Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle Głowy > Jak się dotlenić?

Jak się dotlenić?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Tlen jest niezbędny do prawidłowego działania całego organizmu. Człowiek, który zbyt dużo czasu przebywa w pomieszczeniach, może doznać niedotlenienia. Do objawów niedotlenienia należą: zawroty głowy, osłabienie a nawet omdlenia. Jak temu zaradzić? Dowiesz się czytając ten artykuł.
1
Staraj się jak najwięcej spacerować. Spacer nie tylko podnosi wydolność organizmu, ale także znakomicie dotlenia. Zamiast więc siedzieć w czterech ścianach warto wyjść na zewnątrz i zadbać o siebie. Gdy poczujesz, że nabrałaś lepszej kondycji fizycznej, postaraj się o większy wysiłek - np. codziennie biegaj 30 min w parku. Nie musi to być szybki bieg, lecz taki o umiarkowanym tempie. Sport na świeżym powietrzu doskonale dotlenia organizm. Jeśli stan Twojego zdrowia nie pozwala Ci na uprawianie sportu to wystarczy, że wyjdziesz na spacer z przyjaciółką lub wyprowadzisz psa. Dzięki temu nie tylko dotlenisz organizm, ale także poprawisz samopoczucie.
2
Jeśli jesteś zmuszona przebywać długi czas w pomieszczeniu (np. w pracy) to staraj się otwierać okno i w miarę możliwości wietrzyć pomieszczenie. Gdy będziesz pracowała „w zaduchu”, Twoja zdolność koncentracji zdecydowanie się obniży. Ponadto możesz czuć się rozdrażniona i senna. Aby tego uniknąć wietrz pokój co kilka godzin. Sam wentylator nie wystarczy!
Jakie są owoce działające przeciwzapalnie i przeciwrakowo?
Jak wykorzystać moc kamieni szlachetnych?
Jak rozpoznać gorączkę u niemowląt?
Jak odczytywać ciśnienie krwi?
strona 1 z 2następna >
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak wyleczyć migrenę?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub