Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak zrobić strój motyla?

Jak zrobić strój motyla?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każda dziewczynka chciałaby być na balu przebierańców królewną albo... motylem. O ile pierwszy z tych strojów można by nazwać „oklepanym”, o tyle z drugiego można uczynić prawdziwe dzieło sztuki. Przedstawiony przeze mnie projekt jest prosty w wykonaniu. Możesz stosować się do wszystkich podanych tu instrukcji lub uznać je za inspirację i stworzyć własną wersję kostiumu motyla. Niezależnie od tego, co postanowisz, twoje dziecko na pewno będzie wyglądać w nim uroczo.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Sztywny, ale dający się łatwo wyginać drut, Czarna, żółta i biała krepa, Taśma florystyczna, Klej w sztyfcie (mocny), Opaska, Materiałowa taśma krawiecka (na szelki) i rzepy
1
strój motyla - krok 1
Z drutu zrób szkielet skrzydeł motyla. Skrzydła składają się z czterech pętli: dwóch dużych i dwóch małych. Końce drutu oklej taśmą florystyczną. Wzmocnij nią dobrze miejsce łączenia wszystkich czterech pętli. Oklej taśmą również cały drut tworzący szkielet. Będzie do niego łatwiej mocować pozostałe elementy.
2
strój motyla - krok 2
Dla każdej z czterech części skrzydeł odrysuj na czarnej krepie dwa identyczne elementy, używając drucianego szkieletu jako szablonu. Elementy z krepy powinny być o pół centymetra większe, niż dana część skrzydeł. Brzeg pierwszego kawałka krepy posmaruj klejem i umieść w tym miejscu druciany szkielet. Nałóż klej na drugi kawałek krepy i umieść go na drucianym szkielecie, zamykając drut w środku. To samo zrób dla pozostałych trzech części skrzydeł. Obetnij nadmiar bibuły dookoła krawędzi.
3
Teraz udekoruj skrzydła. Ja użyłam w tym celu żółtej i białej krepy. Wytnij z krepy dowolne kształty i naklejaj je na skrzydłach za pomocą kleju w sztyfcie.
Jak zrobić strój wilka?
Jak pomalować buzię dziecka - piesek?
Jak zrobić czapkę pirata z filcu?
Jak zrobić strój kota?
4
Żeby zrobić szelki na skrzydła, podziel taśmę krawiecką na dwie równe części. Koniec każdej z tych części przyszyj na środku skrzydeł, zakrywając miejsce łączenia (taśmę florystyczną). Załóż dziecku skrzydła, poprowadź taśmę na ramiona, a następnie z powrotem pod pachami i złącz na plecach. Zaznacz odpowiednią długość, przyszyj w tym miejscu rzepy, a nadmiar wstążki obetnij.
5
Żeby zrobić czółka, na środku plastikowej opaski nawiń 50cm kawałek drutu. Zrób to w następujący sposób. Umieść opaskę w połowie długości drutu. Następnie owiń każdą z połówek drutu dookoła środka opaski kilka razy, a końce drutu wygnij tak, by każdy koniec tworzył jedno czółko. Owiń drut czarną krepą. Na czubku każdego czółka zrób kuleczkę z bibuły. Wzmocnij ją klejem. Krepą owiń również całą opaskę. Końce krepy przyklej do opaski/drutu, żeby się nie rozwinęła.
6
gotowy strój motyla
Ubierz dziecko w czarne getry i obcisłą czarną bluzkę. Na plecy załóż mu skrzydła, a na głowę opaskę z czółkami. Strój motyla gotowy.
 3.1/5 (15 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Halloween tuż tuż. Twoje dziecko wybiera się na zabawę szkolną z tej okazji? Dziecko się cieszy, a Ty masz problem, o...
Jak się przebrać za pająka?
Halloween tuż tuż. Twoje dziecko wybiera się na zabawę szkolną z tej okazji? Dziecko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt