Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Płodność > Jak poprawić jakość spermy?

Jak poprawić jakość spermy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (346 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Niska jakość nasienia może być przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Plemniki są często uszkodzone, mało ruchliwe oraz jest ich obniżona ilość (poniżej 20 milionów/mililitr). Wpływ na polepszenie jakości nasienia ma odpowiednia dieta oraz odpowiedni, zdrowy tryb życia.
 2.1/5 (346 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (9)

ovuovo - 2014-10-28
Z witamin na poprawę nasienia ja brałem FertilMan i dodatkowo Maca. Smak straszny ale pomaga też na libido.
balbina - 2014-09-16
Słuchajcie - tu pytanie bardziej dla mężczyzn. Czy przyjmujecie jakies witaminy, suplementy ? Co radzicie przy słabym libido mężczyzny ?
Daniel - 2014-04-04
Wątróbka, ryby, orzechy i do tego suplement diety (ProMen jest bardzo dobry), dorzuciłem do tego ćwiczenia 3 razy w tygodniu i jakoś mojego nasienia poprawiła się znacznie.
dominika - 2014-01-21
Czyli taka po prostu łaczona kuracja ?
Ale to dobrze bo jeden suplement moze miec wpływ na drugi. Ja też jestem jak najbardziej za.
wiktoria222 - 2013-09-30
Jesli staracie sie o dziecko to polecam jeszcze do tego również kupic żel Pre seed w aptece. Żel poprawi jakość męskiego nasienia i na pewno wpłynie pozytywnie w czasie starań o dziecko.
Edi - 2013-09-04
TO JEST CIEKAWE ;)
11

Zbyt dużo seksu może mieć negatywny wpływ na jakość i ilość twojego nasienia. Zbyt częste uprawianie seksu nie jest dobre. Seks raz na dzień lub nawet co dwa dni to najlepsze wyjście. Jądra będą w stanie wyprodukować w tym czasie nowe plemniki, które będą zdrowe i silne. Może to również zwiększyć szansę na poczęcie dziecka.
I KOLEJNY TEMAT Z TEJ STRONY
Kochaj się często

Wyniki ostatnich badań dowodzą o tym, że codzienne stosunki (nawet kilka razy dziennie), na dwa dni przed i w dzień owulacji zwiększają prawdopodobieństwo zajścia w ciążę. Mimo tego iż liczba plemników jest wówczas zmniejszona w ejakulacie, to ciągle odnawiany zapas plemników ma o wiele większe szanse na wniknięcie do śluzu i zapłodnienie komórki jajowej. W takim ujęciu zapładnianie staje się procesem ciągłym a nie jednorazowym.
karol - 2012-01-05
Ja wiem jak poprawić jakoś spermy i właśnie to uskuteczniam. Kupiłem w aptece AXAREN MEN, który wpływa na wzrost ilości plemników, na proces powstawania i dojrzewania plemników oraz zwiększa żywotność i ruchliwość plemników. Mój kumpel po 2,5 miesiąca brania tych tabletek zapłodnij swoją małżonkę, a starali się w sumie prawie rok. Jest to zwykły suplement, ale ma przeciwutleniacz, który jest pierwszorzędny w tego typu problemach. Poczytajcie trochę o astaksantynie. To właśnie ona jest w tym suplemencie głównym składnikiem. Ciekaw jestem jak szybko u mnie zadziała.
Witek - 2010-07-22
warto wiedzieć że jak ktoś pali papierosy to smak jego spermy jest gorzki
elrey - 2009-03-26
sądzę że jakość tej rzeczy nie zależy od stymulacji i czynników zewnętrznych. Swojego czasu dobry byl kefir. Ale to tylko na krepkostÓj......a tak naprawdę .....to zależy od wielu, wielu rzeczy i tej sprawy nie da się ocenić i stwierdzić w paru zdaniach. Morał z tego???? Próbować aż do skutku!!!!
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt