Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Farbowanie włosów > Jaki kolor włosów odmładza?
Jaki kolor włosów odmładza?

Jaki kolor włosów odmładza?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kolor włosów jest dla naszego wyglądu kwestią fundamentalną. Nieważne jak bardzo byłby piękny lub modny, jeśli nie będzie pasować do naszej karnacji i cech twarzy, na pewno nas postarzy. Poniżej dowiesz się jak dobrać kolor włosów, który nie tylko będzie ci pasować, ale również odmłodzi twoje rysy.
1

Najważniejszy jest odpowiedni wybór koloru bazowego. Gdy się starzejemy, nasza skóra traci pigment, a cera staje się bledsza. Jeśli twoje włosy są zbyt ciemne, wyglądasz zbyt blado, jeśli za jasne – twoja twarz zupełnie traci swój wyraz.

2

Żelazna reguła brzmi następująco: jeśli jesteś brunetką, rozjaśnij kolor bazowy włosów o jeden odcień, jeśli blondynką – zafarbuj je na kolor o odcień ciemniejszy.

3

Rudowłose panie powinny wybierać kolory w odcieniach kasztanowych, a nie ognistą czerwień.
Brunetki
: zdecydujcie się na czekoladowy brąz. Ponieważ skóra jaśnieje z wiekiem, trzymajcie się z daleka od czerni i ciemnego brązu. Wasze ciemne włosy trzeba rozjaśnić!
Blondynki: najlepiej będzie wam w miodowym blondzie. Unikajcie platyny i odcienia „baby blonde”. Blondynki szczególnie potrzebują złocistych refleksów, by dodać cerze zdrowego połysku.

4

Dodaj ciepłe pasemka. Złote pasemka ożywią twoją cerę i sprawią, że będzie wyglądać młodziej. Brunetkom lepiej pasować będą odcienie karmelowe, blondynkom – miodowe i złote.

5

Nie idź w skrajności. Mniej pasemek w tym przypadku oznacza lepiej. Kilka otaczających twarz i głowę pasm w zupełności wystarczy. Zacznij około 3cm od twarzy, żeby zobaczyć kontrast pomiędzy cerą, a włosami. Głowa cała w pasemkach lub w baleyage'u jedynie cię postarzy, zwłaszcza jeśli zdecydujesz się na mocno kontrastujące kolory.

6

Gdy zauważysz siwe włosy, pozbądź się ich. Jeśli jesteś brunetką, możesz np. spróbować płukanek z kawy. Jeśli masz jasne włosy, ale mimo to siwe pasma są na nich widoczne, od razu zdecyduj się na koloryzację. Siwizna bardzo postarza.

7

Nie zapomnij o brwiach. Rozjaśnij je o odcień lub dwa. To wygładzi rysy twarzy.

Dopasowanie fryzury do twarzy
Jak zrobić pasemka na włosach?
Jak zapobiec siwieniu?
Jak dobrać pasemka do koloru włosów?
Przeczytaj teraz: Jak wybrać kolor włosów?
 2.8/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Jako nastolatki wręcz obsesyjnie staramy się wyglądać starzej, jednak czas zmienia wszystko i teraz myślimy tylko o...
Jak wyglądać na młodszą?
Jako nastolatki wręcz obsesyjnie staramy się wyglądać starzej, jednak czas zmienia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt