Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak się bawić w łóżku? Seks zabawy.

Jak się bawić w łóżku? Seks zabawy.

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Seks zabawy nie tylko mogą wprowadzić powiew świeżego powietrza w waszej sypialni, ale pomogą również w odkryciu waszych ciał na nowo. Nie spodziewacie się nawet jak wiele jest zabaw z dzieciństwa, które można wykorzystać w sypialni. Tym razem zabawki z seks shopu nie będą absolutnie potrzebne.
1

Gra w seks kości

Jedyne, czego potrzebujesz to kości do gry, kawałka papieru i odrobiny wyobraźni. Niech każde z was na swojej kartce napisze w kolejności od jeden do sześć to, co chcielibyście, aby zrobił dla was wasz partner i nie chodzi tu absolutnie o umycie naczyń po obiedzie czy tygodniowy dyżur na wynoszenie śmieci. Może być to masaż stóp bądź coś bardziej pikantnego. Jedyne, co musicie zrobić to rzucić kostką i zrealizować numerek, na którym wypadnie.

2

Prawda czy wyzwanie

Jeśli nigdy nie graliście w tę grę to może być dla was naprawdę seksi niespodzianka. Wybierasz prawdę czy wyzwanie? To nie lada okazja, aby dowiedzieć się czegoś więcej o swoim partnerze. Wszystko, czego potrzebujesz do tej gry jest zdrowa wyobraźnia i popęd seksualny. Jeśli masz na tyle odwagi zapytaj ją o jej fantazje seksualne - ba, możecie pójść o krok dalej i od razu je zrealizować. Jeśli nie chcesz pytać lub rozmawiać o swojej przeszłości seksualnej ustalcie na samym początku, jakie tematy pomijacie w tej grze.

Wskazówki
  • Cóż mogę więcej powiedzieć. Bierzcie się do gry! W tych grach żadne z was nie będzie przegranym. Rozkosz, jaką sobie zafundujecie wystarczy dla was obydwojga.
3

Siedem minut w niebie

Do tej gry potrzebujecie naprawdę niewiele. Jakąś seksowną bieliznę lub jej całkowity brak i ciemność. Niech twoja partnerka położy się wygodnie na łóżku, ale zanim to zrobi, niech zgasi światło i nastawi romantyczną muzykę. Twój partner niech się wkradnie do pokoju. Poznajcie się na nowo całkowicie po ciemku. Wyostrzą wam się wszystkie pozostałe zmysły a doznania będą jeszcze większe.

4

Zagrajcie w butelkę

Pewnie pamiętacie młodzieńcze czasy, kiedy to w piwnicach wstydliwi chłopcy i dziewczęta grali w butelkę. Kręcący musiał pocałować osobę, na której zatrzymała się butelkach. Tym razem nie użyjecie plastikowej butelki tylko tej po winie, które właśnie skonsumowaliście. Narysujcie krąg o średnicy dwa razy większej niż zatacza butelka. Podzielcie krąg na sześć części i w każdej narysujcie bądź napiszcie pozycję seksualną bądź czynność, którą osoba kręcąca będzie musiała wykonać.

5

Seksi twister

Jeśli nie graliście nigdy w tą grę to zasady są naprawdę proste. Gra składa się z planszy, na której znajdują się cztery rzędy kółek o różnych kolorach. Każdy gracz za pomocą losuje za pomocą planszy, którą częścią ciała ma dotknąć danego koloru na macie. Gracz nie może dotknąć żadnego innego koloru na macie, bo odpada. W tej grze weźmiecie udział tylko we dwoje. Zanim do niej przystąpicie rozbierzcie się do naga. Kto wie, jakie nowe pozycje razem stworzycie.

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jakie są strefy erogenne?
 3.3/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pragniesz rozgrzać emocje w sypialni? Czasem pomagają pikantne słówka, czasem seksowna bielizna i inne gadżety.  Może...
Pozycje do gry wstępnej
Pragniesz rozgrzać emocje w sypialni? Czasem pomagają pikantne słówka, czasem seksowna...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt