Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Ćwiczenia > Jak ćwiczyć na kanapie?
Jak ćwiczyć na kanapie?

Jak ćwiczyć na kanapie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (141 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Gdy zbliżają się zimowe miesiące, dni stają się chłodniejsze, krótsze i już nie takie przyjemne tracimy ochotę na wychodzenie z domów. Chwytamy pilota w dłoń i zasiadamy przed telewizorami. Nie ma się więc co dziwić, że to właśnie zimą przybywa nam najwięcej kilogramów. Spróbujcie więc ćwiczyć w domu, bez utraty kontaktu ze swoją ukochaną kanapą. Ktoś bowiem wpadł na świetny pomysł i opracował kilka ćwiczeń, które bez problemu możesz zrobić pracując właśnie z kanapą. Zima więc nie musi być czasem straconym! Ćwicz i czuj się dobrze.
1
Przysiady na sofie

Przysiady na sofie. Usiądź na brzegu kanapy. Stopy rozchyl na szerokość bioder. Upewnij się, że kolana znajdują się w linii prostej nad kostkami, nie inaczej. Wstań. Połóż dłonie na biodrach. Wykonaj ruch jakbyś chciała usiąść na kanapie, ale zatrzymaj się dosłownie 2-3 centymetry od wygodnego siedziska na kanapie. Policz do 3 i wstań. Powtórz 15 razy. Odczekaj chwilę po czym znów wykonaj 15 powtórzeń. W miarę upływu czasu zwiększaj ilość kanapowych przysiadów.

2
Brzuszki

Brzuszki. Połóż się na kanapie i rozprostuj nogi. Wyprostuj również ręce i wyciąg ja nad głowę, aby łokcie były na wysokości uszu. Unieś wyprostowaną lewą nogę do góry, w tym samym czasie zbliż wyprostowane ręce do nogi, jakbyś chciała ją dosięgnąć. Następnie dotknij palców u stóp. Policz do dwóch i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 15 razy. Potem zrób to samo z drugą nogą. Jeśli nie dostajesz dłońmi do palców nóg, nie przejmuj się. Jeśli będziesz wykonywać to ćwiczenie regularnie, po pewnym czasie zauważysz dużą poprawę.

Jak schudnąć z ud w 5 minut?
Jak ćwiczyć na skakance? Trening 15-minutowy
Jak zmobilizować się do ćwiczeń?
30-minutowy trening kardio w domu
3
Wypady

Wypady. Stań tyłem do kanapy. Oprzyj dłonie na biodrach, lewą nogę oprzyj na kanapie, aby podbicie stopy bez problemu na niej się opierało. Prawa noga wyprostowana nie powinna jednak stać tuż przy kanapie (wykonując to ćwiczenie zrozumiesz dlaczego). Aby wykonać ćwiczenie musisz ugiąć kolano prawej nogi (nogi niebędącej na kanapie) o 90 stopni, uważając, aby kolano nie wyszło do przodu za daleko. Kolano powinno znaleźć się w linii prostej z kostką. Policz do 5 i wyprostuj nogę. Powtórz 15 razy. Potem powtórz zmieniając nogi.

4
Pompki

Pompki. Połóż dłonie na krawędzi ramienia kanapy na szerokość ramion. Nie zginaj rąk w łokciach. Odejdź stopami do tyłu. Nogi powinny być proste, stopy oparte na palcach. Żeby wykonać ćwiczenie ugnij ręce w łokciach, aby zbliżyć klatkę piersiową do oparcia kanapy. Następnie wyprostuj ręce. Zrób tyle pompek ile dasz radę. Zwiększając z czasem tą liczbę.

5
Ćwiczenie rąk

Ćwiczenie rąk. Połóż się na brzegu kanap na brzuchu, wyprostuj się. Ręka znajdująca się od strony krawędzi kanapy powinna swobodnie opadać na podłogę, druga beztrosko leżeć wzdłuż ciała. Chwyć w rękę leżącą na podłodze pilota lub małą butelkę z wodą. Wyprostuj rękę, aby była prostopadła do reszty ciała. Unoś ją do góry i opuszczaj w dół. Wykonaj 15 powtórzeń. Następnie odwróć się i zmień rękę.

 5/5 (141 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Skup się na ćwiczeniach, które będą stymulować system trawienny i wspomogą jego pracę. Dzięki temu możesz mieć dwa w...
Jak ćwiczyć podczas diety?
Skup się na ćwiczeniach, które będą stymulować system trawienny i wspomogą jego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt