Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak pobudzić kobietę?

Jak pobudzić kobietę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli marzysz o seksie wręcz paraliżującym umysł przede wszystkim musisz pobudzić swoją partnerkę. Kobiety są różne - jedne wolą abyś rzucił je na łóżko i zdzierał z nich wszystko, co mają na sobie inne z kolei pragną namiętnych pocałunków po szyi, piersiach, abyś dotykał jej ciała, czyli długiej gry wstępnej. Pierwsze zadanie dla ciebie to dowiedzieć się, czego twoja dziewczyna tak naprawdę chce. Dzisiejsza wskazówka ma pomóc ci w doprowadzeniu kobiety, aby szalała z pożądania. Proszę a oto sześć sposobów, aby doprowadzić ją do szału.
1

Wyglądaj seksownie

Pewnie zauważyłeś, że nie tylko mężczyźni oglądają się za płcią przeciwną. Podobnie mają kobiety a ich wzrok wabią zazwyczaj nieźle wyglądający mężczyźni. Kobiety podobnie jak mężczyźni lubią sobie popatrzeć a niesamowity wygląd faceta który niemało je podnieca. Niektóre kobiety zwracają uwagę na męskie tyłki inne na buty, dłonie czy zadbane zęby. Postaraj się błyszczeć w każdym calu. Nie chodzi absolutnie o to byś, na co dzień zakładał elegancki garnitur, ale wyrobił sobie styl, który jej się spodoba. Bardzo ważna jest również higiena osobista. Zadbane dłonie, odpowiednio ścięte włosy, czyste buty czy zapach. Jeśli zaprezentujesz się jej w takim wydaniu będzie miała ochotę cię schrupać. Przypuszczam, że nie będzie chciała od ciebie odstawać i bardziej postara się o swój wygląd.

2

Podnieć ją słowami

Sprośne słowa nie muszą być obraźliwe. Kobiety też czasem sobie lubią poświntuszyć. Wszystko, co musisz zrobić to podejść do swojej kobiety odgarnąć jej włosy, zbliżyć usta do jej uszu i szepnąć „ Kochanie rozchyl swoje cudowne nóżki, bo mam nieziemskie pragnienie wsunąć ci swoje palce między twoje uda”. Najważniejsze jest, aby wiedzieć, co najbardziej zadziała na twoją partnerkę czy sprośna propozycja, czy też romantyczna piosenka, która kojarzy się jaj z waszym pierwszym razem.

Wskazówki
  • Istnieje wiele sposobów, aby pobudzić kobietę, ale nie ma wątpliwości, że pobudzając jej umysł pobudzisz jej ciało. Czasem coś tak prostego jak delikatny powolny pocałunek może doprowadzić, że stanie się naprawdę wilgotna. Podstawą jest to, aby wiedzieć, co tak naprawdę kręci twoją kobietę najbardziej.
 3.7/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

frost - 2013-01-24
właśnie panowie Pamiętajcie o Pierwszej zasadzie. Tak często jeśli macie kobietę zapominacie aby się dla niej stroic czy chociazby postawic wloski na żel, skoro ona tak bardzo to lubi.
Usta to tajemna broń mężczyzn. No, w sumie nie taka tajemna, bo bardzo dobrze widoczna. Ale nie wszyscy zdajemy sobie...
Jak pieścić kobietę ustami?
Usta to tajemna broń mężczyzn. No, w sumie nie taka tajemna, bo bardzo dobrze widoczna...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt