Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Co mówić podczas seksu?

Co mówić podczas seksu?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kobiety przeważnie z natury są romantyczne i potrzebują wielu miłych słów, które potwierdzą ich atrakcyjność. Są również takie, które chciałyby usłyszeć wiele pikantnych słów podczas ostrego seksu. Niestety są również bardzo wrażliwe i wiele rzeczy biorą zbytnio do siebie. Nieodpowiednie słowa potrafią zepsuć cały nastrój. Co mówić do kobiety podczas seksu, aby była zachwycona? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym artykule.
1

„Pragnę abyś czuła się wspaniale”

Te słowa to najprostszy sposób, aby wyrazić jej twoje zainteresowanie i chęć sprawienia jej przyjemności. Mówiąc jej to uświadomisz jej, że decyzja o wspólnym seksie była naprawdę właściwa. Słowa wypowiedziane podczas gry wstępnej zamienisz w czyny, co często jest jeszcze bardziej doceniane.

2

„Uwielbiam, gdy jęczysz i krzyczysz podczas orgazmu”

Jeśli dziewczyna wydobywa z siebie najróżniejsze dźwięki podczas orgazmu jesteś przekonany, że właściwie wykonałeś swoje zadanie i że faktycznie przeżyła ten cudowny moment. Niestety wiele kobiet krępuje się, wstydzi i hamuje przed krzyczeniem czy jęczeniem. Powiedź jej, jakie jest to dla ciebie ważne. Jak bardzo potrzebujesz tych dźwięków. Gdy to usłyszy to będzie miała pewność, że zależy ci bardzo na jej rozkoszy i poczuje się swobodniej.

3

„Masz takie wspaniałe... (i wstaw ulubioną część jej ciała)”

Wybierz ulubioną jej część ciała i wychwalaj pod niebiosa. Czy jesteś fanatykiem piersi, pupy czy nóg - na pewno twoja kochanka posiada coś, co warto naprawdę docenić. Upewnij się jednak wcześniej czy aby nie ma kompleksów, bo zdarza się nieraz, że ona uważa, że ma za małe piersi czy zbyt obszerne biodra a z kolei dla ciebie są one idealne. Jak już wspomniane było wcześniej kobiety potrafią być bardzo przewrażliwione a niewłaściwy komplement mogą odebrać, jako ironię.

Wskazówki
  • Dobieraj słowa mądrze. Nikt lepiej od ciebie nie będzie wiedział, co powiedzieć. Znasz kobietę, z którą się kochasz. Znasz jej reakcję i metody, do jakich może się posunąć. Czy lubi delikatny seks czy raczej „brutalny”. Właściwy dobór słów będzie kluczem do lepszego seksu i przerwania niezręcznej ciszy.
 4/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pragniesz rozgrzać emocje w sypialni? Czasem pomagają pikantne słówka, czasem seksowna bielizna i inne gadżety.  Może...
Pozycje do gry wstępnej
Pragniesz rozgrzać emocje w sypialni? Czasem pomagają pikantne słówka, czasem seksowna...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt