Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak urozmaicić seks?
Jak urozmaicić seks?

Jak urozmaicić seks?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy zaczynasz zauważać pewne ochłodzenie emocji w sypialni? Nie ma się czego wstydzić, po pewnym czasie ludzie zaczynają czuć się ze sobą wygodnie i zapominają o dreszczyku emocji oraz o tym, żeby próbować nowych rzeczy. Oto 7 prostych sposobów, by odzyskać dawny płomień i rozpalić swoje życie seksualne!
4

Noc fantazji.

Wszyscy je mamy, dlaczego nie spróbować i nie wprowadzić w życie kilku waszych fantazji? Opowiedzcie sobie nawzajem o swoich fantazjach. Nie tylko będziecie szczerzy i otworzycie całą nową linię komunikacji, ale także uzyskacie coś, czego oboje chcecie. Tak więc zorganizujcie noc, podczas której będziecie mogli odkryć nawzajem nowych was.

5

Kup coś nowego, co mu się spodoba.

Sprawy wyglądają tak... Zaczynamy czuć się wygodnie i mijają czasy koronki i satyny, a ich miejsce zajmują mieszanki bawełny. Tak więc, porzuć je i zastąp czymś, czego prawie nie widać, w kolorze, który jemu się spodoba. To proste i łatwe oraz po prostu dodaje trochę pikanterii.

6

Buduj oczekiwanie.

Kiedy on da Ci rano pocałunek na pożegnanie, a ty masz plany, aby zobaczyć go tej samej nocy, pobudź go trochę, tak aby wracał do ciebie w pośpiechu. Złap go za krawat lub koszulę i przejmij kontrolę. Daj mu ekscytujący pocałunek sprawiający, że ​​zapragnie więcej. Następnie, wyszeptaj mu do ucha, że ​​nie możesz się doczekać aby skończyć to, co wcześniej zaczęliście. To z pewnością rozpali płomień.

7

Użyj rąk.

Ściśnij jego pośladki, potrzyj jego plecy, gdy będziesz przechodzić obok. Rób wszystko, co wprowadzi trochę fizycznego kontaktu. Nie masz się czego wstydzić. Sięgasz po prostu po swoje. Więc nie krępuj się i pozwól, aby on robił to samo.

< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak uwieść dziewczynę?
 3.8/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Uwieść kobietę to dla niektórych łatwa sprawa a dla niektórych wielka góra do pokonania. Ale czego nie robi się dla...
Jak uwieść kobietę?
Uwieść kobietę to dla niektórych łatwa sprawa a dla niektórych wielka góra do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt