Tutaj jesteś: Elektronika > Aparaty Fotograficzne i Kamery > Aparaty Cyfrowe > Jaki aparat fotograficzny kupić?
Jaki aparat fotograficzny kupić?

Jaki aparat fotograficzny kupić?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (188 ocen)
Oceń 
Kupowanie aparatu fotograficznego może okazać się bardzo trudnym zadaniem. Wiele firm, tysiące modeli, masa różnych wskaźników sprawiają, że niemal niemożliwe jest porównanie ich wszystkich do siebie i wybranie tego jedynego, który będzie najbardziej odpowiedni właśnie dla nas. Na co zwracać uwagę przy wyborze aparatu fotograficznego oraz czym się kierować decydując się na zakup?
1
Ustal jaką kwotę maksymalnie zamierzasz przeznaczyć na zakup aparatu fotograficznego.

Dokładne ustalenie maksymalnej kwoty, którą chcesz i jesteś w stanie przeznaczyć na zakup aparatu fotograficznego zawęzi Twoje pole poszukiwań oraz pozwoli uniknąć zakupu aparatu, na którego Cię właściwie nie stać.
2
Dokładnie przemyśl i zastanów się co będziesz przeważnie fotografować.

Czy to będą zdjęcia rodzinne np. Twoich bawiących się dzieci? Czy zamierzasz dużo podróżować i fotografować krajobrazy? Fascynuje Cię życie podwodne i chciałbyś je uwiecznić na zdjęciach? Szukaj aparatu fotograficznego, który będzie posiadał te cechy, których potrzebujesz. Przykładowo, jeśli robisz zdjęcia osobom lub obiektom w ruchu, musisz znaleźć aparat, który będzie miał szybką migawkę.
3
Jaki jest Twój poziom doświadczenia w fotografowaniu?

Jeśli jesteś amatorem fotografii, rozglądnij się za modelem, który będzie łatwy w użyciu. Wybierz się do sklepu oraz przyjrzyj się dokładnie aparatom fotograficznym. Znajdź taki aparat, który będzie miał automatyczną lampę błyskową itp.

Jeśli posiadasz już doświadczenie w fotografii, najlepszy będzie aparat, który pozwala użytkownikowi na większą kontrolę.
Jak drukować zdjęcia?
Jak robić zdjęcia aparatem cyfrowym?
Jaki aparat fotograficzny kupić?
Jak wybrać aparat cyfrowy?
Ostrzeżenia
  • Nie zapomnij o zachowaniu paragonu, oryginalnego pudełka od aparatu oraz papierów gwarancyjnych. Zarejestruj zakupiony produkt u producenta.
Wskazówki
  • Wybierz aparat fotograficzny z dobrym wyświetlaczem LCD, nawet jeśli uważasz, że nie potrzebujesz go. Przetestuj w sklepie stopień jasności wyświetlacza i upewnij się, że widzisz dobrze zdjęcia. Dobrze, aby wyświetlacz był duży, jasny oraz aby było dokładnie widać detale zdjęć.
  • Zapytaj rodziny i przyjaciół jakie mają aparaty fotograficzne, co w nich lubią a co im przeszkadza. Poradź się ich podczas wyboru odpowiedniego aparatu dla siebie.
 3.6/5 (188 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

iammoon - 2010-08-25
@ megapixele? No to klient trochę się naszuka takiego aparatu ...no chyba, że poprzestanie na aparacie wbudowanym w telefon.
Któż z nas w dobie szybkiego obiegu danych nie ma szybkiego i poręcznego aparatu cyfrowego? Aparat jest z nami wszędzie...
Jak zadbać o sprzęt fotograficzny?
Któż z nas w dobie szybkiego obiegu danych nie ma szybkiego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Malwina Rubajczyk
  • Agnieszka Weber
  • Alicja Łowicz
  • Elzbieta Krochmal
  • Jola Musiał
  • Marzanna Wawrowska
  • Justyna Stawska-Bajcar
  • Alicja Galczynska
  • Joanna Gala
  • Karol Pajęcki
  • Lucyna Kaszubowska
  • Katarzyna Wojciechowska
  • Iwona Kołodziej
  • Helena Świder
  • Aneta Lewandowska
  • Marcin Koścień
  • Weronika Dybowska
  • Pan Tadeusz
  • Iwona Fryauf
  • Justyna Nelus
  • Anna Kardynał
  • Danka Zimnol
  • Urszula Odrobińska
  • Jolanta Słowik
  • Krystian Bochnia
  • Darek Nomen
  • Kamila Mormul
  • Jozek Darłowo
  • Ewelinka Antoniak
  • Bozena Czarnota
pasożyt