Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak znaleźć punkt G u faceta?

Jak znaleźć punkt G u faceta?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (264 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nieważne czy jesteś w łóżku grzeczną dziewczynką czy ostrą kocicą, ale z pewnością niejeden raz wykrzyczałaś swojemu facetowi jak bardzo go kochasz, gdy doprowadził cię do orgazmu stymulując twój punkt G. Ale, w jaki sposób chcesz się za to zrewanżować? Możesz sprawisz mu przyjemność pieszcząc jego punkt G. Tak - istnieje coś takiego jak męski punkt G, choć wcale nie jest aż tak łatwo go znaleźć jak u nas, kobiet. Gdy pieścisz faceta pamiętaj, że nie tylko jego penis i jądra potrzebują stymulacji. Męski punkt G lub gruczoł krokowy leżący w połowie drogi do jego odbytu. Może to nie brzmi zbyt apetycznie, ale pamiętaj, że gdy on cię zadowala w tym miejscu to raczej się nie skarży. W każdym razie, kiedy w końcu uda ci się zlokalizować jego punkt G mocno naciśnij i delikatnie stymuluj. Może za pierwszym razem jego reakcja będzie dziwna, ale uwierz, gdy odpowiednio dopieścisz jego punkt G będzie błagał cię o więcej. Przeczytaj ten artykuł a dowiesz się jak odpłacić swojemu kochanemu za chwile rozkoszy, jakie wciąż ci funduje.
1

Trochę lubrykantu

Zainwestuj w lubrykant na bazie wody, gdy umieścisz go na palcu łatwiej będzie ci w poszukiwaniach tego wiadomego punktu.

2

Włóż palec wewnątrz

Wsuń palec do jego odbytu – zrób to bardzo wolno. Na początku nie wchodź bardzo głęboko, wsuwaj i wysuwaj kawałek palca aż zobaczysz jego reakcję, że jest mu z tym dobrze.

3
Punkt G u mężczyzny

Przejdź dalej

Kiedy zobaczysz, że jest mu dobrze a palec będzie miał już więcej luzu przesuń go głębiej. Twoja dłoń powinna być skierowana ku górze w kierunku brzucha chłopaka. Zagnij palec a na pewno wyczujesz to miejsce, do którego chciałaś dotrzeć.

4

Skorzystaj z języka

W trakcie, gdy będziesz stymulowała jego prostatę nie zapominaj o jego jądrach i penisie. Dodaj mu jeszcze więcej emocji ssąc penisa i liżąc jego jądra.

5

Zainwestuj w zabawki

Istnieją różnego rodzaju zabawki stworzone specjalnie po to, aby stymulować męski punkt G. Jeśli ty i twój mężczyzna jesteście gotowi, aby przejść w sypialni na kolejny poziom możecie dokonać takiego zakupu. Duży wybór różnego rodzaju gadżetów znajdziesz w Internecie.

 4.8/5 (264 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ognista - 2015-08-19
no to szukamy punktu g u mojego ukochanego
Tak naprawdę każda kobieta jest inna. Jedne z nich są nimfomankami a inne unikają seksu jak ognia. Tak samo jest,...
Jak doprowadzić kobietę do wytrysku pochwowego?
Tak naprawdę każda kobieta jest inna. Jedne z nich są...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt