Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Makijaż dla brunetek
Makijaż dla brunetek

Makijaż dla brunetek

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Mnogość dostępnych na rynku kosmetycznym barw przyprawia o zawrót głowy niejedną kobietę. Jak wybrać wśród nich taki zestaw kolorystyczny, który podkreśli atuty naszej urody? W przypadku brunetek sprawa nie jest bardzo skomplikowana. Decydując się na konkretny makijaż należy jednak pamiętać, że prócz koloru włosów musimy również wziąć pod uwagę kolor oczu i odcień karnacji. Poniżej poznasz kilka przykładowych makijaży dla brunetek. Zapoznaj się z nimi, by znaleźć wśród nich taki, w którym poczujesz się najlepiej.
1
naturalny makijaż dla brunetek

Delikatny, ciepły makijaż

Delikatny makijaż w subtelny sposób podkreśli twoje naturalne piękno i doskonale nada się na każdą okazję. Ten rodzaj makijażu to dobry wybór dla brunetek w każdym wieku, ponieważ naturalność nie jest podatna na upływ czasu. Żeby stworzyć taki makijaż, potrzebujesz kosmetyków w ciepłych, naturalnych odcieniach, które nałożone na skórę w niewielkiej ilości, będą prawie niedostrzegalne. Ten typ makijażu wymaga niestety nieskazitelnej cery, dlatego jeśli masz problemy z niedoskonałościami, zastosuj korektor i podkład, żeby je zatuszować. Do podkreślenia oczu wystarczy w zasadzie eyeliner i maskara. Jeśli jednak takie rozwiązanie sprawia, że w swoim makijażu czujesz się „nago”, zastosuj cienie o ciepłym, jasnoróżowym kolorze, które na powiece będą wyglądać bardzo naturalnie. Usta zaakcentuj pomadką lub błyszczykiem w naturalnym, ciepłym kolorze (np. nude).

2
smokey eye dla brunetek

Makijaż smokey eye

Jeśli chodzi o bardziej formalne okazje, smokey eye jest chyba najbardziej popularnym makijażem. Pozwala podkreślić oczy w najbardziej wyrazisty sposób. Charakterystyczny dla tego makijażu efekt rozmycia można uzyskać z różnych kombinacji odcieni: złotych, zielonych, czarnych, szarych. Najbardziej popularny i efektowny zarazem jest jednak tradycyjny smokey eye, wykonany w tonacji czarno-szarej. Przy tak podkreślonych oczach usta powinny wyglądać jak najbardziej naturalnie, pomaluj je pomadką lub błyszczykiem w kolorze neutralnym, np. beżowym.

Jak malować oczy głęboko osadzone?
Jakie kosmetyki wybrać na lato?
18 trików makijażystów, które ulepszą twój make up
Jak zrobić żelowy eyeliner z kredki do powiek?
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zrobić makijaż a'la Marilyn Monroe?
Pomimo, iż minęło parę dziesięcioleci od jej śmierci...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Anna Wełnitz
  • Pio Czu
  • Monika Nadia Kondracka
  • Sylwia Piekut
  • Teresa Zając
  • Urszula Prokop
  • Melisa Wis
  • Jan Oczadły
  • Małgorzata Chojnowska
  • Natalia Bójko-Przybylak
  • Jolanta Hrycak
  • Piotr Pieńkosz
pasożyt