Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Dolegliwości w ciąży > Domowe sposoby na nudności

Domowe sposoby na nudności

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Jest kilka domowych sposobów zwalczania nudności bez potrzeby używania farmaceutycznych specyfików. Zasoby przyrody są bogate w różnego rodzaju zioła, dzięki którym możesz pozbyć się nudności, kiedy następnym razem ci się przytrafią. Przede wszystkim jednak musisz najpierw ocenić swoją sytuację i znaleźć źródło nudności. Czy to migrena? Zatrucie pokarmowe? Grypa lub inny wirus? Kiedy już ustalisz przyczynę, łatwiej będzie ci dobrać odpowiednie lekarstwo.
1
domowe sposoby na nudności - krok 1

Imbir

Imbir używany jest od co najmniej dwóch tysięcy lat i jest on jednym z trzech najlepiej przebadanych ziół na świecie. Jest to najbardziej rekomendowany naturalny lek na nudności, który można stosować nawet będąc w ciąży. Imbir możesz zażyć w postaci kapsułek, pijąc piwo imbirowe (np. Gingers) lub jedząc potrawy zawierające imbir. Zioło to ma także wiele innych właściwości, takich jak obniżanie gorączki u dzieci, leczenie przeziębienia bądź grypy, łagodzenie bólu miesiączkowego oraz objawów choroby lokomocyjnej.

2
domowe sposoby na nudności - krok 2

Mięta pieprzowa

To zioło jest najbardziej skuteczne w postaci miętowej herbaty lub czystego ekstraktu z mięty. Pomaga ono także leczyć przeziębienie. Mięta może być czasem zbyt mocna w działaniu i obezwładniająca, ale zawsze pomaga. Możesz także ssać miętowe cukierki. Mimo, że nie mają aż takiej mocy, zwalczają lekkie nudności.

3
domowe sposoby na nudności - krok 3

Zmielone nasiona kminku

Podobno zażycie połowy łyżeczki zmielonego kminku łagodzi objawy nudności. Ten specyfik jest także dość mocny, ale warto go spróbować, kiedy wszystko inne zawodzi.

4
domowe sposoby na nudności - krok 4

Kiełki pszenicy

Ciężarne kobiety twierdzą, że zmielone kiełki pszenicy świetnie zwalczają nudności – a z ciężarną kobietą spierać się nie wypada! Możesz nimi posypać płatki kukurydziane, lody lub warzywa – nie będą się nawet rzucać w oczy. Możesz je także zmiksować z koktajlem owocowym.

5
domowe sposoby na nudności - krok 5

Ocet jabłkowy

Jeśli nie zraża cię jego zapach, ocet jabłkowy ma wiele pożytecznych właściwości. Możesz dodać kapkę do herbaty lub zmieszać z odrobiną wody i miodu.

6
domowe sposoby na nudności - krok 6

Woda ryżowa lub kokosowa

Obie wody dobrze działają na nudności. Po prostu wypij małą szklankę wody ryżowej lub kokosowej. Taki smak może się wydawać mdły, ale nie jest tak trudny do przełknięcia jak mogłoby się wydawać.

7
domowe sposoby na nudności - krok 7

Punkty ciśnienia

Czasami nie musisz nic zażywać. Akupresura jest dobrą metodą zwalczania nudności w szybki sposób. Punkty, które możesz naciskać to między innymi wcięcie w dłoni pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym, miejsce przy stawie łokcia i ścięgnie bicepsa, jedna szerokość dłoni poniżej kolana, wewnętrzna strona nadgarstka oraz miejsce pomiędzy obojczykami. Po prostu naciskaj i czekaj, aż nastąpi ulga.

Wskazówki
  • Nudności mogą być bardzo nieprzyjemnym uczuciem. Po co cierpieć, jeśli jest tyle naturalnych i prostych sposobów, aby się ich pozbyć? Wypróbuj ten, który najbardziej ci odpowiada.
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zatrucie pokarmowe  pojawia się po spożyciu pokarmu, w którym znajdowały się szkodliwe substancje lub różnego rodzaju...
Jak domowymi sposobami wyleczyć zatrucie pokarmowe?
Zatrucie pokarmowe pojawia się po spożyciu pokarmu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt