Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Pielęgnacja ciała > Domowe sposoby na piękne ciało.
Domowe sposoby na piękne ciało.

Domowe sposoby na piękne ciało.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każda kobieta chce być piękną. Ale czasami trzeba sobie dopomóc. Niestety gdybyśmy chciały kupić produkty na wszystko nasza łazienka by w nich zatonęła, a portfel znacznie schudł. Poza tym, narażenie ciała na taką ilość chemikaliów [bo nikt mi nie wmówi, że kupowane produkty ich nie zawierają] może nam z czasem bardziej zaszkodzić, niż pomóc. Warto więc postawić na prostotę i nie szukać za daleko. Wystarczy, a nawet należy wspomóc się naturą. Tylko tyle i aż tyle. Zobacz jak domowymi sposobami możesz wpłynąć na stan swojej cery, skóry i włosów. Bądźmy naturalnie piękne. Dosłownie.
1
brązowy cukier
BRĄZOWY CUKIER I MIÓD. Cukier świetnie czyści skórę. Złuszcza naskórek, doskonale oczyszcza zatkane pory. Miód zaś to naturalny środek antybakteryjny. Razem tworzą bardzo zgrany duet. Podczas, gdy cukier oczyści Ci cerę miód od razu ją łagodzi, odżywa i nawilża.
2
KAWA WE WŁOSACH. Nie wyrzucaj fusów z kawy. Zamiast tego dodaj je do odżywki do włosów, pod warunkiem, że używasz odżywki ze spłukiwaniem. Dzięki kawie włosy nabiorą pięknego połysku i odżywią się.
3
OCET POD WŁOS. Żeby pozbyć się problemów z włosami takich jak łamliwość, brak połysku, matowość zastąp odżywkę octem raz do czterech razy w miesiącu. Nie przesadzaj jednak z częstotliwością.
4
oliwa z oliwek
NAWILŻAJĄCA OLIWA Z OLIWEK. Prosta w użyciu, szybka w działaniu. Oliwa z oliwek. Nada połysku włosom, ale i skórze całego ciała. Nałóż oliwę na włosy i pozostaw na 30-45 minut. Załóż na głowę czepek w tym czasie. Dodaj również oliwę do kąpieli. Skóra będzie świetnie nawilżona i odżywiona. Świetna w dotyku.
Jak zrobić pingwina z butelek po napojach?
Jak zrobić czapkę ze starego swetra?
Domowe sposoby na piękny wygląd
Jak zrobić podkładkę pod kubek z korka?
5
CYTRYNA W DUECIE Z JAJKAMI. Zmieszaj żółtko z sokiem z cytryny na gładką masę. Nałóż na twarz i pozostaw na niej na godzinę, a nawet na noc. Metoda dla tych, którzy mają problemy z wiecznie zaczerwienioną skórą buzi.
6
WKRACZA SODA. Dodaj do swojego szamponu sodę oczyszczoną. Usunie łój, a włosy będą się bardziej błyszczały. Można używać przy każdym myciu głowy, nawet codziennie. Bardzo szybko zauważysz różnicę.
7
ALOES Z CYTRYNĄ W WALCE Z PRZETŁUSZCZAJĄCYMI SIĘ WŁOSAMI. Zmieszaj ze sobą 1 łyżeczkę soku z cytryny z ½ łyżeczki olejku aloesowego. Dodaj do szamponu. Już po pierwszym użyciu zauważysz różnicę.
8
miód
MIÓD NA PUSZYSTE WŁOSY. Dodaj łyżeczkę miodu do litra wody. Po umyciu głowy szamponem, który zwykle używasz przepłucz włosy tak przygotowaną wodą.
9
MLEKO ODTŁUSZCZONE W ROLI ŻELU DO BUZI. Jeśli zaczniesz myć buzię mlekiem, a nie żelami zakupionymi w drogeriach już w niedługim czasie zauważysz, że jest ona gładsza, bardziej odżywiona, lśniąca. Nie na darmo Kleopatra zażywała kąpieli w samym mleku.
10
OLIWA Z OLIWEK + MIÓD = ODŻYWIONA SKÓRA. Miód doskonale odżywia skórę. Oliwa zaś świetnie ją nawilża. Połącz więc te dwie siły razem. Zmieszaj równe ilości miodu i oliwy. Dodaj kilka kropel soku z cytryny. Nałóż na skórę i pozostaw na 10-20 minut. Skóra stanie się odżywiona i piękna. Świetne efekty przy regularnym stosowaniu.
11
owsianka
DOBROCZYNNA OWSIANKA. Wiele jest przepisów na maseczki i wszelkie inne mikstury, których składnikiem jest owsianka. Jeśli kiedyś którykolwiek stosowałaś to wiesz, że Twoja skóra jest później gładka i miękka. Zmiel 1 szklankę owsianki w młynku do kawy. Dodawaj do każdej kąpieli.
12
CO NA ZNISZCZONE WŁOSY? Zmieszaj jajko, 2 łyżki oliwy z oliwek i ¼ startego ogórka. Nałóż tą papkę na włosy i pozostaw na 10-20 minut. Zobaczysz jak Twoje włosy z dnia na dzień stają się piękniejsze.
13
awokado
PROMIENNA CERA DZIĘKI AWOKADO. Zmieszaj jedno awokado, 1 ugotowaną marchewkę, ½ szklanki gęstej śmietany, 1 jajko i 3 łyżki miodu. Nałóż na twarz. Zmyj po 10-20 minutach. Dzięki użytym składnikom dostarczysz cerze witamin, antyoksydantów, wapnia. Ponadto tonizujesz skórę i pozbędziesz się przebarwień. Ta maseczka działa cuda.
14
CYTRYNOWO I ZDROWO. Jeśli masz przesuszone włosy postaw na cytryny. Pokrój cytrynę w jakiejś miseczce, żeby nie stracić ani kropli soku z cytryny. Dodaj 2 szklanki wody i doprowadź do wrzenia. Gotuj, aż trochę płynu odparuje. Następnie przecedź przez szmatkę. Przelej do butelki z dyfuzorem. Używaj jako mgiełki do włosów.
15
ocet jabłkowy
OCET JABŁKOWY JAK TONIK. Z łatwością usunie martwy naskórek, możesz go spokojnie używać jako tonika i oczyszczać nim buzię. Skonsultuj się jednak najpierw z kosmetyczką, czy jest to odpowiednia metoda dla Twojego typu cery.
 5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szykujesz przyjęcie dla znajomych i nie wiesz jak możesz udekorować stół. Oto prosty sposób na dekorację, która z...
Jak zrobić świecę w kształcie drinka?
Szykujesz przyjęcie dla znajomych i nie wiesz jak możesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt