Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Seks Małżeński > Jak uwieść męża?

Jak uwieść męża?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Niestety często tak bywa, że codzienne życie, obowiązki, praca, dzieci mogą spowodować niemały zastój w waszej sypialni. Jeżeli w twoim przypadku stało się podobnie to koniecznie musisz coś z tym zrobić. Seks jest bardzo ważnym elementem w życiu każdego człowieka. Jego brak skutecznie potrafi zniszczyć związek, tak jak jego obfitość potrafi sprawić, że wasze relacje odżyją na nowo. Nie musisz zawsze czekać na inicjatywę męża, czasem warto wziąć sprawy w swoje ręce. Przeczytaj ten artykuł a dowiesz się jak obudzić na nowo ogień w waszej sypialni.
1

Pokaż się z innej strony

Seksowna bielizna czy strój niegrzecznej pielęgniarki nie zostały wymyślone bez powodu. Odważ się na taki eksperyment, ale wcześniej wybierz się na zakupy. Przede wszystkim zacznij od flirtu, – kto powiedział, że z mężem nie można poflirtować. Pamiętaj, że mężczyźni są wzrokowcami i na pewno zauważą nową krótką spódnicę bądź bluzkę z obfitym dekoltem. Nie tylko strojem możesz kusić męża. Twoje zachowanie może również dawać mu do zrozumienia, że masz na niego ochotę.

2

Napisz, co masz ochotę z nim robić

Jeśli ciężko mówić ci o erotycznych fantazjach, które ostatnio miałaś z jego udziałem to napisz to. Jeśli wraca przed tobą do domu postaraj się, aby dotarła do niego wiadomość z informacją, co go czeka jak wrócisz. Jeśli jednak jesteście zwolennikami poczty elektronicznej wyślij do niego maila, ale nie rób tego zbyt wcześnie, bo gwarantuję ci, że cały dzień nie będzie mógł skupić się na pracy.

Wskazówki
  • Jak widzisz jest wiele sposobów, aby uwieść męża. Przypuszczam, że wiele z nich już miałaś okazję wykorzystać, ale ostatnio jakoś nie było okazji. Jeśli jednak nie to warto wprowadzić do sypialni coś nowego. Kiedyś jeden starszy pan zdradził mi, jaka jest tajemnica jego udanego wieloletniego związku. Powiedział, że 80% to seks a pozostałe to umiejętność rozmowy. Czasem blokuje nas wstyd, ale myślę, że warto o nim zapomnieć - przecież mąż jest najbliższą ci osobą, przed którą nie powinnaś mieć tajemnic czy czuć skrępowania.
Przeczytaj teraz: Jak flirtować z mężem?
 3.4/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zenek50zenek - 2012-10-11
ja tam bym chciał jak by kobeita mnie zaskakiwała a nie ciagle to samo
Kiedy wiele się dzieje nie ma czasu na długą grę wstępną a seks na tylnym siedzeniu samochodu może być tym, co zadowoli...
Jak uwieść swojego chłopaka?
Kiedy wiele się dzieje nie ma czasu na długą grę wstępną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt