Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać dziecko za jesień?

Jak przebrać dziecko za jesień?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (220 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej, często bierze udział w przedstawieniach szkolnych. Musi się ono przygotować do swojej roli, ucząc się tekstu i ćwicząc wypowiadanie go. Jednak jeśli chodzi o przygotowanie stroju, całe zadanie spoczywa na rodzicach. Żeby nieco was zainspirować, dziś podpowiem jak przebrać dziecko za jesień.
1
Możesz nazbierać jesiennych liści (klonu, dębu, kasztanowca, brzozy) i użyć ich jako szablonów lub poszukać gotowych szablonów w Internecie.
2
Każdy liść wytnij w parzystej liczbie egzemplarzy ze złożonej na pół krepy (bibuły gufrowanej). Miejsce złożenia powinno pokrywać się z biegnącą przez środek liścia „żyłką”.
3
Utnij około 9 cm kawałek cieniutkiego drutu (o średnicy około 1mm). Owiń ten drut brązową taśmą florystyczną.
4
Przyklej drucik pomiędzy dwa identyczne liście. Oba liście sklej ze sobą tworząc jeden podwójny liść z drucianą żyłką w środku. Analogicznie posklejaj pozostałe liście. Nie ucinaj wystających drutów!
5
Żeby zrobić koronę, utnij odpowiedniej długości kawałek drutu (dodaj 2,5cm do obwodu głowy). Możesz również zamocować liście na opasce. Zacznij owijać drut brązową taśmą florystyczną. Przyczep pierwszy liść i zamocuj go, owijając oba druty taśmą. Analogicznie przymocuj kolejne liście. Skręć oba końce drutu na koronę i oklej je taśmą florystyczną.
6
Analogicznie zrób przepaskę z liści. Najpierw odmierz odpowiednią długość drutu, a następnie oklejaj go brązową taśmą florystyczną, mocując kolejne liście.
7
Dziecko ubierz w strój w jesiennych kolorach. Ja postawiłam na pomarańczowe legginsy i koszulkę. Nałóż koronę i przepaskę z liści. Jesień gotowa!
Jak zrobić strój pszczółki?
Jak zrobić strój kruka?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak zrobić przebranie rakiety?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój motyla?
 3/5 (220 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba żadnego magicznego zaklęcia, by w...
Jak zrobić strój czarownicy?
Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt