Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak znaleźć punkt G u faceta?

Jak znaleźć punkt G u faceta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (269 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nieważne czy jesteś w łóżku grzeczną dziewczynką czy ostrą kocicą, ale z pewnością niejeden raz wykrzyczałaś swojemu facetowi jak bardzo go kochasz, gdy doprowadził cię do orgazmu stymulując twój punkt G. Ale, w jaki sposób chcesz się za to zrewanżować? Możesz sprawisz mu przyjemność pieszcząc jego punkt G. Tak - istnieje coś takiego jak męski punkt G, choć wcale nie jest aż tak łatwo go znaleźć jak u nas, kobiet. Gdy pieścisz faceta pamiętaj, że nie tylko jego penis i jądra potrzebują stymulacji. Męski punkt G lub gruczoł krokowy leżący w połowie drogi do jego odbytu. Może to nie brzmi zbyt apetycznie, ale pamiętaj, że gdy on cię zadowala w tym miejscu to raczej się nie skarży. W każdym razie, kiedy w końcu uda ci się zlokalizować jego punkt G mocno naciśnij i delikatnie stymuluj. Może za pierwszym razem jego reakcja będzie dziwna, ale uwierz, gdy odpowiednio dopieścisz jego punkt G będzie błagał cię o więcej. Przeczytaj ten artykuł a dowiesz się jak odpłacić swojemu kochanemu za chwile rozkoszy, jakie wciąż ci funduje.
1

Trochę lubrykantu

Zainwestuj w lubrykant na bazie wody, gdy umieścisz go na palcu łatwiej będzie ci w poszukiwaniach tego wiadomego punktu.

2

Włóż palec wewnątrz

Wsuń palec do jego odbytu – zrób to bardzo wolno. Na początku nie wchodź bardzo głęboko, wsuwaj i wysuwaj kawałek palca aż zobaczysz jego reakcję, że jest mu z tym dobrze.

3
Punkt G u mężczyzny

Przejdź dalej

Kiedy zobaczysz, że jest mu dobrze a palec będzie miał już więcej luzu przesuń go głębiej. Twoja dłoń powinna być skierowana ku górze w kierunku brzucha chłopaka. Zagnij palec a na pewno wyczujesz to miejsce, do którego chciałaś dotrzeć.

4

Skorzystaj z języka

W trakcie, gdy będziesz stymulowała jego prostatę nie zapominaj o jego jądrach i penisie. Dodaj mu jeszcze więcej emocji ssąc penisa i liżąc jego jądra.

5

Zainwestuj w zabawki

Istnieją różnego rodzaju zabawki stworzone specjalnie po to, aby stymulować męski punkt G. Jeśli ty i twój mężczyzna jesteście gotowi, aby przejść w sypialni na kolejny poziom możecie dokonać takiego zakupu. Duży wybór różnego rodzaju gadżetów znajdziesz w Internecie.

 4.8/5 (269 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ognista - 2015-08-19
no to szukamy punktu g u mojego ukochanego
Kobiety mają niesłychane szczęście. Pomimo, że większość kobiet osiąga orgazm łechtaczkowy mają one jeszcze możliwość...
Jak znaleźć punkt G?
Kobiety mają niesłychane szczęście. Pomimo, że większość kobiet osiąga orgazm...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt