Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Dekoracje na Halloween > Jak zrobić straszne obrazy na Halloween?

Jak zrobić straszne obrazy na Halloween?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (255 ocen)
Oceń 
Od kiedy zmienicie portrety swojej rodziny w upiorne postacie już nigdy nie będziecie patrzeć na najbliższych w taki sam sposób. Stanowią doskonałą dekorację każdej halloweenowej imprezy. Wbrew pozorom ich wykonanie nie wymaga wiele wysiłku i nie jest pracochłonne. Możecie być pewni, że zachwycą, a może nawet przestraszą niejedną osobę. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w wykonaniu niebanalnych, strasznych obrazów.
1
Zrób czarno-białe odbitki portretów twoich najbliższych.
2
Aby zdjęcia wyglądały na stare delikatnie przetrzyj je gąbką nawilżoną w roztworze wody z kilkoma kroplami czarnej farby. Poczekaj, aż odbitki wyschną.
3
Z kartonu wytnij prostokąt o wielkości zdjęcia i przyklej go do spodu fotki. Poczekaj, aż klej zaschnie. Za pomocą małych nożyczek wytnij oczy osoby na zdjęciu - otwory powinny być dokładnie o takiej wielkości jak żaróweczki - mniej więcej o średnicy 0,6mm. Aby otwory na oczy były perfekcyjnie wycięte najlepiej jest użyć dziurkacza ozdobnego do scrapbookingu.
4
Tył portretu
Otwórz ramkę, usuń szkiełko, tył ramki i włóż do środka zdjęcie. W otwory na oczach włóż małe, choinkowe żaróweczki ledowe. Światełka podłącz do prądu a następnie załóż ponownie tył ramki. Jeśli to konieczne to przyklej tył ramki taśmą klejącą.
5
Dekoracje na Halloween
Tak przygotowane ramki ze zdjęciami udekoruj sztucznymi pajęczynami.
Jak zrobić beczkę na napoje na Halloween?
Jak zrobić spersonalizowane lizaki ze zdjęciami?
Jak zrobić suchy lód?
Jak zrobić sowę z plastikowej butelki?
 3.4/5 (255 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Poniżej przedstawiam instrukcję zrobienia pajęczyny z worka na śmieci. Dekoracja ta jest efektowna, super tania i nie...
Jak zrobić pajęczynę z worka na śmieci?
Poniżej przedstawiam instrukcję zrobienia pajęczyny...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub