Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > Jak się pozbyć malinki?
Jak się pozbyć malinki?

Jak się pozbyć malinki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (239 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Robienie malinki jest bardzo proste i szybkie jednak jej usunięcie może sprawić troszkę problemu. Malinka jest tak naprawdę siniakiem zatem metody pozbywania się tego "wyrazu sympatii" są takie same jak w przypadku siniaków.
1
Jeśli nie chcesz mieć siniaka na ciele należy zaraz po próbie zrobienia malinki zacząć mocno rozcierać to miejsce. Będzie bolało ale im mocniej i energiczniej będziesz trzeć tym mniejsze prawdopodobieństwo pojawienia się siniaka.
2
Od razu po tym jak partner zrobi ci malinkę należy przyłożyć do opuchniętego miejsca kostkę lodu lub żelowy kompres na około 10 min. Zimno zamyka naczynka krwionośne i powoduje szybszą regenerację tkanki. Okłady należy parokrotnie powtórzyć.
3
Maść z arniki przyśpieszy gojenie się i znikanie malinki. Preparaty zawierające wyciąg z arniki dostaniesz w aptekach i sklepach zielarskich.

Bardzo dobra jest maść Arcalen z wyciągiem z kwiatów arniki i nagietka, która ułatwia i przyśpiesza gojenie się krwiaków, wylewów podskórnych oraz nacieków okołostawowych.
4
Na obtłuczone miejsce przyłóż kompres nasączony roztworem sody. Użyj jednej łyżeczki na 100 ml (około pół szklanki wody).
5
Zrób sobie okład z czosnku i oliwy. Rozgnieć 5 ząbków czosnku, zmieszaj z 2 łyżkami oliwy z oliwek. Następnie nałóż to na gazę i przyłóż na siniaka - malinkę.
Jak się całować z chłopakiem?
Jak zaprosić dziewczynę na randkę?
Jak być idealną dziewczyną?
Gdzie iść z dziewczyną na randkę?
Wskazówki
  • Jeśli twój partner często robi ci malinki porozmawiaj z nim i poproś aby je robił w miejscach niewidocznych dla osób postronnych.
  • Jeśli malinka znajduje się na szyi staraj się ją zasłonić nosząc apaszki, golfy czy chustki.
  • Użyj korektora aby zakryć malinę. Póki malinka jest czerwona użyj korektora zielonego (zielony maskuje czerwone przebarwienia cery). Sine kolor malinki pokryj korektorem w kolorze żółtym, łososiowym lub pomarańczowym.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić malinkę?
 3.1/5 (239 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

KaeSiaczka - 2013-01-06
Skorzystała z porady i trzeba przyznać, że te sposoby są niesamowite! Nie było śladu. Pozdrawiam i dziękuje :)
havannaa - 2011-03-07

A wedlug mnie jest to dowod milosci.

Z reszta o gustach sie nie dyskutuje:P

Pozdrawiam.

Malina - 2009-03-18
Najlepiej po prostu nikomu nie pozwalać robić sobie malinek. Jest to niezdrowe i brzydko wygląda.
Ona patrzy na niego, a on na nią, oboje są sobą zainteresowani i atrakcyjni dla siebie, ale niepewni jak się zachować,...
Jak przyciągnąć uwagę przeciwnej płci?
Ona patrzy na niego, a on na nią, oboje są sobą zainteresowani...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Iwona Cichoń
  • El Puerto Del Lobo
  • Apolonia Brozek
  • Krystyna Klinkowicz
  • Marcin Kamiński
  • Sabina Pawlik
  • Danuta Litewka
  • Góra Lodowa
  • Kasia Biegasiewicz
  • Izabela Kozłowska
  • Iwona Śniegowska
  • Wieńczysław Wodzyński
  • Grzegorz Wylezek
pasożyt