Tutaj jesteś: Zwierzęta > Koty > Zdrowie Kotów > Jak zwalczyć pchły u kota?

Jak zwalczyć pchły u kota?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.9/5 (243 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Walka z pchłami u kotów jest nieco trudniejsza niż w przypadku psów. Różnica polega na tym, że kota jest bardzo ciężko wykąpać (jest to niemal niemożliwe) a poza tym koty ciągle się wylizują - cały preparat owadobójczy zostanie po prostu przez kota wylizany i zjedzony. Poniżej przedstawiam kilka metod na pozbycie się pcheł z kociego futerka.
 1.9/5 (243 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (32)

amrose - 2015-01-08
Na pchły mojemu kociakowi pomogły perfumy Lisandro Level of cat - kupiłam je na allegro ale są też dostępne w oficjalnym sklepie internetowym. Mają intensywny zapach i działają osłonowy na ok 24 godziny. Ważne żeby często psikać nimi kota wtedy ochrona jest pewna niemal w 100%. No a jeśli kot już jest konkretnie zapchlony to pozostaje tylko wizyta u weterynarza.
nati - 2014-12-30
Mam dwa koty jeden od urodzenia zdrowy i bez pchel do póki nie wzięłam tego drugiego z dworu.. miał chyba z 80 lub więcej pchel a byl malutki, od razu wzielam go do wanny i umylam prysznicem-nie protestowal(drugi kot tez nie robi z tym problemów). Ale nadal mam problem że jeden przenosi pchly na drugiego bo wychodza na dwór.
ewa - 2014-12-09
To dziwne, miałam juz tyle kotów. Małych, dużych i wszystkie kąpałam. Czyli jest to możliwe, a autor artykułu chyba raz spróbował, kot go podrapał i dał sobie spokój. 1. Woda nie może być zimna ani ciepła. Wsadza się łokieć pod wodę i jak jest za gorąca lub za zimna to nie wsadza się kota do takiej wody. Druga sprawa jak kąpie się kota to nie należy podnosić głosu, więc jak mamy hałaśliwe dziecko, które się śmieje, krzyczy lub skacze w łazience to je wywalamy z tej łazienki. Dodatkowo można mówić do kota. Kapiel powinna przebiec szybko. I jeszcze jedno, preparat na pchły kropli się między łopatkami. Nie ma szans, żeby kot to wylizał.
tagon - 2014-12-09
Mam kota ale sorki uszu to ja mu nie mam zamiaru czyścić.Może jeszcze mam go podcierać ?!!
pietrek - 2014-12-09
najprostszy i niezawodny sposób na pozbycie się pcheł u kota to po prostu pozbyć się kota
Nomad - 2014-12-09
as - 2014-12-09
Kota nie jest "ciężko" wykąpać lecz TRUDNO.
załamanyJanusz - 2014-12-09
komar - 2014-12-09
Koty to chodzące worki na pchły.
Jo - 2014-12-09
Latem przezylismy istna inwazje... Jedyne skuteczne srodki to krople Frontline dla kota i spray Indorex dla pozbycia sie larw z domu.
Gienek - 2014-12-08
skuteczną metodą na pozbycie się pcheł jest pozbycie się kota
peter - 2014-12-08
emil - 2014-12-08
ja zawsze kupuję preparat dla dużego psa (pod warunkiem, że występuje dla psów i kotów pod tą samą nazwą), wbijam w tubkę igłę i ściągam małą strzykawką potrzebną ilość, zaś dziurkę w tubce zaklejam taśmą. wychodzi o wiele taniej.
Lolek - 2014-12-08
Polecam advocat firmy bayer jest świetny i 100% skuteczny ,no i bez stresu dla futrzaka
szampony - 2014-04-07
Szampony nic nie dają. Szampony nie zabijają pcheł istniejących, tylko je otumaniają.
Jak pozbyć się pcheł u kota?
Pchły potrafią sprawić wiele kłopotów nie tylko kotu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt