Tutaj jesteś: Sztuka i Rozrywka > Sztuczki Magiczne > Sztuczki Magiczne > Jak zrobić sztuczkę ze znikajaca monetą?

Jak zrobić sztuczkę ze znikajaca monetą?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (69 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Poniżej przedstawiam jak wykonać jedną z najłatwiejszych i najbardziej efektownych sztuczek związanych ze znikaniem przedmiotów. Ten trik można wykonać ze wszystkim - nie tylko z monetą. Możesz sprawić, że zniknie każdy przedmiot jaki trzymasz w ręce. Sztuczka ta robi największe wrażenie zwłaszcza na młodych ludziach, jednak z pewnością uda się dzięki niej zaskoczyć nie jednego dorosłego. Aby zostać mistrzem tej magicznej sztuczki musisz jednak poćwiczyć trochę przed lustrem.
Rzeczy, których potrzebujesz:
dwie ręce, moneta lub inny mały przedmiot, dużo praktyki i ćwiczeń
1
znikająca moneta 1
Przytrzymaj monetę w jednej ręce pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym.
2
znikająca moneta 2
Przyłóż drugą palce drugiej dłoni pomiędzy przestrzeń pomiędzy kciukiem a palcem wskazującym ale nie chwytaj za monetę.
3
znikająca moneta 3
Upuść monetę poprzez poluźnienie uścisku kciuka - tak, aby moneta opadła na twoją dłoń. Ten ruch jest najważniejszą częścią całej sztuczki. Jeśli będziesz za dużo ruszać rękami wszyscy się domyślą że upuściłeś monetę na dłoń.
4
znikająca moneta 4
Odsuń nieco dłoń bez monety na bok ale udawaj że ją właśnie w niej trzymasz. Opuść w dół rękę z monetą i ukryj monetę w kieszonce. Patrz na rękę bez monety w taki sposób jakby moneta w niej była.
5
znikająca moneta 5
Pokaż pustą dłoń lub udawaj że wsadzasz monetę do buzi i (przypadkowo) ją połykasz. Ruch ten zdziwi ludzi, może wywoła ich oburzenie ale do czasu kiedy im wyjawisz, że była to tylko sztuczka magiczna. Udawaj że to u ciebie normalne że zjadasz monety i kiedy wszyscy będą już tym bardzo zainteresowani wyciągnij monetę z kieszonki i powiedz że dali się nabrać. Nie wykonuj sztuczki ponownie. Drugi raz ludzie się już na to nie nabiorą.
6
Najlepsi magicy nigdy nie wykonują swoich sztuczek więcej niż raz!
Jak lewitować?
Jak zrobić bombę dymną?
Jak zrobić niewidoczny tusz?
Jak sprawić, aby moneta zniknęła w ręce?
Wskazówki
  • Przed zrobieniem sztuczki z monetą mów coś do swoich widzów (znajomych) tak, aby ich uwaga była skierowana na ciebie ale nie mów im że masz zamiar wykonać trik magiczny. Musisz ich zaskoczyć.
 3.2/5 (69 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

Raziel - 2016-02-11
mlotki myslicie ze ta sztuczka wyjdzie wam tak od razu ? :D
Jaaaa - 2015-06-26
Niezrozumiała instrukcja...
Exio Muliplexio - 2012-10-22
W sumie rozumiem to, ale nie potrafie jakoś tej reki z pieniażkiem schowac, albo po prostu nie myslec o niej sztucznie mi to wychodzi.
Dupa - 2012-06-28
Nie ogarniam tej sztuczki... Ustawienie rąk na obrazkach jest jakieś kijowe i nie potrafię tego powtórzyć...
Szymek - 2012-02-24
Nawet nie zła sztuczka tylko że próbuję i próbuję i nic mi nie wychodzi. :(
Poproś kogoś aby napisał na kartce liczbę pięciocyfrową. Kolejna osoba niech dopisze pod nią swoją liczbę składającą...
Jak zrobić trik "genialny matematyk"?
Poproś kogoś aby napisał na kartce liczbę pięciocyfrową...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt