Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Wiedza o Seksie > Jak zrozumieć, że seks ma dobry wpływ na ciało i duszę?

Jak zrozumieć, że seks ma dobry wpływ na ciało i duszę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (196 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jest wiele dowodów że im więcej seksu uprawiasz tym lepiej się czujesz. Dobrze wiemy że seks doskonale wpływa na nasze zdrowie. Nie dowiedziono jednak czy dobre zdrowie wpływa na zwiększenie ochoty na seks czy to zależy od danej osoby.
1
Badania dowodzą że na zdrowy organizm ma wpływ seks partnerski monogamiczny. Głównym zastrzykiem energii jest orgazm. Relaks po orgazmie doskonale wpływa na wyciszenie nerwów i lepszy sen. Ryzykowny seks z wieloma partnerami prawdopodobnie nie przyniesie psychice niczego dobrego.
2
Seks likwiduje stres oraz ma pozytywny wpływ na leczenie depresji. Badania dowodzą że nasienie ma działanie antydepresyjne a także jest zastrzykiem witaminowym bogatym w cynk, wapno, potas, fruktozę i białko.
3
Orgazm działa jako środek przeciwbólowy. Oksytocyna i endorfina to naturalne chemiczne substancje produkowane przez nasz organizm, których poziom szybko wzrasta podczas orgazmu. Badania również dowiodły, że mężczyźni o dużej aktywności seksualnej dużo rzadziej chorują na raka prostaty.
4
Badania dowodzą że kobiety aktywne seksualnie wzmacniają mięśnie, łatwiej spalają kalorie, zmniejsza się ryzyko zaniku mięśni pochwy po menopauzie, oraz rzadziej dochodzi u nich do infekcji pęcherza moczowego.
Wskazówki
  • Zauważono 50% mniejszą nagłą śmiertelność u mężczyzn aktywnych seksualnie i przeżywających regularne orgazmy.
 5/5 (196 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Jolka - 2010-09-15
Nie do końca tak jest. Pomimo iż seks łagodzi ból głowy to nie na długo - tylko na jakieś 5 min (chyba że boli nas głowa bo jesteśmy zestresowani to wówczas seks całkowicie nas rozładuje a ból głowy zniknie).
Czym byłyby Walentynki bez możliwości uprawiania czynności na 4 litery o której każdy z nas tak często myśli. Tak,...
5 powodów, dla których warto uprawiać seks
Czym byłyby Walentynki bez możliwości uprawiania czynności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt