłość. Dziewczyny, oni to robią i zaczyna to być ich małą obsesją. Z drugiej strony, jeśli chłopak mówi Ci, że możesz robić wszystko, co chcesz, tylko nie randkować z innymi facetami to znaczy, że chce być z tobą, że cię rozumie i po prostu cię kocha! ---- wiekszej bredni nie słyszałam
ja - 2015-01-16
Ale bzdety.prawdziwy facet wie co roić i tyle...
LOL - 2015-01-16
Doprawdy wygrzebaliście te bzdury z otchłani. Pierwszego komentarz z października 2011 !!!
piszcie komcie i zostawiajcie maile ;)))
renta - 2015-01-16
Jakbym wdział siebie
chii - 2015-01-16
Co do odzywania się:Moim zdaniem, większość facetów woli rozmawiać w realu, a nie godzinami przez telefon w trakcie czegoś ciekawszego do roboty i miłość nie ma tu nic do rzeczy. Kiedyś nie było telefonów i esemesków i fb i przyrost był większy niż dzisiaj, bo spędzało się czas razem a nie przez łącza.
Autorka zapomniała jeszcze o jednym: Jeżeli chłopcu stoi przy tobie namiocik to wiedz, że coś się dzieje :-)
drzewo - 2015-01-16
Jakież to wszystko słodko naiwne :) Przecież to, co tu opisane, to zauroczenie, a nie prawdziwa miłość, o której trudno mówić w początkowych okresach związku. Jeśli po 3 - 4 latach się nie rozleci (a wtedy najczęściej mija fizyczna fascynacja), to będzie można mówić o miłości :)
ja - 2015-01-16
co wy tam w tej Interii palicie hahahaha
mihaellol - 2015-01-16
Gówno prawda, a co kobiety robią żeby facet kochał. Co za kretyński materiał, teraz nie ma prawdziwej miłości, szkoda gadac. Właśnie mętlicie rozumy młodym dziewczynom takimi materiałami. Szkoda gadac !!!!
arimor - 2014-09-01
To co piszesz dowodzi, że nie byłeś prawdziwie zakochany tylko stosujesz gierki. Bo jak facet jest naprawdę zakochany to się nie zastanawia czy się znudzi czy też nie i co ona sobie pomyśli o tym, czy jest męski, bo się odzywa rzadko czy jest "ciotą", tylko po prostu się odzywa, bo nie może bez tego wytrzymać.
mikołaj - 2014-08-28
do Arimor facet ktory odzywa sie do Ciebie codziennie to nie facet to ciota.bo w w ten sposob pokazuje ze jest na kazde Twoje zawolanie co sprawi ze znudzi Ci sie on po jakims czasie. stanie sie nieatrakcyjny.
arimor - 2014-08-26
Wszystko to prawda, choć część facetów nie mówi "kocham Cię" zbyt prędko. Ja bym dodała jeszcze tylko kilka ważnych rzeczy, na które warto (naprawdę warto) zwrócić uwagę. Przede wszystkim: nie zrywa kontaktu ot tak, odzywa się do Ciebie codziennie, a nie np. raz w tygodniu, jest stale dostępny dla Ciebie. Poza tym- chodzi z Tobą za rękę, nie wstydzi się publicznie okazać uczuć. Inna ważna rzecz- po upływie pewnego czasu przedstawia Cię swoim znajomym i rodzinie. Jeśli po roku nie poznałaś żadnego z jego przyjaciół czy kumpli, to znaczy, że on nie traktuje Cię poważnie albo ma powody, by Cię ukrywać. No i ostatnia, ważna rzecz- jeśli facet jest w Tobie zakochany, będzie uwzględniał Cię w swoich planach, będzie myślał o przyszłości biorąc pod uwagę to, co Ty planujesz robić, a nie tylko to, co byłoby wygodne dla niego. Wszystkim zakochanym parom życzę powodzenia! :)
MICHALOWSKA - 2014-08-12
OH COS PIEKNEGO
mikołaj - 2014-05-05
rada dla dziewczyn-nie naciskac na slowo kocham. nie zmuszac nas do mowienia tego. bedziemy chcieli to powiemy
Ona - 2014-02-06
on mnie kocha )*
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś faceta zaparło ci dech w piersiach? Mógł to być kolega z...
Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Czy byłaś kiedyś w takiej sytuacji, że na widok jakiegoś...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub