Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Allegro > Jak zrobić aukcję na Allegro?

Jak zrobić aukcję na Allegro?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Serwis Allegro umożliwia nie tylko tanie zakupy, ale również służy do tworzenia własnych aukcji internetowych. Dla niektórych może się to wydawać bardzo trudne, lecz opcja ta jest łatwa w obsłudze. Jeśli masz jakieś zbyteczne rzeczy, które chciałbyś sprzedać - załóż aukcję. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek.
1
Jeśli posiadasz konto w serwisie Allegro - to sprawa jest ułatwiona. Jeśli jednak po raz pierwszy będziesz korzystać z tego serwisu to musisz je założyć. Wejdź na stronę www.allegro.pl a następnie kliknij ZAREJESTRUJ SIĘ. W celu rejestracji musisz wypełnić wszystkie pola oznaczone czerwoną gwiazdką. Jeśli zakładasz konto swojej firmy, wybierz zakładkę Firma. Aktywacja konta nie będzie możliwa, jeśli nie zaakceptujesz regulaminu, który obowiązuje w serwisie. Na aktywację konta czeka się kilka tygodni, ponieważ zespół Allegro musi poddać weryfikacji Twoje dane.
2
Po aktywacji konta wybierz zakładkę Moje allegro aby się zalogować. Po wpisaniu loginu i hasła nastąpi przekierowanie na Twoje osobiste konto. Aby założyć własną licytację kliknij zakładkę Moja sprzedaż a następnie Wystaw. Pojawi się okno, które musisz wypełnić. Wybierz opcję Licytacja a następnie wybierz ręcznie kategorię swojego przedmiotu, dzięki której przedmiot znacznie łatwiej będzie odszukać. Dla przykładu jeśli chcesz sprzedać zegarek to wybrana kategoria powinna prezentować się tak: Biżuteria i Zegarki -> Zegarki -> Damskie / Męskie ( w zależności jaki model masz do sprzedania). Po zakończeniu wyboru kategorii, niżej wyświetli Ci się jej numer identyfikacyjny. Kliknij Dalej. Następnym krokiem będzie wpisanie tytułu Twojej aukcji. Tytuł powinien zawierać nazwę przedmiotu, miasto (jeśli preferujesz by Twój przedmiot mógł zostać odebrany osobiście) i opcjonalnie przymiotniki zachęcające takie jak „zachwycający” czy „idealny dla pań”. Nie powinno się przesadzać z tymi przymiotnikami, ponieważ zamiast zachęcić do zakupu, w zbyt dużej ilości mogą one po prostu odstraszyć.
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak zmienić hasło na Facebooku?
Jak usunąć konto na Naszej Klasie?
3
Jeśli nie potrafisz posługiwać się kodem HTML, wybierz edytor wizualny. Wpisz tam rzetelnie wszystkie dane dotyczące Twojego przedmiotu, takie jak: w jakim jest stanie, jakiego jest koloru, wymiary przedmiotu itd. Unikaj ukrywania wad przedmiotu, ponieważ prędzej czy później wyjdą one na jaw. Lepiej napisać szczerze w aukcji, że przedmiot posiada usterkę niż potem mieć konflikt z osobą, która będzie niezadowolona z przedmiotu. Przy wpisywaniu danych możesz wybrać rodzaj czcionki oraz kolor liter.
4
allegro, aukcja
Następnym krokiem będzie określenie ceny produktu. Wpisz cenę wywoławczą. Możesz ustalić również cenę „Kup teraz” - to cena za którą można kupić przedmiot bez licytacji. Następnie określ liczbę sztuk produktu, czas trwania aukcji oraz sposób dostawy. W ostatnim kroku możesz dodać zdjęcie produktu - pamiętaj jednak aby było ono wyraźne i zgodne ze stanem rzeczywistym!
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Allegro jest obecnie największym polskim sklepem internetowym. Możesz tutaj kupić wszystko - dosłownie wszystko. Jeśli...
Jak założyć konto na Allegro?
Allegro jest obecnie największym polskim sklepem internetowym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt