Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Meble > Sofy i kanapy > Jak zrobić pufę z bębna od pralki?

Jak zrobić pufę z bębna od pralki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pralki mają w środku wielki bęben ze stali nierdzewnej, który może być w prosty sposób przerobiony na pufę. Wystarczy dodać kółeczka i pokrywę zamykającą bęben a pufa gotowa.
1
Pufa z bębna z pralki 1
Najtrudniejsze w całym projekcie jest usunięcie osi obrotu, która wykonana jest z znacznie twardszego materiału niż bęben. Najlepiej będzie to zrobić za pomocą piły tarczowej - wówczas potrwa to tylko kilka sekund. Używając piłki do metalu będziesz pracować o wiele dłużej, jednak jest to lepsza metoda dla osób, które nie mają doświadczenia w pracy z piłą tarczową.
2
Pufa z bębna z pralki 2
Jak już oś obrotu będzie usunięta zamontuj kółka z trzech stron bębna (na końcach ramion). Jako przykrywkę bębna możesz użyć pokrywki od dużej puszki farby (28cm średnicy) - będzie to baza siedziska. Zamiast pokrywki od farby możesz też użyć kawałka drewna, płyty pilśniowej, kartonu itp.
3
Pufa z bębna z pralki 3
Zmierz średnicę bębna i narysuj odpowiednie koło na materiale. Będziesz potrzebować 2 takich samych kół na wierzch i spód siedziska oraz paska materiału o szerokości 15 cm na jego część boczną. Zszyj ze sobą części siedziska zostawiając otwór na wypełnienie. Za pomocą świdra ręcznego wytnij około 10 otworów w przykrywce i przyszyj je do materiałowego siedziska tak jak przyszywa się guziki. Wypchaj pufę wkładem silikonowym, pociętymi gąbkami, granulatem styropianowym lub pomiętymi gazetami.
4
Pufa z bębna z pralki 4
Ta pufa będzie ozdobą jak również schowkiem na koce czy zabawki twojego dziecka. Możesz trzymać ją również w łazience i używać jej jako siedziska i kosza na brudną bieliznę.
Jak zrobić siedzisko z drewnianej palety?
Jak zrobić doniczkę z krzesła?
Jak zrobić wiszące terrarium ze szklanej kuli?
Jak zrobić lampkę ze starych kaset magnetofonowych?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

zenek50zenek - 2013-02-15
okropna ta pufa
Zrobienie takiej ławki z palety drewnianej to bułka z masłem. Poniższe zdjęcia krok po kroku rozwieją wszystkie...
Jak zrobić ławkę z palety drewnianej?
Zrobienie takiej ławki z palety drewnianej to bułka...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt