Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Bezpieczny Seks > Jak powinna wyglądać gra wstępna?

Jak powinna wyglądać gra wstępna?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Mimo że gra wstępna to preludium do seksu, dla niektórych może być tak naprawdę daniem głównym a nie tylko drobną przekąską. Wiem, że doskonale potrafisz całować czy w odpowiedni sposób ściągać ubranie z kobiety! W tym artykule mam kilka dodatkowych porad jak urozmaicić grę wstępną.
1

Całuj ją namiętnie

Mam całkowitą pewność, że całowałeś się z niejedną kobietą, ale czy kiedykolwiek całowałeś tak, że kobiecie sukienka sama zaczęła się zsuwać? Następnym razem, gdy będziesz chciał ją pocałować chwyć dłońmi jej twarz i popatrz głęboko w oczy. Przytrzymaj tak około dwóch minut i następnie pocałuj ją. Podczas pocałunku nie wpychaj na siłę języka do jej gardła. Chwilami liż jej wargi delikatnie cmokaj. Przesuń ręce do tyłu jej głowy i delikatnie złap za włosy. Całuj ją dalej namiętnie a twoje ręce niech zaczną przesuwać się po jej ciele, ale nie dotykaj jej piersi i pochwy.

2

Rozbieraj ją powoli

Tym razem to nie jest szybki numerek, podczas którego pozbywacie się ubrań w kilka sekund. Tej nocy będziesz powoli rozpinał jej bluzkę, (jeśli oczywiście jest na guziki) i następnie podniesiesz ją do góry, aby ściągnąć ją z niej przez głowę. Biustonosz pozostaw na miejscu. Delikatne pocałunki przy obrzeżach biustonosza sprawią jej niesamowitą przyjemność. Palcami dotykaj okolice jej tali. Jeśli będziesz gotowy, aby przejść do następnego kroku rozepnij biustonosz, niech zsunie jej się delikatnie po sutkach. Teraz zacznij lizać i ssać jej sutki.

Wskazówki
  • To niesamowite jak wiele gra wstępna może wnieść do życia seksualnego. Oczywiście szybkie numerki są jak najbardziej wskazane, ale nie ma to jak stosunek seksualny w pełnym znaczeniu tych słów. Szybki seks na pewno pozwala rozładować napięcie i daje relaks, ale jak wiele emocji towarzyszy wam w trakcie gry wstępnej nie mówiąc o finale, który zyskuje wiele na mocy.
Przeczytaj teraz: Pozycje do gry wstępnej
 3/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy mężczyzna pragnie mieć u swoich stóp wiele kobiet. Pragnie zwracać na siebie uwagę i cieszyć się ogromnym...
Jak podnieść swój męski seksapil?
Każdy mężczyzna pragnie mieć u swoich stóp wiele...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt