Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Pielęgnacja ciała > Domowe sposoby na piękne ciało.
Domowe sposoby na piękne ciało.

Domowe sposoby na piękne ciało.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każda kobieta chce być piękną. Ale czasami trzeba sobie dopomóc. Niestety gdybyśmy chciały kupić produkty na wszystko nasza łazienka by w nich zatonęła, a portfel znacznie schudł. Poza tym, narażenie ciała na taką ilość chemikaliów [bo nikt mi nie wmówi, że kupowane produkty ich nie zawierają] może nam z czasem bardziej zaszkodzić, niż pomóc. Warto więc postawić na prostotę i nie szukać za daleko. Wystarczy, a nawet należy wspomóc się naturą. Tylko tyle i aż tyle. Zobacz jak domowymi sposobami możesz wpłynąć na stan swojej cery, skóry i włosów. Bądźmy naturalnie piękne. Dosłownie.
1
brązowy cukier
BRĄZOWY CUKIER I MIÓD. Cukier świetnie czyści skórę. Złuszcza naskórek, doskonale oczyszcza zatkane pory. Miód zaś to naturalny środek antybakteryjny. Razem tworzą bardzo zgrany duet. Podczas, gdy cukier oczyści Ci cerę miód od razu ją łagodzi, odżywa i nawilża.
2
KAWA WE WŁOSACH. Nie wyrzucaj fusów z kawy. Zamiast tego dodaj je do odżywki do włosów, pod warunkiem, że używasz odżywki ze spłukiwaniem. Dzięki kawie włosy nabiorą pięknego połysku i odżywią się.
3
OCET POD WŁOS. Żeby pozbyć się problemów z włosami takich jak łamliwość, brak połysku, matowość zastąp odżywkę octem raz do czterech razy w miesiącu. Nie przesadzaj jednak z częstotliwością.
4
oliwa z oliwek
NAWILŻAJĄCA OLIWA Z OLIWEK. Prosta w użyciu, szybka w działaniu. Oliwa z oliwek. Nada połysku włosom, ale i skórze całego ciała. Nałóż oliwę na włosy i pozostaw na 30-45 minut. Załóż na głowę czepek w tym czasie. Dodaj również oliwę do kąpieli. Skóra będzie świetnie nawilżona i odżywiona. Świetna w dotyku.
Jak zrobić kwiatki z zamka błyskawicznego?
Jak zrobić ozdoby na choinkę z foremek?
Jak ozdobić wazon paskiem skórzanym?
Jak samodzielnie wykonać dekoracje wielkanocne?
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Obecnie na rynku dostępne są zeszyty z kolorowymi i ekstrawaganckimi okładkami. Ich ceny są bardzo różne, jednak nie...
Jak ozdobić zeszyty?
Obecnie na rynku dostępne są zeszyty z kolorowymi i ekstrawaganckimi okładkami. Ich...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt