Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (402 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Strój Czerwonego Kapturka jest o tyle prosty w przygotowaniu, że nie potrzeba ci praktycznie nic więcej prócz.. czerwonego kapturka. Jeśli twoje dziecko w szkolnym przestawieniu zostało obsadzone w tej właśnie roli, prawdziwa z ciebie szczęściara. Wystarczy, że zrobisz córce uroczą czerwoną pelerynkę i strój w zasadzie gotowy. Instrukcja wykonania takiej pelerynki – poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
kawałek czerwonego, grubego materiału, kawałek czerwonego materiału na podszewkę, czerwona materiałowa wstążka, cyrkiel, kreda, igła z nitką, maszyna do szycia, ostre nożyczki
1
Pelerynka powinna sięgać ud. Wykonaj ją z czerwonego, w miarę grubego materiału. Będzie ci również potrzebny czerwony materiał na podszewkę i tasiemka do zawiązania pelerynki pod szyją.
2
strój czerwonego kapturka - krok 2
Żeby zrobić symetryczną pelerynkę, złóż każdy z materiałów na pół i za pomocą cyrkla i kredy narysuj na nim ćwiartkę okręgu (patrz zdjęcie obok). Miejsca zgięcia materiału powinny określać gdzie zaczyna się, a gdzie kończy łuk. Promień takiego okręgu powinien wynosić około 70cm. Obetnij również prawy górny róg materiału – będzie to kołnierz pelerynki. Tworzący go łuk powinien zaczynać się około 6-7cm poniżej prawego górnego rogu. Wytnij dwa identyczne kształty: z materiału właściwego oraz podszewki.
3
strój czerwonego kapturka - krok 3
Teraz połóż materiał na poszewce – prawą stroną do prawej strony poszewki. Zepnij szpilkami. Zszyj obie tkaniny razem, około 1cm od krawędzi. Nie zaszywaj całej pelerynki. Zostaw mały otwór niezaszyty (posłuży do wywinięcia jej na prawą stronę).
Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić koronę z papieru?
Jak zrobić makijaż klauna?
Jak zrobić skrzydła wróżki?
Wskazówki
Jeśli wydaje ci się, że ten projekt przerasta twoje zdolności krawieckie, zawsze możesz kupić gotowy strój Czerwonego Kapturka w sklepie.
4
strój czerwonego kapturka - krok 4
Poprzez otwór pozostawiony w kroku poprzednim, wywiń pelerynkę na prawą stronę. Gdy to zrobisz, zaszyj otwór.
5
szablon kapturka
Teraz zajmij się wykonaniem kapturka. Spójrz na schemat obok. Wytnij dwa takie elementy z grubego materiału i dwa z podszewki.
6
Dwa kawałki z grubego materiału połóż jeden na drugim, prawymi stronami do wewnątrz. Zepnij krawędzie szpilkami. Zszyj wzdłuż łuku.
7
To samo zrób z materiałem na podszewkę.
8
Przyszyj kapturek z podszewki do kapturka z materiału.
9
Teraz przyszyj kapturek do pelerynki. Pod szyją zamocuj kawałek czerwonej tasiemki. Będzie ona służyła do zawiązywania pelerynki na szyi.
10
Żeby strój był kompletny, przygotuj również koszyczek, z którym Czerwony Kapturek będzie szedł do babci.
Wskazówki
 2.1/5 (402 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

daria16rog - 2013-01-11
Mamy wyjście awaryjne na bal przebierańców.
agness - 2011-11-10
Dzięki! Bardzo pomocne :)
Kostium kruka to doskonałe przebranie na szkolne przedstawienie, bal karnawałowy lub imprezę z okazji Halloween. Bardzo...
Jak zrobić strój kruka?
Kostium kruka to doskonałe przebranie na szkolne przedstawienie, bal karnawałowy lub...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt