Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój motyla?

Jak zrobić strój motyla?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem. O ile pierwszy z tych strojów można by nazwać „oklepanym”, o tyle z drugiego można uczynić prawdziwe dzieło sztuki. Przedstawiony przeze mnie projekt jest prosty w wykonaniu. Możesz stosować się do wszystkich podanych tu instrukcji lub uznać je za inspirację i stworzyć własną wersję kostiumu motyla. Niezależnie od tego, co postanowisz, twoje dziecko na pewno będzie wyglądać w nim uroczo.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Sztywny, ale dający się łatwo wyginać drut, Czarna, żółta i biała krepa, Taśma florystyczna, Klej w sztyfcie (mocny), Opaska, Materiałowa taśma krawiecka (na szelki) i rzepy
1
strój motyla - krok 1
Z drutu zrób szkielet skrzydeł motyla. Skrzydła składają się z czterech pętli: dwóch dużych i dwóch małych. Końce drutu oklej taśmą florystyczną. Wzmocnij nią dobrze miejsce łączenia wszystkich czterech pętli. Oklej taśmą również cały drut tworzący szkielet. Będzie do niego łatwiej mocować pozostałe elementy.
2
strój motyla - krok 2
Dla każdej z czterech części skrzydeł odrysuj na czarnej krepie dwa identyczne elementy, używając drucianego szkieletu jako szablonu. Elementy z krepy powinny być o pół centymetra większe, niż dana część skrzydeł. Brzeg pierwszego kawałka krepy posmaruj klejem i umieść w tym miejscu druciany szkielet. Nałóż klej na drugi kawałek krepy i umieść go na drucianym szkielecie, zamykając drut w środku. To samo zrób dla pozostałych trzech części skrzydeł. Obetnij nadmiar bibuły dookoła krawędzi.
3
Teraz udekoruj skrzydła. Ja użyłam w tym celu żółtej i białej krepy. Wytnij z krepy dowolne kształty i naklejaj je na skrzydłach za pomocą kleju w sztyfcie.
Jak zrobić strój Czerwonego Kapturka?
Jak zrobić strój detektywa?
Jak zrobić strój świnki?
Jak zrobić strój wilka?
4
Żeby zrobić szelki na skrzydła, podziel taśmę krawiecką na dwie równe części. Koniec każdej z tych części przyszyj na środku skrzydeł, zakrywając miejsce łączenia (taśmę florystyczną). Załóż dziecku skrzydła, poprowadź taśmę na ramiona, a następnie z powrotem pod pachami i złącz na plecach. Zaznacz odpowiednią długość, przyszyj w tym miejscu rzepy, a nadmiar wstążki obetnij.
5
Żeby zrobić czółka, na środku plastikowej opaski nawiń 50cm kawałek drutu. Zrób to w następujący sposób. Umieść opaskę w połowie długości drutu. Następnie owiń każdą z połówek drutu dookoła środka opaski kilka razy, a końce drutu wygnij tak, by każdy koniec tworzył jedno czółko. Owiń drut czarną krepą. Na czubku każdego czółka zrób kuleczkę z bibuły. Wzmocnij ją klejem. Krepą owiń również całą opaskę. Końce krepy przyklej do opaski/drutu, żeby się nie rozwinęła.
6
gotowy strój motyla
Ubierz dziecko w czarne getry i obcisłą czarną bluzkę. Na plecy załóż mu skrzydła, a na głowę opaskę z czółkami. Strój motyla gotowy.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój kruka?
 3.1/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto bardzo prosty sposób na...
Jak przebrać się za sowę?
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt