Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż piratki?

Jak zrobić makijaż piratki?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przebranie piratki doskonale nadaje się na Halloween. Łatwo przygotować je samodzielnie lub kupić w sklepie. Nie będzie ono jednak kompletne, jeśli nie zatroszczysz się o odpowiedni makijaż. W tym artykule dowiesz się jak zrobić seksowny makijaż piratki, który pozwoli ci zatopić każde męskie serce.
1
piratka makijaż - krok 1

Makijaż twarzy

Zacznij od nałożenia na twarz bazy. Jest ona bardzo istotna, ponieważ pomaga wygładzić cerę i przygotować ją pod podkład. Kolejnym krokiem jest aplikacja podkładu. Zdecyduj się na podkład w płynie (daje on cerze młody, świeży wygląd). Utrwal podkład oprószając twarz sypkim pudrem, najlepiej, jeśli będzie on transparenty. Nałóż na policzki róż. Wybierz odcień spalonej pomarańczy. Ten mocny kolor nałóż wzdłuż kości policzkowych.

2
piratka makijaż - krok 2

Makijaż oczu

Na całą powiekę, począwszy od linii rzęs, aż po łuk brwiowy, nałóż cień w kolorze bazowym, jak najbardziej zbliżonym do naturalnego odcienia twojej skóry. Teraz zrób „kocie oko”. Zacznij obrysowywać oko od wewnętrznego kącika, dokładnie wzdłuż linii rzęs, kierując się w stronę zewnętrznego kącika oka. Zastosuj czarną kredkę do powiek. Obramuj całe oko. Kreski w zewnętrznym kąciku oka lekko unieś do góry, by uzyskać kocie spojrzenie.

3
piratka makijaż - krok 3
Teraz nałóż ciemny cień do powiek. Użyj w tym celu pędzla. Zacznij nakładać cień tuż przy linii rzęs i pokryj nim całą powiekę. Gdy dojdziesz do załamania powieki, podkreśl zewnętrzny kącik oka, tworząc cieniem poziomą literę „V”. Ta technika doda twoim oczom głębi i sprawi, że będą się wydawać większe. Uważaj jednak, żeby nie pociągnąć cienia zbyt wysoko w stronę łuku brwiowego. Wówczas makijaż będzie zbyt intensywny. Następnie puszystym pędzelkiem rozmaż granicę cienia, by nie było widać żadnych ostrych linii.
4
piratka makijaż - krok 4
Podkreśl brew za pomocą perłowego cienia do powiek. Rozetrzyj go w dół, żeby nieco złagodzić ciemny kontur zrobiony w kroku poprzednim. Taki zabieg dodatkowo uwypukli oczy, sprawiając, że twoje spojrzenie będzie jeszcze bardziej uwodzicielskie i tajemnicze. Makijaż wykończ używając wydłużającej i pogrubiającej maskary lub doczepiając sztuczne rzęsy.
5
piratka makijaż - krok 5

Makijaż ust

Jeśli chodzi o usta zasada jest jedna: prostota i seksapil. Osiągniesz to używając czerwonej szminki, najlepiej w naturalnym kolorze wiśniowym. Nie nakładaj jej zbyt dużo. Zdecyduj się na trwałą szminkę, która nie rozmaże się i nie zniknie podczas imprezy.

Jak zrobić kły wampira?
Jak zrobić strój czarownicy?
Jak pomalować twarz dziecka na diabła?
Jak zrobić makijaż Kleopatry?
Wskazówki
  • Nie zapomnij o kapeluszu piratki (do kupienia tutaj) i jej charakterystycznym stroju (tutaj jedna z propozycji).
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wejdź w zupełnie inny świat. Bądź na czasie i przebierz się za jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci ostatniego...
Jak przemalować się na Neytiri z Avatara?
Wejdź w zupełnie inny świat. Bądź na czasie i przebierz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt