Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Moda Ślubna > Kreacje Gości Weselnych > Jak się ubrać na wesele jako gość?
Jak się ubrać na wesele jako gość?

Jak się ubrać na wesele jako gość?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Dobór odpowiedniej kreacji na wesele potrafi być frustrujący, zwłaszcza kiedy nie jesteś pewna, co oznacza półformalny styl. Na typowym weselu codzienny ubiór nie wypada, a zbyt formalny strój może być potraktowany jako przesada. Wybór odpowiedniego kompletu pasującego do miejsca i czasu wesela, twojego osobistego stylu i ochoty do tańca będzie łatwiejszy, jeśli prześledzisz poniższe reguły.
1

Sukienka koktajlowa

Ogólna zasada dotycząca półformalnego ubioru odnosi się do długości twojej sukienki czy spódnicy. Jeśli jej brzeg sięga podłogi a materiał mieni się od ozdób, jest to strój formalny. Na taką półformalną okazję jak wesele dobrze jest odsłonić kawałek nóg. Kobiety często wybierają w tym celu sukienki w ciemnych kolorach. Jeśli chodzi o długość, zarówno sukienka do kostek jak i do kolan wydaje się być właściwa na taką okazję. Sukienka koktajlowa to przyjemna i uwodzicielska kreacja w sam raz na małe przyjęcie czy nieformalne zgrupowanie ludzi.

2

Sukienka biurowa

Sukienka w podobnym typie jak ta, którą ubierasz do pracy też może być dobra na wesele. Większość takich kreacji sięga kolan, co nadaje się zarówno na przyjęcie jak i do pracy. Możesz także wykorzystać biżuterię, np. stylowy naszyjnik lub kolczyki, aby dodać sukience szyku. Jeśli chcesz odejść trochę od konserwatywnego kostiumu, sandały lub buty na pasku sprawią, że będziesz wyglądać bardziej imprezowo. Unikaj sztywnych kostiumów i grubych linii sylwetki – zamiast tego wybierz bardziej zwiewną sukienkę, która będzie się dobrze prezentować na parkiecie.

Jak dobrać fryzurę do sukni ślubnej?
Jaka fryzura na ślub? Krótkie fryzury ślubne
Jak wybrać sukienki dla druhen?
Mucha czy krawat, czyli jaki ma wybór pan młody?
3

Sukienka – kostium

Kobiecy trzyczęściowy kostium (spódnica + bluzka + żakiet) nosi się zwykle do pracy, ale pasuje on także na wesele. Są też kostiumy dwuczęściowe – sukienka plus żakiet, które również są odpowiednie na wesele zarówno w zamkniętym pomieszczeniu, jak i na świeżym powietrzu. Jeśli sukienka bądź spódnica nie dotyka ziemi, jest to ubiór półformalny, więc kwalifikuje się na tego typu imprezę. Możesz też ubrać kostium złożony ze spodni, bluzki i żakietu, choć nie będzie się on tak dobrze prezentował na parkiecie jak sukienka.

4

Sukienka bez ramiączek

Jest coś w elegancji i prostocie sukienki bez ramiączek, co sprawia, że są idealną kreacją na półformalną okazję. Również suknie ślubne bez ramiączek są popularne, ponieważ podkreślają linię ciała. Takie sukienki najlepiej prezentują się latem podczas wesela na odkrytym powietrzu, jednak wraz z modnym bolerkiem można je nosić przez cały sezon.

5

Ciemne czy jasne kolory

Twój dobór kolorów zależy od tego, o jakiej porze dnia i roku odbywa się wesele. Jeśli wesele odbywa się za dnia na świeżym powietrzu, unikaj ciemnych kolorów. Absorbują one promienie słoneczne i mogą sprawić, że będzie ci zbyt gorąco. Ubrania w jasnych kolorach odbijają od ciebie upał i słońce, zmniejszając ryzyko przegrzania się. Na wesela w pomieszczeniu oraz te, które odbywają się w zimniejszych miesiącach, lepsze są ciemne kolory. Większość zamkniętych sal jest wyposażona w klimatyzację, więc nie będziesz mieć problemu z gorącem.

 3.4/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

mela - 2014-12-29
jako gość wybieram zawsze coś jasnego lecz nie białego. Krój raczej klasyczny - w takim się najlepiej czuję. Zaopatruję się przeważnie w sugarfree mają spory wybór i zawsze znajdę coś dla siebie
efi5 - 2013-04-23
Ja na takim weselu wystąpiłam w ciemno-różowej sukience mającej u dołu falbanki, a do tego miałam bolerko w tym samym kolorze.Ozdobiłam to przypiętą różą w nieco ciemniejszym odcieniu różu i dodałam białe perły.Do tego miałam czarne szpilki i wszystko wyglądało extra.Mąż natomiast ubrany był w elegancki garnitur i jasny krawat.Wyglądaliśmy bardzo szykownie i wszystkim się podobało-polecam.
LaPouchette - 2012-08-29
@Marta: no fajnie ale wg mnie bardziej pasuje na wesele w mieście a nie na wsi. ja ostatnio byłam ubrana dość podobnie - sukienka prosta granatowa z białym wykończeniem i złotymi guzikami od góry do dołu, czerwona torebka, buty, paznokcie, usta i złoto-biała biżuteria. elegancko ale w sumie fajnie.
Marta - 2012-08-29
Ja dokładnie za miesiąc wybieram się na prawdziwe wiejskie weselicho, na wieś niedaleko Łodzi. Wybrałam skromność, a zarazem elegancję. Moją sukienkę mogę przyrównać do sukienki biurowej-z artykułu. Grafitowa, obcisła sukienka do kolan, z kołnierzykiem, guziczkami i w pasie miejscem na paseczek. Zdecydowałam się na dodatki w kolorze czerwonym. Dodadzą seksapilu tej prostej sukience. A więc : czerwone, eleganckie sandałki na obcasie-do tego dobrana mała torebka-kopertówka w podobnym stylu; w pasie czerwony, cienki paseczek z kokardką; w kościele towarzyszyć mi będzie również czerwone bolerko z długim rękawem, ale później je zdejmuję ;) do dodatków zaliczam również krótko przycięte paznokcie pomalowane na czerwono. Do tego stroju obmyśliłam już nawet weselny make-up i fryzurę. Oczy na styl smoky eyes, usta podkreślone czerwonym błyszczykiem. Natomiast jeżeli chodzi o fryzurę, to wymyśliłam sobie luźno opadające loki, z cieniutką czerwoną opaską ozdobną, ponieważ na co dzień i z natury mam włosy proste. Jestem długowłosą blondynką, dlatego myślę, że taki look będzie modny, a zarazem zaskakujący. Co o tym myślicie ?
Pani Młoda musi być najpiękniejsza, ale równie piękne powinny być jej druhny. Na pewno też nie jeden raz same byłyście...
Jak wybrać suknie dla druhen?
Pani Młoda musi być najpiękniejsza, ale równie piękne powinny być jej druhny. Na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt