Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Seks Małżeński > Jak uwieść męża?

Jak uwieść męża?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Niestety często tak bywa, że codzienne życie, obowiązki, praca, dzieci mogą spowodować niemały zastój w waszej sypialni. Jeżeli w twoim przypadku stało się podobnie to koniecznie musisz coś z tym zrobić. Seks jest bardzo ważnym elementem w życiu każdego człowieka. Jego brak skutecznie potrafi zniszczyć związek, tak jak jego obfitość potrafi sprawić, że wasze relacje odżyją na nowo. Nie musisz zawsze czekać na inicjatywę męża, czasem warto wziąć sprawy w swoje ręce. Przeczytaj ten artykuł a dowiesz się jak obudzić na nowo ogień w waszej sypialni.
1

Pokaż się z innej strony

Seksowna bielizna czy strój niegrzecznej pielęgniarki nie zostały wymyślone bez powodu. Odważ się na taki eksperyment, ale wcześniej wybierz się na zakupy. Przede wszystkim zacznij od flirtu, – kto powiedział, że z mężem nie można poflirtować. Pamiętaj, że mężczyźni są wzrokowcami i na pewno zauważą nową krótką spódnicę bądź bluzkę z obfitym dekoltem. Nie tylko strojem możesz kusić męża. Twoje zachowanie może również dawać mu do zrozumienia, że masz na niego ochotę.

2

Napisz, co masz ochotę z nim robić

Jeśli ciężko mówić ci o erotycznych fantazjach, które ostatnio miałaś z jego udziałem to napisz to. Jeśli wraca przed tobą do domu postaraj się, aby dotarła do niego wiadomość z informacją, co go czeka jak wrócisz. Jeśli jednak jesteście zwolennikami poczty elektronicznej wyślij do niego maila, ale nie rób tego zbyt wcześnie, bo gwarantuję ci, że cały dzień nie będzie mógł skupić się na pracy.

Wskazówki
  • Jak widzisz jest wiele sposobów, aby uwieść męża. Przypuszczam, że wiele z nich już miałaś okazję wykorzystać, ale ostatnio jakoś nie było okazji. Jeśli jednak nie to warto wprowadzić do sypialni coś nowego. Kiedyś jeden starszy pan zdradził mi, jaka jest tajemnica jego udanego wieloletniego związku. Powiedział, że 80% to seks a pozostałe to umiejętność rozmowy. Czasem blokuje nas wstyd, ale myślę, że warto o nim zapomnieć - przecież mąż jest najbliższą ci osobą, przed którą nie powinnaś mieć tajemnic czy czuć skrępowania.
3

Flirtuj z innymi mężczyznami

Uśmiechnięta i zadowolona kobieta zawsze przyciągnie wzrok jakiegoś mężczyzny. Wykorzystaj to do swoich prywatnych celów. Jeśli będziecie w restauracji a przystojny kelner nie będzie mógł oderwać od ciebie wzroku daj się ponieść i odwzajemnij się tym samym. Uwierz mi, że w twoim mężczyźnie obudzą się wszystkie pierwotne instynkty i zrodzi się niemała nutka zazdrości. Pamiętaj jednak, aby nie być nachalną i na siłę nie prowokować takich sytuacji, bo wówczas będziesz wyglądała jak desperatka. Nie stosuj również takiego flirtu ze swoim byłym facetem.

4

Znajdź sobie inspirację

Wykorzystaj odrobinę zazdrości, jako motywację do działania. Jeżeli on w twoim towarzystwie zwróci uwagę na piękną kobietę i nie będzie mógł się oprzeć by odprowadzić ją wzrokiem nie bądź zazdrosna - potraktuj ją jako inspiracje. Może już dawno nie byłaś u fryzjera a twoja szafa nie widziała nic nowego od miesięcy. Psycholodzy twierdzą, że zazdrość możemy wykorzystać po to by zdać sobie sprawę z tego, co tak naprawdę pragniemy. Nie pień się na widok atrakcyjnej kobiety po prostu się nią stań.

5

Powiedź mu już teraz, czego pragniesz

Czasem nie ma na co czekać i planować jak to zrobić, co mu powiedzieć. Spontaniczny seks należy do najlepszych. Przypomnij sobie jak dobrze było wam razem i pewno dobrze wiesz, co kręci go najbardziej. Powiedź mu, co masz zaraz zamiar z nim zrobić a przekonasz się, że rzuci wszystko i od razu zabierze cię do sypialni.

6

Powiedz mu o swoich pragnieniach

Rozmowa o seksie jest dobrym początkiem. Jak każdy mężczyzna, twój mąż na pewno pragnie zaspokoić maksymalnie twoje potrzeby. Łatwiej mu będzie, gdy opowiesz mu o swoich pragnieniach. Poczuje się jak samiec, od którego oczekujesz niesamowitego seksu.

7

Zapewnij sobie odpowiedni nastrój

Każda kobieta może być boginią seksu. Niektóre nie potrzebują wiele, aby rzucić się na swojego męża a niektóre wręcz przeciwnie, muszą przygotować swoje ciało i umysł. Weź długą kąpiel najlepiej z pianą przy blasku świec. Wylegując się w wannie fantazjuj na temat tego, co niedługo nastąpi. Będziesz zrelaksowana a twoje ciało będzie wyglądało pięknie i tak właśnie będziesz się czuła.

8

Daj mu pilota

Jak wiesz, mężczyźni czują władzę, gdy w ręce mają pilota i to oni decydują, jaki kanał akurat oglądacie. Podobnie jest w seksie z tym, że pilotem jest twoje ciało. Pozwól mu prowadzić. Poczuj się jak zabawka w jego rękach.

9

Weźcie wspólny prysznic

Nie zapowiadaj się z wizytą u niego pod prysznicem. Po prostu wejdź do niego, gdy już się delikatnie rozluźni. Nic nie zbliża i rozpala zmysłów bardziej niż wzajemne mycie ciała. Wmasuj delikatny żel w całe jego ciało – on na pewno nie pozostanie ci dłużny.

10

Daj mu zabawkę

Do tej pory rysowałaś się mu, jako pracująca, odpowiedzialna kobieta, wychowująca wasze dzieci. Zmień swój wizerunek w jego oczach. Jak myślisz, co powie, gdy wyciągniesz spod poduszki wibrator i powiesz mu żeby zrobił z nim wszystko, na co ma ochotę. Nie będzie się długo zastanawiał wykorzysta go zarówno z pożytkiem dla ciebie jak i siebie.

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak urozmaicić seks?
 3.9/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zenek50zenek - 2012-10-11
ja tam bym chciał jak by kobeita mnie zaskakiwała a nie ciagle to samo
Uwieść kobietę to dla niektórych łatwa sprawa a dla niektórych wielka góra do pokonania. Ale czego nie robi się dla...
Jak uwieść kobietę?
Uwieść kobietę to dla niektórych łatwa sprawa a dla niektórych wielka góra do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt