Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (75 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 
Zakochanie się jest wspaniałą rzeczą i każdy doświadcza tego w pewnym momencie. Przyznaje, że trudno powiedzieć, kiedy chłopak jest zakochany. Oni mogą wysłać tyle mieszanych sygnałów na raz! Poniżej opiszę 12 znaków, które pokazują, że jest w Tobie zakochany.
1
zakochana para - krok 1

Jest w stanie poświęcić się dla Ciebie.

Czy on schodzi z wyznaczonej przez siebie drogi dla Ciebie? Oczywiście, mógłby iść na skróty, ale jest w stanie nadrobić kilka dodatkowych kilometrów tylko dlatego, żeby Cię uszczęśliwić? Jeśli tak, to znak, że masz przy sobie faceta, który jest zakochany w Tobie!

2
zakochana para - krok 2

Uwielbia spędzać z tobą czas.

To oczywiste, że gdy jesteś zakochana spędzasz jak najwięcej czasu z osobą, do której coś czujesz. Zamiast chodzić z kumplami woli zostać z Tobą? Potrafi zrezygnować z robienia swoich ulubionych zajęć dla Ciebie, aby spędzić z tobą trochę czasu i porobić to, co Ty lubisz? Jeśli tak to uważaj... On jest zakochany w Tobie po uszy!

3
zakochana para - krok 3

On uśmiecha się do ciebie.

Oh, uśmiech facetów... Zwłaszcza, gdy chcą coś dostać a my jesteśmy w stanie od razu to zauważyć. Można też wyróżnić uśmiech pełen opieki i zalotny. Właśnie spoglądasz na niego i widzisz jego szeroki uśmiech i błysk w oku? Dobrze trafiłaś, bo właśnie traci dla Ciebie głowę!

4
zakochana para - krok 4

Potrafi rozmawiać z tobą przez długi czas.

Mężczyźni nie lubią dyskutować, szczególnie, gdy są zdenerwowani a niektórzy z nich w ogóle nie lubią rozmawiać. Kiedy jednak znajdzie dziewczynę, z która uwielbia spędzać czas, przekona się, że długie godziny rozmowy mogą być naprawdę fajne! A Ty? Ile już nocy przegadałaś ze swoim chłopakiem?

5
zakochana para - krok 5

Twój facet Cię nie kontroluje.

Jeśli facet zachowuje się tak, jakby chciał cię kontrolować albo po prostu to robi, to znaczy, że nie jest to miłość. Dziewczyny, oni to robią i zaczyna to być ich małą obsesją. Z drugiej strony, jeśli chłopak mówi Ci, że możesz robić wszystko, co chcesz, tylko nie randkować z innymi facetami to znaczy, że chce być z tobą, że cię rozumie i po prostu cię kocha!

6
zakochana para - krok 6

Dostajesz od niego prezenty.

Jasne, każdy facet może kupić kobiecie prezent. Ale musi to być coś od serca, coś, o czym mu wspominałaś podczas wspólnego wypadu, albo coś, co sam wymyślił, co związane było np. z twoją przeszłością. Na pewno zacznie od skromnych rzeczy, ale nie bój się! Na pierścionek z brylantem też przyjdzie czas! Jeśli cię kocha nie będzie miał problemu ze znalezieniem czegoś specjalnie dla Ciebie.

7
zakochana para - krok 7

Oferuje Ci wyjście na obiad, czy do kina.

Jeśli on woli zabrać cię na obiad do fajnej restauracji a potem do kina w piątkowy wieczór, zamiast wyjść z kumplami na piwo, to chyba znak, że jest zakochany! To nawet lepiej, gdy pozwala ci wybrać film i jest szczęśliwy, jeśli wybierzesz jakikolwiek film, nawet komedię romantyczną! Oczywiście idzie to też w drugą stronę, więc też powinnaś obejrzeć z nim jego ulubiony film z takim samym uśmiechem jak on. Takie normalne zachowanie spowoduje, że będzie szczęśliwszy i zakocha się w Tobie jeszcze bardziej!

8
zakochana para - krok 8

Namiętnie kocha się w Tobie.

Musimy sobie przyznać rację, że jest różnica, między seksem a "kochaniem się". "Kochanie się" z drugą osobą jest pełne uczuć i namiętności. Jeśli on darzy Cię prawdziwym uczuciem to potrafisz wręcz poczuć jego duszę. Jaki był wasz sex? Namiętny i intymny czy tylko traktowany "jak formalność"?

9
zakochana para - krok 9

Uwielbia się przytulać!

Dobra, dobra, kiedy facet nie jest zakochany w dziewczynie na ogół nie lubi spędzać czasu na przytulaniu się. Czas na przytulanie jest momentem, w którym jesteście blisko siebie, możecie rozmawiać, czuć bliskość i bezpieczeństwo. W takich chwilach dzielimy się najgłębszymi przemyśleniami, zaczynają się rozmowy o życiu, przyszłości a nawet o rzeczach, które rozbawią was obojga, ale nie można ich opowiedzieć innym ludziom. Czy Twój ukochany cieszy się z takich momentów, czy myśli tylko o ucieczce?

10
zakochana para - krok 10

Mówi Ci, że cię kocha!

Dlaczego nie przejść od razu do rzeczy i po prostu powiedzieć ‘kocham Cię’? Wiele facetów nie powie tego dziewczynie, jeśli nic do niej nie czuje. Jeśli facet mówi tobie, że jest zakochany, że kocha i chce być z tobą przez długi czas i widzisz kilka pozostałych znaków opisanych przeze mnie to oznacza tylko jedno! Ktoś Cię tu naprawdę kocha!

11
zakochana para - krok 11

Wiesz, że możesz mu ufać a on Tobie.

Mam ten instynkt, który podpowiada mi, komu mam ufać a komu nie. Jeśli masz tak samo jak ja i czujesz, że możesz mu zaufać to idealnie. Jeśli on Tobie też ufa – to jeszcze lepiej! Zaufanie jest podstawą każdego poważnego związku, pamiętaj!

12
zakochana para - krok 12

Ty to czujesz.

Kiedy facet jest w Tobie zakochany i wpada po uszy to będziesz to wiedzieć! Spójrz prosto w jego oczy, kiedy on patrzy na Ciebie. Czy wzdycha szczęśliwie, gdy cię widzi? I kiedy cię przytula, i trzyma tak mocno, jakby nigdy nie chciał cię puścić mówi ‘jestem takim szczęściarzem, że mogę cię trzymać w swoich ramionach? To jest idealny znak, że jest to miłość!

Wskazówki
  • Jeśli u swojego wybranka zaobserwowałaś większość podanych przeze mnie znaków, to gratulacje! Więc co o nim myślisz w tym momencie? Czy widzisz siebie z nim za kilka lat?
 3.3/5 (75 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (25)

Grzegorz Pyrka - 2016-03-22
Jestem zakochany w chłopaku który jest kujonem i jest gejem
Kürwä. - 2015-11-23
Nie u mnie jest o wiele wiele inaczej
Arleta - 2015-11-02
A ja dalej nie jestem pewna
rose - 2015-06-15
Zakochani są najpiękniejsi.
Agnieszka - 2015-01-27
Co myślicie jeśli mówił że jestem najlepszym. Prezentem na urodziny , a poszedł do innej.. Ptzytulal się przez pierwsze dni i podnosił a za jakiś czas gdy dowiedziałam się że jestem chora to czar prysl. Znalazł inna chodz pisał że cieszy się już że mną lepiej..
moniaaaa - 2015-01-16
Jeśli facet zachowuje się tak, jakby chciał cię kontrolować albo po prostu to robi, to znaczy, że nie jest to miłość. Dziewczyny, oni to robią i zaczyna to być ich małą obsesją. Z drugiej strony, jeśli chłopak mówi Ci, że możesz robić wszystko, co chcesz, tylko nie randkować z innymi facetami to znaczy, że chce być z tobą, że cię rozumie i po prostu cię kocha! ---- wiekszej bredni nie słyszałam
ja - 2015-01-16
Ale bzdety.prawdziwy facet wie co roić i tyle...
LOL - 2015-01-16
Doprawdy wygrzebaliście te bzdury z otchłani. Pierwszego komentarz z października 2011 !!!
piszcie komcie i zostawiajcie maile ;)))
renta - 2015-01-16
Jakbym wdział siebie
chii - 2015-01-16
Co do odzywania się:Moim zdaniem, większość facetów woli rozmawiać w realu, a nie godzinami przez telefon w trakcie czegoś ciekawszego do roboty i miłość nie ma tu nic do rzeczy. Kiedyś nie było telefonów i esemesków i fb i przyrost był większy niż dzisiaj, bo spędzało się czas razem a nie przez łącza.
Autorka zapomniała jeszcze o jednym: Jeżeli chłopcu stoi przy tobie namiocik to wiedz, że coś się dzieje :-)
drzewo - 2015-01-16
Jakież to wszystko słodko naiwne :) Przecież to, co tu opisane, to zauroczenie, a nie prawdziwa miłość, o której trudno mówić w początkowych okresach związku. Jeśli po 3 - 4 latach się nie rozleci (a wtedy najczęściej mija fizyczna fascynacja), to będzie można mówić o miłości :)
ja - 2015-01-16
co wy tam w tej Interii palicie hahahaha
mihaellol - 2015-01-16
Gówno prawda, a co kobiety robią żeby facet kochał. Co za kretyński materiał, teraz nie ma prawdziwej miłości, szkoda gadac. Właśnie mętlicie rozumy młodym dziewczynom takimi materiałami. Szkoda gadac !!!!
arimor - 2014-09-01
To co piszesz dowodzi, że nie byłeś prawdziwie zakochany tylko stosujesz gierki. Bo jak facet jest naprawdę zakochany to się nie zastanawia czy się znudzi czy też nie i co ona sobie pomyśli o tym, czy jest męski, bo się odzywa rzadko czy jest "ciotą", tylko po prostu się odzywa, bo nie może bez tego wytrzymać.
mikołaj - 2014-08-28
do Arimor facet ktory odzywa sie do Ciebie codziennie to nie facet to ciota.bo w w ten sposob pokazuje ze jest na kazde Twoje zawolanie co sprawi ze znudzi Ci sie on po jakims czasie. stanie sie nieatrakcyjny.
arimor - 2014-08-26
Wszystko to prawda, choć część facetów nie mówi "kocham Cię" zbyt prędko. Ja bym dodała jeszcze tylko kilka ważnych rzeczy, na które warto (naprawdę warto) zwrócić uwagę. Przede wszystkim: nie zrywa kontaktu ot tak, odzywa się do Ciebie codziennie, a nie np. raz w tygodniu, jest stale dostępny dla Ciebie. Poza tym- chodzi z Tobą za rękę, nie wstydzi się publicznie okazać uczuć. Inna ważna rzecz- po upływie pewnego czasu przedstawia Cię swoim znajomym i rodzinie. Jeśli po roku nie poznałaś żadnego z jego przyjaciół czy kumpli, to znaczy, że on nie traktuje Cię poważnie albo ma powody, by Cię ukrywać. No i ostatnia, ważna rzecz- jeśli facet jest w Tobie zakochany, będzie uwzględniał Cię w swoich planach, będzie myślał o przyszłości biorąc pod uwagę to, co Ty planujesz robić, a nie tylko to, co byłoby wygodne dla niego. Wszystkim zakochanym parom życzę powodzenia! :)
MICHALOWSKA - 2014-08-12
OH COS PIEKNEGO
mikołaj - 2014-05-05
rada dla dziewczyn-nie naciskac na slowo kocham. nie zmuszac nas do mowienia tego. bedziemy chcieli to powiemy
Ona - 2014-02-06
on mnie kocha )*
Malutka - 2013-04-15
Czyli nie kocha... :-(
natusia - 2013-03-27
;)
hehe - 2013-03-07
Hehe Ciekaw jestem czy zakochany mężczyzna wspomagający finansowo kobietę z oddaniem to już miłość czy tylko pusty sponsoring!
505843926 - 2012-11-09
mam 12lat i nazywam sie aurelia
baska - 2012-08-21
a jesli on próbuje zwrócic uwage na sb jak kolo niego przechodze...albo jak wysylam mu sms'ka zeby np.wszedl na fb a on po 5 sek. juz wysyla mi na fb "siema"...to co...?

PS:TO MOJ EX... ;/
sandrunia - 2011-10-24
a jeśli się do mnie uśmiecha gdy się zaśmieję i prubuje się przytulić,jak nie jesteśmy parą i nie byliśmy(odpisz na e-maila)
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha, nie kocha”? Jest to bardzo popularna metoda, której nastolatkowie...
Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt