Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (400 ocen)
Oceń 
Strój Czerwonego Kapturka jest o tyle prosty w przygotowaniu, że nie potrzeba ci praktycznie nic więcej prócz.. czerwonego kapturka. Jeśli twoje dziecko w szkolnym przestawieniu zostało obsadzone w tej właśnie roli, prawdziwa z ciebie szczęściara. Wystarczy, że zrobisz córce uroczą czerwoną pelerynkę i strój w zasadzie gotowy. Instrukcja wykonania takiej pelerynki – poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
kawałek czerwonego, grubego materiału, kawałek czerwonego materiału na podszewkę, czerwona materiałowa wstążka, cyrkiel, kreda, igła z nitką, maszyna do szycia, ostre nożyczki
1
Pelerynka powinna sięgać ud. Wykonaj ją z czerwonego, w miarę grubego materiału. Będzie ci również potrzebny czerwony materiał na podszewkę i tasiemka do zawiązania pelerynki pod szyją.
2
strój czerwonego kapturka - krok 2
Żeby zrobić symetryczną pelerynkę, złóż każdy z materiałów na pół i za pomocą cyrkla i kredy narysuj na nim ćwiartkę okręgu (patrz zdjęcie obok). Miejsca zgięcia materiału powinny określać gdzie zaczyna się, a gdzie kończy łuk. Promień takiego okręgu powinien wynosić około 70cm. Obetnij również prawy górny róg materiału – będzie to kołnierz pelerynki. Tworzący go łuk powinien zaczynać się około 6-7cm poniżej prawego górnego rogu. Wytnij dwa identyczne kształty: z materiału właściwego oraz podszewki.
3
strój czerwonego kapturka - krok 3
Teraz połóż materiał na poszewce – prawą stroną do prawej strony poszewki. Zepnij szpilkami. Zszyj obie tkaniny razem, około 1cm od krawędzi. Nie zaszywaj całej pelerynki. Zostaw mały otwór niezaszyty (posłuży do wywinięcia jej na prawą stronę).
Jak zrobić makijaż klauna?
Jak przebrać dziecko za drzewo?
Jak zrobić strój kruka?
Jak zrobić strój kota?
Wskazówki
Jeśli wydaje ci się, że ten projekt przerasta twoje zdolności krawieckie, zawsze możesz kupić gotowy strój Czerwonego Kapturka w sklepie.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój kruka?
 2.1/5 (400 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

daria16rog - 2013-01-11
Mamy wyjście awaryjne na bal przebierańców.
agness - 2011-11-10
Dzięki! Bardzo pomocne :)

Ciekawe porady

Jak sadzić magnolie?

Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej, często bierze udział w przedstawieniach szkolnych. Musi...
Jak przebrać dziecko za jesień?
Gdy nasze dziecko chodzi do przedszkola lub szkoły podstawowej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub