Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Powrót do figury > Jak usunąć rozstępy?

Jak usunąć rozstępy?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Rozstępy to wrzecionowate pasma na skórze, często pojawiają się na udach i brzuchu, ale mogą także występować na dekolcie, piersiach i rękach. Wyglądają bardzo nieestetycznie zwłaszcza latem, gdyż skóra na rozstępach się nie opala i jest znacznie jaśniejsza od reszty ciała. Wyróżniamy dwie fazy tworzenia się rozstępów. W fazie I mają one postać czerwonych pasm, w fazie II rozstępy rozjaśniają się i pozornie zmniejszają. Jest wiele sposobów walki z rozstępami, poniżej znajdziesz kilka z nich.
Przeczytaj teraz: Jak zwalczyć rozstępy?
 4.6/5 (18 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (10)

topielica - 2013-08-08
Ostatnio na rynku kosmetycznym można kupic tzw.derma rollery są to małe urządzenia przy pomocy których można pozbyc się wszelkiego rodzaju blizn i rozstępów .Trzeba tylko poświęcic trochę czasu i systematycznie rollowac te miejsca gdzie rozstępy sie znajdują?
sylwia180793 - 2013-07-11
Rozstępów nie da się całkowicie usunąć gdy są już białe. Są też takie sytuacje,w których rozstępy nie mają koloru różowego, tylko od razu biały. Wiele kobiet boryka się z takim problemem, rozstępy wynikają nie tylko z ciąży, ale również z wielu innych czynników np. podwyższony hormon stresu - kortyzol.
AnitaG - 2013-04-15
Chyba trochę za późno zabrałam się za usuwanie moich rozstępów. Powinnam to już zacząć robić jeszcze jak byłam w ciąży, wtedy przygotowałabym skórę na większe naprężenia, ale mądra Polka po szkodzie. Póki co zamówiłam sobie krem na rozstępy firmy revitol, gdyż był na drugim miejscu najlepszych środków w znalezionym przeze mnie na stronie http://rozstepykrem.pl/ rankingu. Nie był tani, ale jak na zaawansowanie moich blizn, myślę, że działa cuda. Oczywiście jeśli uda mi się zebrać odpowiednią kwotę wybiorę się na zabieg całkowite osunięcia rozstępów, ale póki co kremik musi mi wystarczyć.
patula172 - 2012-02-20
Ja jestem po 2 zabiegu laserem frakcyjnym Co2 w studiu Q10 i jestem zalamana czeka mnie jeszcze jeden ( jutro)ale nie widze zadnych efektów :( jestem zalamana bo pieniedzy poszlo duzo ,a zero poprawy !!!
lilu - 2012-01-05
na laserowe zabiegi wydalam ponad 10 000zl efekty mizerne i po 2 latach po zabiegu zostala mi jeszcze czerwona skora po zabiegu brednie z tymi laserami nie daja zadnego rezultatu pozdrawiam
zlotemiasta - 2010-10-28
Ostatnio bardzo popularnym sposobem jest korzystanie z lasera przy usuwaniu rozstępów. Osobiście słyszałam o zabiegu laserem Fraxel re:store - laser działa delikatnie, pozostawia na skórze mnóstwo mikroskopijnych takich jakby nakłuć, o ile mogę to tak nazwać. Przede wszystkim stosuje się go do usuwania blizn, ale bardzo skuteczny jest również w pozbywaniu się rozstępów. Na stronie IQ Medica można więcej na ten temat przeczytać.
candyfloss - 2010-08-02
Czerwone rozstępy można usunąć za pomocą kosmetyków. Trzeba być jednak bardzo sumiennym i smarować ciało co najmniej dwa razy dziennie. Ważny jest również delikatny masaż, który sprawi, że skóra szybciej wchłonie dobroczynne składniki. Z białymi rozstepami (tymi, które przypominają blizny) wcale nie będzie tak łatwo. Gdy je zaniedbamy, ciężko będzie się ich pozbyć za pomocą kosmetyków. Jedynym wyjściem mogą okazać się specjalne zabieg - mezoterapia, fraxel laser czy dermabrazja laserowa. Są to zabiegi dość drogie. Więcej na temat rozstępów będziecie mogli znaleźć na rozstepy.info.pl.
ninka - 2010-04-14

Bo balsamami ani żelami rozstępów nie usuniesz, no chyba ze dopiero co powstały (czerwone paski). Jak są już białe, to nie ma szans, chyba, że laserem.

mała mi - 2010-04-13
Używałam wielu produktów do zwalczania/zapobiegania rozstępom, ale ŻADNE nie podziałały. Rozstępy nie tylko nie zniknęły, ale także się nie zmniejszyły, a same stosowanie kremów i balsamów nie sprawiło, że nowe paski przestały się pojawiać. Teraz wyglądam trochę jak negatyw tygrysa bengalskiego.
malina - 2010-01-19
Na rynku jest mnóstwo kosmetyków, które pomagają usunąć rozstępy, niekoniecznie trzeba od razu wydawać pieniądze na terapię laserową. Wystarczy odpowiednio wcześnie zacząć pielęgnację tych miejsc. Firmy takie jak Eveline (z tych w przystępnej cenie), Garnier (już trochę drożej)Loreal, Vichy mają całą masę preparatów likwidujących rozstępy. Warto najpierw spróbować jednego z nich.
Ciało kobiety w ciąży zaczyna się zmieniać i wymaga szczególnego traktowania. Wiele kobiet ma problemy z rozstępami,...
Jak zapobiec rozstępom w ciąży?
Ciało kobiety w ciąży zaczyna się zmieniać i wymaga...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Maciek Marciniak
  • Grzegorz Keller
  • Iwona Lubiejewska
  • Zbigniew Czaja
  • Bogusia Chomka
  • Lucyna Kazimierz Targosz
  • Maria Kobrzyniecka Kołodziejska
  • Dana Pakulska
  • Agnieszka Kuźniar
  • Marzena Cieślikiewicz
  • Barbara Gebska
  • Marianna Wrosławska
pasożyt