Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić kostium szkieletora?

Jak zrobić kostium szkieletora?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Szukasz gorączkowo kostiumu dla swojego dziecka? Spokojnie, poniżej znajdziesz prosty sposób na zamienienie zwykłej piżamy w kostium szkieletora. Jeśli masz lub wiesz gdzie kupić czarną piżamę to jeszcze lepiej, ponieważ zaoszczędzisz czas na farbowaniu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Piżama (najlepiej czarna, jeśli nie to jednokolorowa bez nadruków i ozdób)., Farba do materiału - czarna, Papier samoprzylepny o rozmiarze A4, Biała farba akrylowa (gęsta, aby pokryła czarny materiał), Czarna farba akrylowa - na ewentualne poprawki i zamalowanie guzików na czarno, Rękawiczki szkieletora (polecam model świecący w ciemności, do kupienia tutaj)
1
Szablon szkieletora

Tutaj znajdziesz szablon do wydrukowania -> Szablon szkieletora. Wydrukuj szablon i przerysuj go na papier samoprzylepny. Orginalny rozmiar jest na 2 letnie dziecko. Jeśli chcesz na starsze dziecko lub osobę dorosłą to powiększ wydruk.

2
Robienie kostiumu szkieletora 2
Zafarbuj piżamę. Podczas gdy ona będzie się farbować (przynajmniej 3 godziny moczenia w farbie) wydrukuj kościotrupa.
3
Robienie kostiumu szkieletora 3
Wytnij zarys kości ostrym nożykiem do papieru w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie porwać papieru. Linie muszą być proste więc nie spiesz się.
4
Robienie kostiumu szkieletora 4
Weź kawałki kartonu, poprzecinaj je i ubierz na nie piżamę. Piżama powinna być naciągnięta i nie może się nigdzie marszczyć. Jeśli guziki piżamy nie są w czarnym kolorze to zamaluj je czarną farbą akrylową. Na piżamę ułóż papier z wyciętymi kościami. Jak już będziesz pewna, że dobrze go ułożyłaś to go przyklej (zrób to bardzo delikatnie i powoli). Upewnij się że wszystkie rogi i krawędzie papieru są dokładnie przyklejone do materiału, w innym przypadku farba nie chwyci równo. Do malowania użyj białej, gęstej farby akrylowej. Farbę możesz wymieszać również z proszkiem świecącym w ciemności. Wówczas w ciemnych pomieszczeniach strój będzie wyglądał na bardzo realistyczny. Jak już farba będzie gotowa to pomaluj nią piżamę w wyznaczonych miejscach.
5
Robienie kostiumu szkieletora 5
Farbę nakładaj na materiał cienkimi warstwami. Po pierwszej warstwie nie otrzymasz śnieżnobiałego koloru, dlatego będzie trzeba nałożyć ich kilka. Po nałożeniu każdej z warstw poczekaj aż farba zaschnie - około 30 minut.
6
Robienie kostiumu szkieletora 6
Pamiętaj, aby zaczekać aż farba dokładnie wyschnie zanim naniesiesz kolejną warstwę. Po 4-5 warstwach farby otrzymasz odpowiedni biały kolor. Papier odklej od piżamy dopiero wówczas, aż farba wyschnie. Farba akrylowa może się kruszyć nieco po zaschnięciu, dlatego należy odklejać papier bardzo delikatnie.
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

milka - 2012-09-19
a nie prosciej jest wyciac wydruk z bialej naklejki i nakleic na czarna pizamke?na pewno szybciej
 
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto bardzo prosty sposób na...
Jak przebrać się za sowę?
Wciąż szukasz pomysłu na halloweenowe lub karnawałowe przebranie dla dziecka? Oto...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt