Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić metaliczne paznokcie na Halloween w pajęczyny?

Jak zrobić metaliczne paznokcie na Halloween w pajęczyny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (149 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Paznokcie o metalicznym połysku doskonale nadają się na wieczorne wyjścia. Jeśli dodatkowo ozdobimy je motywem pajęczyny, otrzymamy idealne paznokcie na Halloween. Wbrew pozorom, zrobienie tego wzoru wcale nie jest trudne. Szczegółową instrukcję znajdziesz poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
baza pod lakier do paznokci, metaliczny lakier do paznokci (np. Revlon Carbonite, Orly Iron Butterfly, Opi brokatowy grafit), czarny lakier do paznokci (np. China Glaze Liquid Leather), żółty lakier do paznokci (np. Orly Spark Yellow), utrwalacz lakieru do paznokci, cienki pędzelek do zdobienia paznokci, sonda dwustronna (dłutko kulkowe) do zdobienia paznokci
1
paznokcie na Halloween - krok 1
Nałóż na paznokcie bazę pod lakier. Następnie pomaluj je na kolor bazowy. Ja użyłam brokatowego grafitu, choć na zdjęciach wyszedł nieco złotawo. Poczekaj 8-10 minut, aż lakier nieco wyschnie. Dopiero wówczas przejdź do następnego kroku. Jeśli tak jak ja użyłaś lakieru Revlon Carbonite, możesz ten czas skrócić. Lakier ten wysycha znacznie szybciej, praktycznie kilka sekund po nałożeniu.
2
paznokcie na Halloween - krok 2
Cienkim pędzelkiem zrób na paznokciach linie. Zacznij od lewego dolnego rogu paznokcia. Wszystkie linie powinny zaczynać się w tym punkcie. Palec serdeczny i kciuk pozostaw nieozdobione. Końcowy efekt widać na zdjęciu obok.
3
paznokcie na Halloween - krok 3
Połącz zrobione w kroku poprzednim linie małymi łukami. Powinnaś otrzymać wzór pajęczyny.
4
paznokcie na Halloween - krok 4
Teraz zacznij malować na palcu serdecznym pajączka. Skapnij na paznokieć kroplę czarnego lakieru. Pędzelkiem lub sondą rozetrzyj ją nieco, by była większa, ale bardziej płaska. Da to lepszy efekt, niż próba namalowania całego koła pędzelkiem.
5
paznokcie na Halloween - krok 5
Teraz, za pomocą pędzelka, zrób pajączkowi odnóża – po 4 z każdej strony.
6
paznokcie na Halloween - krok 6
Namaluj dwie żółte kropki – oczy pajączka. W tym celu nalej odrobinę lakieru na kawałek folii aluminiowej. Zanurz w nim większą końcówkę sondy dwustronnej do zdobienia paznokci. Następnie zrób nią oczy pająka. Poczekaj kilka minut, aż lakier wyschnie.
7
paznokcie na Halloween - krok 7
Wylej na folię odrobinkę czarnego lakieru. Zanurz w nim mniejszą końcówkę sondy i zrób na żółtych oczach dwie czarne źrenice. Ja zdecydowałam, że zrobię je blisko dolnej krawędzi, tak by pajączek spoglądał w dół. Poczekaj około 15 minut, aż lakier wyschnie.
8
paznokcie na Halloween - krok 8
Takiego samego pajączka możesz namalować również na kciuku. Poczekaj, aż lakier wyschnie, a następnie nałóż na paznokcie utrwalacz do lakieru. Rób to delikatnie, by nie zniszczyć mozolnie zrobionych wzorków.
 5/5 (149 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli jesteś fanką oryginalnych pomysłów i nie wyobrażasz sobie wyjścia z domu bez pomalowanych paznokci, pewnie...
Jak pomalować paznokcie na Halloween – czaszki?
Jeśli jesteś fanką oryginalnych pomysłów i nie wyobrażasz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt