Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć na kanapie?
Jak ćwiczyć na kanapie?

Jak ćwiczyć na kanapie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (141 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Gdy zbliżają się zimowe miesiące, dni stają się chłodniejsze, krótsze i już nie takie przyjemne tracimy ochotę na wychodzenie z domów. Chwytamy pilota w dłoń i zasiadamy przed telewizorami. Nie ma się więc co dziwić, że to właśnie zimą przybywa nam najwięcej kilogramów. Spróbujcie więc ćwiczyć w domu, bez utraty kontaktu ze swoją ukochaną kanapą. Ktoś bowiem wpadł na świetny pomysł i opracował kilka ćwiczeń, które bez problemu możesz zrobić pracując właśnie z kanapą. Zima więc nie musi być czasem straconym! Ćwicz i czuj się dobrze.
1
Przysiady na sofie

Przysiady na sofie. Usiądź na brzegu kanapy. Stopy rozchyl na szerokość bioder. Upewnij się, że kolana znajdują się w linii prostej nad kostkami, nie inaczej. Wstań. Połóż dłonie na biodrach. Wykonaj ruch jakbyś chciała usiąść na kanapie, ale zatrzymaj się dosłownie 2-3 centymetry od wygodnego siedziska na kanapie. Policz do 3 i wstań. Powtórz 15 razy. Odczekaj chwilę po czym znów wykonaj 15 powtórzeń. W miarę upływu czasu zwiększaj ilość kanapowych przysiadów.

2
Brzuszki

Brzuszki. Połóż się na kanapie i rozprostuj nogi. Wyprostuj również ręce i wyciąg ja nad głowę, aby łokcie były na wysokości uszu. Unieś wyprostowaną lewą nogę do góry, w tym samym czasie zbliż wyprostowane ręce do nogi, jakbyś chciała ją dosięgnąć. Następnie dotknij palców u stóp. Policz do dwóch i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 15 razy. Potem zrób to samo z drugą nogą. Jeśli nie dostajesz dłońmi do palców nóg, nie przejmuj się. Jeśli będziesz wykonywać to ćwiczenie regularnie, po pewnym czasie zauważysz dużą poprawę.

Jak ćwiczyć z piłką bosu?
Jak wzmocnić mięśnie pleców?
Jak się rozciągać w domu?
Jak ćwiczyć plecy na piłce?
 5/5 (141 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt