Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak powiększyć członka?
Jak powiększyć członka?

Jak powiększyć członka?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (420 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Duży penis jest marzeniem prawie każdego mężczyzny. Często jednak wydaje się nam, że nasz członek jest mały a przynajmniej mniejszy niż większości populacji męskiej. Wielu mężczyzn ma na tym punkcie duże kompleksy dlatego właśnie decydują się na jego powiększenie. Jak jednak powiększyć penisa? Nie jest to proste ale możliwe. Oprócz silnej motywacji potrzebne na to są również często niemałe pieniądze.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Motywacja, Chęć powiększenia penisa, Pieniądze
1

Wydłużanie i rozciąganie penisa

- Chwyć za główkę penisa i powoli, delikatnie zacznij go naciągać. Powinieneś poczuć napięcie przy nasadzie oraz w środku długości członka.

- Rozciągnięcie trzymaj przez około 20 sekund, zrób przerwę i powtórz ćwiczenie kilka razy.

- Możesz do naciągać w różnych kierunkach - do góry w dół i na boki.

- Po skończeniu ćwiczeń potrząśnij penisem aby krew normalnie zaczęła krążyć w miejscu w którym go przytrzymywałeś. Ćwiczenie to powinno być wykonywane na sflaczałym prąciu. Jeśli dojdzie do erekcji przerwij rozciąganie. Powróć do ćwiczeń po ustąpieniu erekcji.

2

Arabska technika Jelq (dojenie penisa)

Technika ta znana jest od starożytności. Ćwiczenia należy wykonywać co najmniej 30 minut.

- Przed ćwiczeniem nasmaruj penisa oraz ręce oliwką.

- Chwyć penisa od góry zaciskając jedynie kciuk i palec wskazujący. Reszta palców powinna być wyprostowana. Chwyt od góry pozwoli objąć członka kciukiem i palcem wskazującym blisko podstawy, zaraz przy podbrzuszu.

- Zaciśnij łagodnie uścisk palcami a następnie przesuwaj dłoń w kierunku główki prącia. Ten ruch dojenia ma na celu przesuwanie krwi i rozciąganie penisa.

- Jak już dotrzesz do główki penisa zaciśniętymi palcami, zatrzymaj się, nie wolno najechać na żołądź. Teraz chwyć przy podstawie palcami drugiej ręki i wykonaj ten sam ruch jednocześnie puszczając dłoń znajdującą się przy główce członka. Teraz zrób dojenie drugą ręką.

Jeden ruch powinien trwać około 2-3 sekund. Jeśli dojdzie do erekcji przerwij ćwiczenia. Powróć do nich dopiero po jej ustąpieniu. Uchwyt nie powinien być zbyt mocny aby nie poprzerywać powierzchownych naczyń krwionośnych. Zacznij ćwiczenia od 15 minut i codziennie zwiększaj czas ćwiczeń dochodząc do 30 minut.

Technika Jelq ma na celu pompowanie większej ilości krwi do tkanki gąbczastej penisa. Można zauważyć rezultat po każdym ćwiczeniu jednak nie jest to efekt długotrwały. Jednak po kilku miesiącach ćwiczeń twój penis będzie większy.

Ćwiczenia Jelq możesz wykonywać również jedną ręką.

- Chwyć penisa tak jak wcześniej, zaciskając kciuk i palec wskazujący w okrąg przy podstawie penisa. Zaciśnij uścisk i przesuwaj dłoń wraz ze skórką w kierunku głowy penisa.

- Po dotarciu do głowy członka, zatrzymaj ruch nie najeżdżając na żołądź. Poluźnij uścisk i przesuń skórę napletka z powrotem do góry. Powtórz ćwiczenie. Ruchy te są podobne do masturbacji, z tą różnicą że wykonujemy je w odwrotnym kierunku i na członku w stanie spoczynku. Ruch w dół jest mocniejszy natomiast ruch cofający jest delikatny.

Ostrzeżenia
  • Uważaj. Za duży członek może sprawić ci problemy. Po pierwsze możesz mieć problemy z osiągnięciem wzwodu a po drugie część kobiet nie będzie chciała się z tobą kochać z uwagi na ból towarzyszący podczas stosunku wywołany zbyt dużym członkiem.
Wskazówki
  • Ćwiczenia na powiększenie członka przynoszą najlepsze efekty w wieku dojrzewania tj. między 11 a 19 rokiem życia. Osoby które mają genitalia całkiem rozwinięte muszą czekać na wyniki ćwiczeń dłuższy okres czasu.
  • Zanim przystąpisz do ćwiczeń rozgrzej swoje genitalia np. podczas gorącej kąpieli. Rozgrzewanie ma na celu pobudzenia krążenia krwi.
  • Zanim przystąpisz do ćwiczeń postaraj się o jakiś preparat nawilżający dzięki któremu unikniesz obtarć a ćwiczenia będą łatwiejsze. Np. wmasuj w jądra oraz prącie trochę oliwki.
3

Sprzęt do powiększania penisa

W sklepach internetowych można znaleźć wiele różnych urządzeń służących do powiększenia członka. Np. pompki próżniowe - efekt widać już po pierwszym użyciu jednak jest on krótkotrwały. Dopiero po kilkudziesięciu sesjach widać faktyczne powiększenie które zostaje na stałe.

4

Preparaty naturalne

Oprócz (zamiast) ćwiczeń możesz dopomóc swojemu penisowi wzbogacając swoją dietę o specjalne preparaty na powiększenie penisa. Na rynku jest kilka specyfików tego typu. Tabletki składają się z kombinacji naturalnych składników, które powodują, że do penisa dostaje się coraz więcej krwi, naczynia krwionośne się trwale rozszerzają tym samym powodując stopniowo wydłużenie i zwiększenie obwodu członka. Jednym z preparatów tego typu złożonym z naturalnych składników jest np. Penilarge.

5

Operacyjne powiększenie penisa

Chirurgiczne wydłużanie członka polega na tym aby jego część wewnętrzną, która znajduje się w ciele wysunąć na zewnątrz. W ciele mężczyzny znajduje się nawet do 10 cm prącia, połączonego na poziomie wewnętrznym do kości łonowej. Operacja powiększania penisa jest dość prosta i bezpieczna.

Liposukcja - jest to najmniej inwazyjny zabieg, przeprowadzony w obszarze trzonu penisa w celu osiągnięcia pożądanego efektu. Ryzyko tej metody jest prawie zerowe. Zabiegi takie przeprowadza się np. w klinice Laurea w Brnie

6

Włosy łonowe a długość penisa

Twój penis będzie wydawał się być większy jeśli zgolisz włosy łonowe. Im dłuższe tym bardziej członek ginie w ich gąszczu. Krótko przystrzyżone włosy łonowe wyeksponują penisa na pierwszy plan dzięki czemu będzie wydawać się on dużo większy.

7

Sylwetka a długość penisa

Wiszący brzuch oraz spora nadwaga sprawią że twój penis wydaje się być mniejszy niż jest w rzeczywistości. W miarę jak przybywa ci ciała i kilogramów twój członek wcale się nie powiększa. W porównaniu do całej sylwetki będzie wydawać się on malutki. Dlatego dbaj o swój wygląd fizyczny. Aby twój brzuch był płaski przez co penis bardziej wyeksponowany rób co najmniej 2 razy w roku "szóstkę" Weidera (ćwiczenia trwają 6 tyg).

Wskazówki
Ostrzeżenia
 3.1/5 (420 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (23)

Adam - 2016-06-15
Panowie wbijcie sobie do waszej podświadomości ,na 100% populacji męskiej jest tylko 5% prawdziwych mężczyzn ,5% dostało taki zaszczyt od matki natury ,i to oni powinni dbać o reprodukcję ,taki odpad genetyczny jakie może dać potomstwo ? na ziemi są pastwa w których do dzisiejszego dnia nie każdy mężczyzna może mieć kobietę ,dlatego radzę nie ingerować w narządy które dała wam matka natura ,bo może być kara ,cieszcie się z tego co macie
joonek - 2016-03-26
Ćwiczenia są skuteczne jednak, zaliczam ta metoda do starej szkoły. Teraz coraz więcej mężczyzn stosuje tabletki na powiększenie lub korzysta z pompek. Rankingi wszystkich środków na powiększenie oraz artykuły na ten temat znajdziecie na - wiecejmeskosci.pl
nosleep - 2015-05-01
Mój facet miał małego. Niby to dla mnie nie był problem ale widziałam,że nie czuł się komfortowo w łóżku. Poszprealiśmy po necie i trafiłam na SizePower. Zdecydowaliśmy zamówić. Efekt był zaskakujący, jego mały przestał być mały - "urósł" o 4,5 cm po trzech miesiącach kuracji!! Teraz prawie nie wychodzimy z łóżka!
takitam - 2015-01-05
to pierwsze działa?
hyper - 2014-05-12
Fermen7 na prawdę urósł tobie aż 3 centymetry? a dokładnie ile bo piszesz że więcej. Sam chciałem zastosować powiększanie penisa ale jakoś nie byłem nigdy przekonany czy to działa. Szukałem dużo informacji na temat tych tabletek Penilarge i znalazłem same pozytywne opinie. Te suplementy to jakiś cud? bo każdemu facetowi rośnie i rośnie penis? mam 15 centymetrów ile mogę uzyskać w 3 miesiące?
fermen7 - 2014-04-09
Mi ćwiczenia nie pomogły. A próbowałem bardzo wielu.
Myślę, że najlepsze działanie mają farmaceutyki. Sam stosowałem Penilarge i jak do tej pory jest to najlepszy środek z jakim miałem do czynienia (a przetestowałem już bardzo wiele różnych tabletek, niektóre niestety z niepewnych źródeł) ... Środek ma pewny skład, ziołowy tak więc nie zaszkodzi a działa. Wiadomo,że powiększenie nie przychodzi od razu ale po kilku miesiącach penis znacznie się powiększył. Nawet więcej niż obiecane 3 cm.
zigitrn - 2012-10-19
nie ważne jakiego macie i tak każda kobieta powie że jesteście słabi ;)
kutas - 2012-05-11
' LoL ! muj ma 22cm !!!
zhfbsajk; - 2012-05-10
Nie liczy sie wielkosc tylko to aby wypelnil swe zadanie ;o . Pozatym mam dziewczyne ktora mowi mi ze mam idealnego, a mam lekko ponad 16 w zwodzie. PS. Ci ktorzy sie chwalą ''wielkimi'' maja, a raczej nie maja zbyt wiele w spodniach ;)
kiu - 2012-05-09
Ja mam 26 i mi styka. Nie jedna dupcia nie da wsadzić całego.
zoli - 2012-01-05
Wróciłem z Wielkiej Brytanii.Ale miałem numer.Poznałem laskę z którą po jakimś czasie przespałem się.Później dowiedziałem się że miała chłopaka czarnoskórego na którego w pracy mówili trzecia noga.Facet w zwisie miał ok 20cm nie chciał bym wiedzieć ile miał w zwodzie.Mój mały podczas erekcji ma ok 13.Jak się dowiedziałem o tym że wcześniej miała takiego chłopaka to poczerwieniałem.Pomyślałem że tam zadowalał ją facet taką rakietą a ja z takim ołówkiem przyszedłem do niej.Po jakimś czasie podpytałem ją.Okazało się że ani razu ją do orgazmu nie doprowadził.Porażka.I na dodatek łaził do trzech lasek na raz.Jak się dowiedziała to kopa w jaja mu zasadziła.Za to mi powiedziała że nie pamięta żeby nie miała ze mną orgazmu podczas zbliżeń, a wręcz czasami 2-3.Zapytałem ją że przecież on ma pałę jak herkules a ja trochę ponad 13.Z nim czuła go i czasami ją bolało.U mnie czuła przyjemność,ekstazę i pobudzałem jej wszystkie zmysły.Podlazł czarnuch i wyśmiewał się ze mnie w pracy(a pracowaliśmy wszyscy w jednym zakładzie)reszta też podśmiewała.Wkurzyła się i powiedziała przy wszystkich do niego że jest beznadziejny,a mi na 10 pkt dała 11 i że jestem prawdziwym czułym facetem.K...wa spaliłem takiego buraka.Myślałem że zapadnę się pod ziemie.
Zadałem jej pytanie czy nie chciała by żebym go powiększył.Powiedziała mi że jak tylko spróbuje to mi go obetnie tasakiem.
Wniosek nie liczy się wielkość tylko jakość.
Sama zwróciła mi uwagę że Kamasutra jest przecież z Azji a tam średnia długość to 10 cm chyba.
ffxdfbxf - 2011-12-31
Mam 15,5 cm opłaca się powiększyć ?
ziti - 2011-09-05
To jaki waszym zdaniem jest najlepszy(najodpowiedniejszy) rozmiar.
Mój kolega mówił że miał 12,5 cm i mówił że zwalił sprawę bo ma potwora 19cm i już trzecia laska po jednym razie nie chce się więcej kochać bo potargał je.
Ja ma 13,5 warto powiększać.Choć moją lubę średnio 3 razy doprowadzam do rozkoszy a i trafia mi się 6-7 razy przy moim jednym :) .Opłaca się powiększać????
asd - 2011-07-30
trzeba mieć nasrane w głowie żeby się przejmować wielkościa fiuta
maly - 2011-05-02
ja mam 18cm i chce powiększyć ;P
Patryk - 2010-12-04
Gadacie głupoty ja stosuje się do zaleceń opisanych wyżej od roku i to działa tylko trzeba chciec. Zauważyłem przyrost jakieś 2cm i mam już 18cm, a jeszcze nie skończyłem i nie chodzi mi o partnerke tak bardzo jak ja się z tym lepiej czuje (żadnej chemi i pompek tylko ćwiczenia).
Dalia - 2010-08-04
Chcesz powiększyć sobie penisa? Zawiń go w Gazetę Wyborczą - ona wszystko wyolbrzymia ;)
Bella - 2010-07-13

Ale po co sobie powiększacie skoro aby zaspokoić kobietę wystarczy tylko 3-4 cm ;]? :Lepiej nauczcie się jak zrobić lasce dobrze a nie szukajcie sposobów na większego! Myślę że nie jest wam potrzebny. Jesteście po prostu wszyscy przewrażliwieni.

tombek - 2010-07-12
dzięki :}
tatarek222 - 2010-01-22
Ja powiększyłem tylko 3cm. nie jestem zadowolony z efektów. Jak ktoś chce to może sobie odwiedzić forum o ptaku http://www.erekcja.org/index.php czy jakoś tak.
anonim - 2010-01-08
Według seksuologów nie ma skutecznych metod powiększania penisa, żadne ćwiczenia, pompki, lekarstwa nie pomogą, jedynie operacyjnie można powiększyć, więc radze nie wierzyć w takie rzeczy chyba, że chcecie stracić czas i pieniądze.
GDGFGGD - 2009-12-06
co za stek bzdur Co za idiota wymyśla takie debilizmy
Max - 2009-05-06
Hmm z tego wszystkiego wydaje mi się że najmniej bolesne będą te preparaty ziołowe i chyba od nich zacznę. Te wszystkie ćwiczenia trochę mnie przerażają ;).
W dzisiejszych czasach, kiedy uzyskanie wzwodu nie jest już takim problemem dla mężczyzn, ponieważ wynaleziono viagrę,...
Jak zwiększyć penisa?
W dzisiejszych czasach, kiedy uzyskanie wzwodu nie jest już takim problemem dla mężczyzn...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt