Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Wielkanoc z Dziećmi > Jak zrobić koszyczek wielkanocny dla dziecka?
Jak zrobić koszyczek wielkanocny dla dziecka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Potrzebujesz koszyczek dla swojego maluszka, ale chciałabyś aby był on bezpieczny w rękach Twojego poszukiwacza przygód? Proponujemy wykonanie prostego, praktycznego koszyczka z plastikowej butelki po wodzie.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Czystą butelkę po wodzie mineralnej lub napoju 2 litrowym, Taśmę maskującą lub taśma klejąca do przewodów elektrycznych, Drut w koszulce, Dziurkacz, Biały klej, Sztuczną trawę, Ostry nóż, Koronka lub ozdobna pasmanteria, Kolorowa pianka lub papier kolorowy, albo kolorowy brystol, Wstążkę, Włóczkę w wybranym kolorze.
1
Utnij butelkę od dna na około 8-10 cm. To powinno być wykonane koniecznie przez dorosłą osobę za pomocą ostrego noża. Górną część butelki – możesz wykorzystać jako lejek. Obklej taśmą maskującą jej brzeg aby nie był ostry i nie skaleczył dziecka.
2
Również taśmą oklej brzeg dolnej części butelki, przyklejając połowę z zewnątrz i zaginając do wewnątrz, aby brzeg nie był ostry. Jeżeli użyjesz taśmy do przewodów elektrycznych w jakimś kolorze, od razu ozdobisz górną część naszego koszyczka.
3
Przyklej na taśmie koronkę, ozdobną pasmanterię itp.
4
Wytnij z pianki lub papieru kolorowego lub brystolu kształt jajek i przyklej je kolorową stroną do brzegu butelki od wewnątrz.
5
Dziurkaczem zrób po dwie dziurki po dwóch przeciwległych brzegach butelki w miejscu gdzie obklejałaś taśma maskującą. W te miejsca przewlecz końcówki druta w koszulce (jeżeli ma jeden przewód wewnątrz zrób tylko po jednej dziurce) aby zrobić ucho do naszego koszyka.
6
Wcześniej owiń drut wełną w wybranym kolorze, lub nitką, aby ozdobić ucho naszego koszyka.
7
Aby zamaskować miejsce zaczepienia drutu – ucha koszyka przyklej tam kokardki lub inne ozdoby. Następnie włóż sztuczną trawę do koszyka i koszyk jest gotowy do użycia przez twoją pociechę.
Jak zrobić zajączka z rolki po papierze toaletowym?
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z pasków papieru?
Jak zrobić koszyk wielkanocny z papieru?
Jak zrobić wielkanocnego kurczaka z papieru i bibuły?
 3.8/5 (10 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Kamila - 2013-03-05
Jeden z lepszych i trwalszych pomysłów na koszyczek jaki czytałam. Chętnie wykorzystam :)
Anna - 2012-04-02
Bardzo ciekawy,łatwy i tani pomysł.Córeczki będą w siódmym niebie :)
Co roku masz ten sam koszyk na święconkę? Nie chcesz kupować nowego bo ten który masz jest dobry, ale chciałabyś coś...
Jak ozdobić koszyk wielkanocny?
Co roku masz ten sam koszyk na święconkę? Nie chcesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt