Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?

Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 12 
W tym sezonie walcz z tłuszczykiem, zwracając trochę większą uwagę na dietę. Dokonując kilku prostych wyborów podczas planowania posiłków, możesz zrobić wiele dobrego dla swojego ciała. Pierwszą ważną rzeczą podczas rozpoczynania diety jest ustawienie sobie celu do osiągnięcia. To daje więcej psychicznej determinacji do walki z głodem i pragnienie dokonywania właściwych wyborów żywieniowych.
Przeczytaj teraz: Jak ograniczyć apetyt?
 3.3/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (13)

adammuk60 - 2015-07-17
Ty moderator coś ci nie na rączkę?Dlaczego nie puszczasz moich komentarzy?
adammuk60 - 2015-07-17
Środki hanujące apetyt to bzura i niezrozumienie pewnych procesów.To orgaznizm SAM powinien to regulować.Oczywiście nie ma problemu z tym jeśli jemy ze stołu czyli optymalnie,ponieważ NIC tak jak tłuszcze nie SYCĄ.Tylki ci durnie nazywani dietetykami każą wam je omijać.Wiadomo dlaczego.Przecież ONI na was zarabiają!Im więcej bedziecie do nich przychodzić tym więcej.Pamiętajcie naiwniacy.
adammuk60 - 2015-07-17
A dlaczego bulion z warzyw jak oniebo lepszy jest z kurczaka (oczywiąście wiejskiego) z dodatkiem wołowiny?
Roman R - 2015-02-23
Co jednak zrobić aby przytyć? Oczywiście kontynuując wytężoną pracę fizyczną, seks i życie pełne niespodzianek. Kto mi odpowie?
KasiaSzulik - 2015-02-23
Najprościej sięgnąć po środki hamujące apetyt. Acetomale również tak działa. Dobrym sposobem jest także jadanie obwitego śniadania, wtedy w ciągu dnia apetyt nie jest aż tak wielki. :)
Anna - 2014-09-21
Ja polecam sprawdzone porady od sławnej dietetyczki Gillian McKeith, Dieta oparta na zdrowym odchudzaniu. Jakiś czas temu była w Dzień dobry TVN zaproszona przez Rusin
Roman R - 2014-09-21
Apetyt mi dopisuje, co jednak zrobić aby przytyć. Otyli wystarczy, że przestaną jeść, a ja co mam zrobić?
as - 2014-09-21
jak się kisi ogórki bez soli?
markizak - 2014-09-20
Nie rozumiem, które ogórki kiszone nie mają soli? Unikać ogórków kiszonych zawierających cukier i SÓL?!
Majka - 2014-09-20
Ja bardzo wcześnie jestem bez hormonów już 8 lat w wieku 44 lat teraz mam 52 lata. nie miałam nidgy kłopotów z jedzniem z wagą - ale terapia hormon. pobudziła nadmiernie apetyt dlatego przytyłam ale jak dojechałam do wagi 62 kg to wreszcie sama powiedziałam stop. zaczęłam terapię w/g książki Pokonaj alergię i zeszłam do 56 kg. Ale dalej waga nie chce już spadać jak kiedyś gdy byłam młodsza. Żadne specyfiki nie pomagają tylko głowa bez tego nic nie da się zrobić - każdego dnia muszę sobie mówić zero cukru rafinowanego, zero słodyczy. Jest to bardzo trudne ale wiem że muszę i tak trwam - bo nie mam zamiaru się truć tabletkami...
Majka - 2014-09-20
nie łudź się że jakiś Control ci pomoże - tylko zaszkodzi. wyciągnie kasę z kieszeni i narazi na inne choroby...
adam - 2014-09-20
Wszyscy dietetycy są załamujący. Studiują kilka lat, a potem jedyne na co ich stać w kwestii odżywiania, to zaproponowanie KAŻDEMU jednakowej diety, czyli warzyw, owoców i ryb. Traktowanie każdego człowieka jak organizmu, do którego można przyłożyć jednakową sztancę świadczy jedynie o kompletnym niedouczeniu dietetyków. Znam ludzi, których dieta nie zawiera prawie wcale w/w produktów a są zdrowi, nigdy nie chorują, choć mają dobrze po 70-tce. Sam nie jadam prawie wcale warzyw, owoce bardzo rzadko, ryby również, głównie pieczywo, nabiał i mięso. Nie narzekam na zdrowie, badam się regularnie, nie mam nadwagi. co na to specjaliści od sałatek?
anna - 2014-06-11
stosował ktoś Appetite Control?? Pomaga?? zastanawiam się czy nie zacząć stosować..
Właściwe rozpoznanie sygnału głodu jest kluczem do kontrolowania apetytu oraz odchudzania, jednak nie jest to takie...
4 czynniki, które sprawiają, że jesz więcej
Właściwe rozpoznanie sygnału głodu jest kluczem do...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Lilia Barzyk
  • Magda Nyga
  • Ewa Karpacz
  • Krzysztof Kmita
  • Filip Szlapkin
  • Radek Molski
  • Bożena Borkowicz Ciołek
  • Ewa Baran
  • Wioletta Ziemniarska
  • Marta Uzarczyk
  • Aneta Sztekiel
  • Ewa Dukała
pasożyt