Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak nałożyć cienie do powiek, aby podkreślić wyraz oczu?
Jak nałożyć cienie do powiek, aby podkreślić wyraz oczu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Oczy są najbardziej wyróżniającą cechą. Pokazują kim jesteś i jak się czujesz. Ich prawidłowe pomalowanie podkreśli jeszcze bardziej ich wyraz. Jednym z najważniejszych kosmetyków do malowania oczu są cienie, które występują w postaci kremów i proszków.
1

3 cienie do powiek

Wybierz trzy cienie do powiek - jasne, średnie i ciemne, takie, które najbardziej pasują do koloru twoich oczu. Oczy niebieskie będą ładnie podkreślone przez cienie w kolorach niebieskich, złotych, brązowych i różowych. Do oczu brązowych pasują takie kolory jak brąz, miedź, beż, zieleń i złoto. Oczy zielone podkreślisz cieniami w kolorze purpurowym, zielonym i brązowym.Jeśli masz oczy piwne wybierz purpurę, róż, zieleń lub brąz. Aby najlepiej dopasować cienie do oczu musisz eksperymentować z różnymi kolorami i ich odcieniami.

2

Podkład i puder transparentny

Nałóż na twarz i powieki podkład pasujący do twojej karnacji. Następnie nałóż puder sypki transparentny. Dzięki temu cienie będą się lepiej rozprowadzać i dłużej się utrzymają na powiekach. Puder sypki również sprawi, że będzie ci łatwiej usunąć drobinki cieni z policzków.

3

Określ w jaki sposób nakładać cienie na oczy.

Są dwa główne sposoby ich nakładania. Pierwszy "okrągły" jest klasycznym sposobem zaś drugi to "skrzydlaty" - w tym przypadku nakładamy cień również na zewnętrznych krawędziach oczu. Oczy pomaluj na dwa sposoby, jedno tak, a drugie inaczej i określ, które wygląda lepiej.

Jaki makijaż pasuje do zielonych oczu?
Jak nakładać cienie do powiek?
Jaki makijaż do brązowych włosów?
Jak zrobić idealny makijaż oczu?
Wskazówki
  • Kształt "skrzydlaty" wygląda najlepiej u młodych kobiet, u których skóra w zewnętrznych kącikach oczu jest jędrna. Kształt "okrągły" jest lepszy dla pań, które mają bardziej zwiotczałą skórę wokół oczu.
  • Cień matowy będzie lepiej wyglądał niż cień błyszczący jeśli jesteś zmęczona.
  • Cienie błyszczące uwydatniają zmarszczki i spuchnięte oczy.
  • Do oczu głęboko osadzonych będą najlepsze cienie jaśniejsze, które optycznie je uwypuklą.
  • Jeśli chcesz, aby twoje oczy wydawały się większe nałóż średni odcień na całe powieki i rozetrzyj go delikatnie w stronę skroni.
  • Cienie do oczu mają żywotność około 2-3 lata. Wyrzuć wszystkie cienie, które są starsze.
  • Zawsze używaj czystego pędzelka do nakładania makijażu.
4
Cienie do oczu

Okrągły kształt

1. Nałóż najjaśniejszy cień na powieki aż pod linię brwi. Najjaśniejszy cień da efekt rozświetlający oko i sprawi, że oczy będą wydawać się większe.
2. Nałóż średni odcień na całej powiece i wzdłuż dolnej powieki gdzie delikatnie go rozetrzyj.
3. Użyj najciemniejszego cienia, aby podkreślić linię rzęs. Kolor ten rozetrzyj w taki sposób, aby zatarła się granica między nim a cieniem o ton jaśniejszym.

5
Cienie do oczu

Kształt skrzydlaty

1. Nałóż najjaśniejszy odcień cienia do oczu na powieki aż pod linię brwi.
2. Na całe powieki nałóż średni odcień cienia do oczu. Nałóż niewielką ilość cienia na powieki dolne.
3. Najciemniejszy cień nałóż wzdłuż linii powiek zaczynając od ich środka, kierując się na zewnątrz oczu. Delikatnie wyjdź poza kącik oka. Za pomocą gąbeczki rozetrzyj granice pomiędzy poszczególnymi odcieniami cieni.

Wskazówki
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Eyeliner w żelu pozwala uzyskać bardziej intensywną, ciemniejszą kreskę. Taki rodzaj makijażu może czasami okazać się...
Jak zrobić żelowy eyeliner z kredki do powiek?
Eyeliner w żelu pozwala uzyskać bardziej intensywną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt