Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Makijaż dla brunetek
Makijaż dla brunetek

Makijaż dla brunetek

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Mnogość dostępnych na rynku kosmetycznym barw przyprawia o zawrót głowy niejedną kobietę. Jak wybrać wśród nich taki zestaw kolorystyczny, który podkreśli atuty naszej urody? W przypadku brunetek sprawa nie jest bardzo skomplikowana. Decydując się na konkretny makijaż należy jednak pamiętać, że prócz koloru włosów musimy również wziąć pod uwagę kolor oczu i odcień karnacji. Poniżej poznasz kilka przykładowych makijaży dla brunetek. Zapoznaj się z nimi, by znaleźć wśród nich taki, w którym poczujesz się najlepiej.
1
naturalny makijaż dla brunetek

Delikatny, ciepły makijaż

Delikatny makijaż w subtelny sposób podkreśli twoje naturalne piękno i doskonale nada się na każdą okazję. Ten rodzaj makijażu to dobry wybór dla brunetek w każdym wieku, ponieważ naturalność nie jest podatna na upływ czasu. Żeby stworzyć taki makijaż, potrzebujesz kosmetyków w ciepłych, naturalnych odcieniach, które nałożone na skórę w niewielkiej ilości, będą prawie niedostrzegalne. Ten typ makijażu wymaga niestety nieskazitelnej cery, dlatego jeśli masz problemy z niedoskonałościami, zastosuj korektor i podkład, żeby je zatuszować. Do podkreślenia oczu wystarczy w zasadzie eyeliner i maskara. Jeśli jednak takie rozwiązanie sprawia, że w swoim makijażu czujesz się „nago”, zastosuj cienie o ciepłym, jasnoróżowym kolorze, które na powiece będą wyglądać bardzo naturalnie. Usta zaakcentuj pomadką lub błyszczykiem w naturalnym, ciepłym kolorze (np. nude).

2
smokey eye dla brunetek

Makijaż smokey eye

Jeśli chodzi o bardziej formalne okazje, smokey eye jest chyba najbardziej popularnym makijażem. Pozwala podkreślić oczy w najbardziej wyrazisty sposób. Charakterystyczny dla tego makijażu efekt rozmycia można uzyskać z różnych kombinacji odcieni: złotych, zielonych, czarnych, szarych. Najbardziej popularny i efektowny zarazem jest jednak tradycyjny smokey eye, wykonany w tonacji czarno-szarej. Przy tak podkreślonych oczach usta powinny wyglądać jak najbardziej naturalnie, pomaluj je pomadką lub błyszczykiem w kolorze neutralnym, np. beżowym.

Jak zrobić idealną kreskę eyelinerem?
Jak nakładać cienie na powieki?
Jak zrobić kocią kreskę na powiece używając łyżki?
Jak nakładać bronzer?
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Odpowiednio dobrany cień do powiek natychmiast uwydatni piękno twoich oczu. Makijaż oczu to najważniejszy element...
Jak dobrać cień do koloru oczu?
Odpowiednio dobrany cień do powiek natychmiast uwydatni...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt