Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Meble > Sofy i kanapy > Jak zrobić pufę z bębna od pralki?

Jak zrobić pufę z bębna od pralki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pralki mają w środku wielki bęben ze stali nierdzewnej, który może być w prosty sposób przerobiony na pufę. Wystarczy dodać kółeczka i pokrywę zamykającą bęben a pufa gotowa.
1
Pufa z bębna z pralki 1
Najtrudniejsze w całym projekcie jest usunięcie osi obrotu, która wykonana jest z znacznie twardszego materiału niż bęben. Najlepiej będzie to zrobić za pomocą piły tarczowej - wówczas potrwa to tylko kilka sekund. Używając piłki do metalu będziesz pracować o wiele dłużej, jednak jest to lepsza metoda dla osób, które nie mają doświadczenia w pracy z piłą tarczową.
2
Pufa z bębna z pralki 2
Jak już oś obrotu będzie usunięta zamontuj kółka z trzech stron bębna (na końcach ramion). Jako przykrywkę bębna możesz użyć pokrywki od dużej puszki farby (28cm średnicy) - będzie to baza siedziska. Zamiast pokrywki od farby możesz też użyć kawałka drewna, płyty pilśniowej, kartonu itp.
3
Pufa z bębna z pralki 3
Zmierz średnicę bębna i narysuj odpowiednie koło na materiale. Będziesz potrzebować 2 takich samych kół na wierzch i spód siedziska oraz paska materiału o szerokości 15 cm na jego część boczną. Zszyj ze sobą części siedziska zostawiając otwór na wypełnienie. Za pomocą świdra ręcznego wytnij około 10 otworów w przykrywce i przyszyj je do materiałowego siedziska tak jak przyszywa się guziki. Wypchaj pufę wkładem silikonowym, pociętymi gąbkami, granulatem styropianowym lub pomiętymi gazetami.
4
Pufa z bębna z pralki 4
Ta pufa będzie ozdobą jak również schowkiem na koce czy zabawki twojego dziecka. Możesz trzymać ją również w łazience i używać jej jako siedziska i kosza na brudną bieliznę.
Jak zrobić lustrzany stolik do kawy?
Jak zrobić lampiony ze słoików?
Jak ozdobić poduszkę?
Jak ozdobić lustro muszlami?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zenek50zenek - 2013-02-15
okropna ta pufa
 
Wygląd lampek nocnych można zmienić za pomocą papieru, kartonowych stożków, piór lub ... opakowania po jajkach!...
Jak zrobić lampiony na lampki nocne?
Wygląd lampek nocnych można zmienić za pomocą papieru...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt