Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć szóstkę Weidera?
Jak ćwiczyć szóstkę Weidera?

Jak ćwiczyć szóstkę Weidera?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Praktycznie każdy/każda z nas marzy o pięknym, płaskim brzuchu. Odpowiednia figura daje nam lepsze samopoczucie, podnosi samoakceptację, sprawia, że czujemy się bardziej atrakcyjnie. Możemy osiągnąć doskonałą figurę ćwicząc A6W, czyli aerobiczną szóstkę Weidera. Jest to zestaw ćwiczeń mający na celu odpowiednio wykształcić mięśnie brzucha. Naprawdę metoda jest bardzo skuteczna, pozwala w krótkim czasie zredukować tkankę tłuszczową i odpowiednio wyrzeźbić brzuch. Poniżej przedstawimy w jaki sposób ćwiczyć, by mieć płaski brzuch.
1
Ćwiczenia wykonujemy codziennie przez okres 42 dni. A6W polega na wykonywaniu ciągle tej samej serii sześciu ćwiczeń, którą powtarzamy zwiększając z czasem ilość ćwiczeń. Robiąc pierwsze ćwiczenie musimy położyć się na twardym podłożu. Ręce kładziemy wzdłuż ciała. Następnie zginamy i podnosimy jedną nogę, aby uzyskać kąt 90 stopni. W tym samym momencie podnosimy również barki, ale nie możemy oderwać tułowia od podłoża. Możemy dla ułatwienia podnieść ręce na kolano. Następnie kładziemy nogę i postępujemy podobnie z druga nogą. Trzymamy je w górze od 2 do 3 sekund. Pierwszego dnia wykonujemy wszystkie ćwiczenia po sześć razy.
2
Następnie, również leżąc na ziemi lub karimacie, układamy dłonie wzdłuż ciała. Potem uginamy obie nogi w kolanach i podnosimy do góry, również jak poprzednio utrzymując kąt 90 stopni. „Odklejamy” barki od podłogi, tułów dalej przylega. Utrzymujemy taką pozycję przez 2 – 3 sekundy. Opuszczamy nogi na dół, prostujemy. Potem znowu powtarzamy ćwiczenie (sześć razy).
Jak spalić tłuszcz z brzucha?
Jak ujędrnić ciało? Zestaw ćwiczeń na brzuch, ramiona, uda i pośladki.
Jak ćwiczyć fitness w domu? Zbiór najlepszych ćwiczeń online
Jak ćwiczyć dolne partie brzucha?
3
Kolejne ćwiczenie jest podobne do poprzednich. Ponownie leżąc płasko uginamy jedną nogę, utrzymujemy pod kątem 90 stopni. Dłonie zakładamy za głowę i podnosimy głowę z barkami jednocześnie z nogami. Wytrzymujemy w tej pozycji 2 – 3 sekund. Opuszczamy nogę i barki. Podnosimy druga nogę i wykonujemy znowu ćwiczenie.
4
Potem wykonujemy ćwiczenie analogiczne do poprzedniego. Tylko tym razem leżąc płasko unosimy do góry obie nogi. Ręce dalej trzymamy za głową. Również musimy wytrzymać 2 – 3 sekundy.
5
Następnie ponownie zakładamy i splatamy ręce za szyją. Podnosimy klatkę piersiową, a potem unosimy raz jedną, raz drugą nogę do góry (pod kątem 90 stopni). Nie zatrzymujmy nóg w górze na kilka sekund. Ruchy mają być energiczne.
6
Przy ostatnim ćwiczeniu unosimy barki i klatkę piersiową oraz wyprostowane ręce wzdłuż tułowia z jednoczesnym podniesieniem wyprostowanych nóg. Wytrzymujemy 2- 3 sekundy.
7
Powyższe ćwiczenia składają się na jedną serię. Pierwszego dnia wykonujemy jedna serię ćwiczeń, a każde ćwiczenie wykonujemy sześć razy. Drugiego dnia dwie serie, po sześć ćwiczeń. Trzeciego dnia również dwie serie. Czwartego dnia robimy trzy serie po sześć ćwiczeń. Trzy serie zostają już do końca, zwiększa się ilość ćwiczeń. Od siódmego dnia wykonujemy po osiem, od jedenastego dziesięć itd.
Życzymy powodzenia!
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

bombelada - 2013-08-05
ćwiczyłam swojego czasu A6W,polecam wytrwałym bo są rewelacyjne żeby uzyskać płaski brzuszek:)!
 
<p>Trening abs wymaga wiele ciężkiej pracy i wyobraźni. Z wszystkich mięśni to właśnie brzuch ćwiczy się najgorzej,...
Jak zrobić sześciopak?
Trening abs wymaga wiele ciężkiej pracy i wyobraźni. Z wszystkich mięśni to właśnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt