Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak przebrać dziecko za jesień?

Jak przebrać dziecko za jesień?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (219 ocen)
Oceń 
Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej, często bierze udział w przedstawieniach szkolnych. Musi się ono przygotować do swojej roli, ucząc się tekstu i ćwicząc wypowiadanie go. Jednak jeśli chodzi o przygotowanie stroju, całe zadanie spoczywa na rodzicach. Żeby nieco was zainspirować, dziś podpowiem jak przebrać dziecko za jesień.
1
Możesz nazbierać jesiennych liści (klonu, dębu, kasztanowca, brzozy) i użyć ich jako szablonów lub poszukać gotowych szablonów w Internecie.
2
Każdy liść wytnij w parzystej liczbie egzemplarzy ze złożonej na pół krepy (bibuły gufrowanej). Miejsce złożenia powinno pokrywać się z biegnącą przez środek liścia „żyłką”.
3
Utnij około 9 cm kawałek cieniutkiego drutu (o średnicy około 1mm). Owiń ten drut brązową taśmą florystyczną.
4
Przyklej drucik pomiędzy dwa identyczne liście. Oba liście sklej ze sobą tworząc jeden podwójny liść z drucianą żyłką w środku. Analogicznie posklejaj pozostałe liście. Nie ucinaj wystających drutów!
5
Żeby zrobić koronę, utnij odpowiedniej długości kawałek drutu (dodaj 2,5cm do obwodu głowy). Możesz również zamocować liście na opasce. Zacznij owijać drut brązową taśmą florystyczną. Przyczep pierwszy liść i zamocuj go, owijając oba druty taśmą. Analogicznie przymocuj kolejne liście. Skręć oba końce drutu na koronę i oklej je taśmą florystyczną.
6
Analogicznie zrób przepaskę z liści. Najpierw odmierz odpowiednią długość drutu, a następnie oklejaj go brązową taśmą florystyczną, mocując kolejne liście.
7
Dziecko ubierz w strój w jesiennych kolorach. Ja postawiłam na pomarańczowe legginsy i koszulkę. Nałóż koronę i przepaskę z liści. Jesień gotowa!
Jak przebrać dziecko za kwiatka?
Jak zrobić strój kota?
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić strój pszczółki?
 3/5 (219 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem. O ile pierwszy z tych strojów można by...
Jak zrobić strój motyla?
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Piotr Piotr
  • Agnieszka Tuziak-Ćwikła
  • Krzysztof Wróblewski
  • Lukasz Bogatko
  • Marcin Sawicki
  • Marta Niemiec
  • Ewelina Irena Kowańdy
  • Iwona Rawa
  • Danuta Czarnek
  • Longina Fundowicz
  • Magdalena Lorenz-Szczerzek
  • Jaś Radzki
  • Ewa Teresa Kuprewicz
  • Kazimiera Polus
  • Obszańska Joanna
  • Franciszek Nocoń
  • Małgorzata Karmowska
  • Marcin Hencz
  • Dominik Woźniak
  • Dawid Graś
  • Agata Błaszczyk
  • Malwina Mituła
  • Halina Pawłowska
  • Karolina Piętka
  • Magdalena Osińska
  • Monika Wojciechowska
  • Irena Suda
  • Anna Smyk
  • Aneta Broda
  • Jola Woźniak