Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Małżeństwo i Rozwiązywanie Problemów > Jak rozpoznać, że mężczyzna cię okłamuje?

Jak rozpoznać, że mężczyzna cię okłamuje?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2/5 (185 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kiedy byliśmy dziećmi nie widzieliśmy niczego złego w kłamstwie. W dorosłym życiu jednak rozumiemy, że kłamstwo nie powinno istnieć, że ludzie powinni być ze sobą do końca szczerzy. Niestety nie wszyscy mają takie przekonania i są po prostu świetnymi kłamcami. Przede wszystkim mężczyźni uwielbiają kłamać, aby nie wyszły na jaw ich niechlubne czyny. Jeśli chcesz dowiedzieć się czy twój mężczyzna jest niezłym kłamczuchem to przeczytaj ten artykuł.
1

Ma zawsze na wszystko odpowiedź

Jeśli przyłapiesz go na kłamstwie, ale on zaprzeczy twoim podejrzeniom mając od razu wytłumaczenie to może świadczyć, że świetnie kłamie.

2

Zawsze waha się przed udzieleniem odpowiedzi

Jeżeli zadasz mu pytanie dotyczące jego zachowania lub związanego z jego nieobecnością to on potrzebuje kilku sekund, aby ci na nie odpowiedzieć. Najprawdopodobniej wykorzystuje ten czas, aby wymyślić ściemę, którą mogłabyś się zadowolić.

3

Denerwuje się

Jeżeli on unika kontaktu wzrokowego, drapie się po głowie czy przebiera z nogi na nogę, gdy zadasz mu pytanie, najprawdopodobniej jest podenerwowany i kłamie. Naukowcy przeprowadzający badania związane z kłamstwem dowiedli, że takie znaki świadczą o tym, że on kłamie.

4

Dzwoni do przyjaciół, aby potwierdzili jego historię

Pytasz się go o to, co robił poprzedniego wieczoru a on zanim odpowie dzwoni do przyjaciela. Świadczy to o tym, że może szukać sobie alibi i potrzebuje świadka, który potwierdziłby jego wersję.

Jak schudnąć na diecie Dukana?
Jak usunąć brzydki zapach z butów?
Domowy sposób na porost włosów
Jak zrobić dżem pomarańczowy?
Wskazówki
  • Tak naprawdę każdy z nas ma na sumieniu jakieś kłamstewko, ale ważne jest to czy kłamstwo towarzyszy w życiu na stałe czy zdarza się raz na jakiś czas w wyjątkowej sytuacji. Tak mężczyźni kłamią najbardziej. Przeanalizuj powyższe kroki i zastanów się jak bardzo twój facet do nich pasuje. Jeśli mogłabyś mu przypisać większość z tych zachowań myślę, że warto zastanowić się nad dalszym byciem z takim kłamczuchem.
5

Mówi o przyjacielu, który okłamuje swoją dziewczynę

Jeśli on opowiada ci o swoim „przyjacielu”, który notorycznie oszukuje swoją dziewczynę i przy okazji śmieje się z tego i traktuje to jakby jego zachowanie było w porządku to najwyraźniej nie widzi w ty nic złego. Źle o nim świadczy, jeśli to, co kolega robi jest dla niego ok. Może on robi to samo bez żadnych skrupułów.

6

Wygląda jakby miał poczucie winy

Jeśli zachowuje się dziwnie tak jakby miał poczucie winy najprawdopodobniej zrobił coś złego. Jeśli tak się stało jego pierwszą reakcją może być kłamstwo bądź milczenie i wymigiwanie się jakimś zajęciem od odpowiedzi. Może potrzebować czasu, aby wymyślić kłamstwo a później nakarmić cię nieprawdziwą historyjką.

7

Protestuje za dużo

Jeśli złapiesz go na kłamstwie, a on za bardzo protestuje, że jest niewinny i że jesteś w błędzie to najprawdopodobniej kłamie. Zazwyczaj ludzie, którzy nie kłamią nie starają się tłumaczyć, bo doskonale wiedzą, że nie mają nic na sumieniu.

8

Oskarżał cię o kłamstwo

Jeśli przyłapiesz go na kłamstwie, on zaprzecza i mówi, że jesteś szalona i że sama kłamiesz to najprawdopodobniej chce dać ci do zrozumienia, że wszyscy kłamią. On szuka sobie okazji, aby cię oskarżyć o kłamstwo, aby odwrócić od siebie uwagę, stać się poszkodowanym a w rzeczywistości on jest osobą, która cię oszukuje.

9

Okłamuje wszystkich

Jeśli on kłamie swoim rodzicom, rodzeństwu, przyjaciołom, w pracy - nawiasem mówiąc wszystkim dookoła, to spodziewasz się, że z tobą będzie szczery?

10

Kłamie na temat drobnych rzeczy

Jeśli on kłamie nawet na temat drobnych rzeczy takich jak to, że nie wypił resztki mleka czy nie zjadł twoich ulubionych ciasteczek może to znaczyć, że kłamie również w tych większych sprawach, na przykład mówiąc ci, że siedział w domu cały wieczór a faktycznie bawił się na imprezie w towarzystwie koleżanek.

11

Wyłącza telefon

Bardzo często, gdy chcesz go sprawdzić wykonując do niego telefon okazuje się, że jest on wyłączony bądź włącza się skrzynka pocztowa? Świadczy to o tym, że nie może z tobą rozmawiać ponieważ nie chce, abyś się dowiedziała co robi i gdzie jest. Boi się, że gdy odbierze telefon nie będzie stanie się wytłumaczyć.

12

Inni mówią ci o tym, że on kłamie

Jeśli inni zakomunikowali ci chcąc cię ostrzec, że twój facet jest kłamcą, a swoją byłą dziewczynę okłamywał cały czas to bądź ostrożna. Tym gorzej, jeśli o jego kłamstwach powie ci jego była dziewczyna, aby cię przed nim ostrzec. Upewnij się jednak czy aby ona nie ma złych intencji.

Wskazówki
 2/5 (185 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdemu z nas zdarzyło się skłamać. Często robimy to, by nie ranić czyichś uczuć. Jednak dzieci nie umieją jeszcze...
Jak oduczyć dziecko kłamstwa?
Każdemu z nas zdarzyło się skłamać. Często robimy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt