Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Właściwości lecznicze cynamonu i miodu.

Właściwości lecznicze cynamonu i miodu.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (285 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Miód i jego cudowne właściwości są znane od wieków. Po co sięgać po tabletki, skoro można najpierw spróbować pomóc sobie naturalnymi metodami. Miód w połączeniu z cynamonem daje nie tylko świetne walory smakowe, ale przede wszystkim zbawiennie działa na nasz organizm i wpływa na nasze zdrowie. Przeczytaj, na co może Ci pomóc cynamon i miód, jakie choroby zwalczy, jakie bóle uśmierzy.
Przeczytaj teraz: Jak powstrzymać apetyt?
 4.7/5 (285 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (12)

coco - 2015-03-03
Plaska lyzeczka cynamonu dziennie przepita letnia woda obniza cholesterol. Tak, miod w sklepach jest oszukany, poniewaz nieuczciwi pszczelarze dodaja syrop zrobiony z cukru aby zwiekszyc ilosc miodu i zarobic na tym. Nie kupujcie takiego miodu. (Dodam, ze taki podrobiony miod nie pokaze dodanego cukru nawet w labolatorium. Ponadto na Zachodzie (USA) usuwa sie pylki z miodu, bo ludzie maja alergie i sa mocno uczuleni. Taki miod NIC!! nie warta. Nie jest leczcniczy. Lepiej i taniej kupic cukier, bo miod bez pylkow kwiatowych ma takie same wartosci co cukier. Nie pozwalajcie sie oszukac. Prawdziwy miod robi sie twardy, czyli krystalizuje sie. Nalezy go wstawic do letniej wody razem ze sloikiem, aby byl znowu plynny. Pozdrawiam.
topielica - 2015-01-14
Od dawna stosuję cynamon ,kurkumę i imbir jako dodatek do kawy jeśli jeszcze posłodzić to miodem to kawa stanie się mega zdrowym napojem.Oczywiście miód traci właściwości w gorącej wodzie i to jest ważne jeśli chcemy by faktycznie działał no i miód miodowi nie równy -kupujmy z głową najlepiej bezpośrednio u pszczelarza.
Mirka - 2014-11-18
Miód jest zdrowy, ale jak zrobimy z niego herbatę, to znaczy zagotujemy go z wodą, to traci swoje cudowne właściwości.Czy autor artykułu nie wie o tym???
zdrowyfacet - 2014-11-18
jeszcze jedno ... ja pie wodę z miodem na czczo od dawna ... jest super, ale aby była jeszcze bardziej skuteczna, należy miód zalać letnią wodą wieczorem i wypić następnego dnia rano :) warto też zapoznać się z tym, jaki rodzaj miodu ma jakie działanie ... gdyż nie jest to takie oczywiste ja w artykule :)
zdrowyfacet - 2014-11-18
bzdura ............ miód zalany wrzątkiem traci swoje właściwości, a co dopiero zagotowany :(

aby miód nie stracił swoich właściwości, zalewamy go wodą czy dodajemy do herbaty o temperaturze nieprzekraczającej 40 C ...
3xjolber - 2014-11-18
Zdrowy jest tylko cynamon cejlonski, Ten w sklepach to chinska kasja,ktora nie jest zbyt zdrowa.
plumbum - 2014-11-18
Miałem taką nadkwasotę, że nic już nie pomagało a towarzyszący temu refluks i niekontrolowane brudzenie gatków ;) sprawiło że zacząłem się poważnie obawiać o zdrowie Aż zupełnie przypadkiem wpadłem na pewną "miksturę" smaczną i zdrową Każdego ranka robię sobie szejka a'la Piotruś (to ja;): kawa rozpuszczalna (naturalna tez ale bez "żużlu"), kakao naturalne, miód, cynamon, wanilia (cukier waniliowy też obleci), woda i mleko Proporcje według upodobań i smaku Miód dodawać do letniej cieczy!!!!! Pić nie cieplejsze niż +40st Mnie najlepiej wchodzi na zimno z kostkami lodu Od ponad roku nie wiem co to zgaga! A wszystko to przez przypadek
orz - 2014-11-18
Panie i panowie, miód dostępny na sklepowych półkach w stanie ciekłym nie jest miodem prawdziwym. Pora uświadomić to konsumentom. Prawdziwy miód dajmy na to wielokwiatowy zaczyna krystalizowac już po tygodniu. Po miesiącu jest całkowicie skrystalizować czyli jest w stanie stałym. Owszem są miody gatunkowe jak lipowy, grykowy, wrzosowy i one krystalizują od 2-3 miesięcy nawet do 1,5 roku. Miody dostępne na pułkach sklepowych są poddawane w przetwórni mieszaniu z syropem cukrowym, żeby zwiększyć ilość miodu, dlatego taki miód jest płynny i nie krystalizuje. Dodatkowo po całym procesie mieszania z syropem cukrowym jest wtórnie mieszany z tanimi miodami importowanymi, które także zostały wymieszane w przetwórni. Dlatego takie miody nie skrystalizują nigdy. Pamiętajcie, miód prawdziwy jest bardzo gęsty i krystalizuje (chropowate gródki).
Ten produkt w markecie o nazwie miód nie posiada żadnych właściwości leczniczych.
maria - 2014-11-18
ile miodu ile wody???
pszczelarka - 2014-11-18
Drogie Panie. Spróbujcie JEDEN RAZ zamiast kremów do rąk użyć zwykłego miodu (tylko nie tego z marketu, wiecznie płynnego). Tak normalnie miód wetrzeć w dłonie i poczekać aż się wchłonie a jeśli jest nadmiar to wystarczy spłukać. Żaden krem nie da takiego efektu!
slonkooo94 - 2012-12-22
Miód z mlekiem i czosnkiem jest idealnym sposobem na przeziębienie! :)
Dżasta - 2012-11-11
Świetny artykuł (dodaję do ulubionych ;)). Nie przypuszczałam, że miód i cynamon są takie zdrowe. Może nareszcie uda mi się obniżyć mojej upartej rodzince poziom cholesterolu. Dzięki ! ;D
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub