Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Religie > Katolicyzm > Jak zrobić zaproszenia komunijne?

Jak zrobić zaproszenia komunijne?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Pierwsza Komunia Twojego dziecka, jest dla niego wielkim wydarzeniem. Co powiesz na to, aby wraz z nim wykonać własnoręcznie zaproszenia na tę uroczystość? Osoby którym wręczysz takie niezwykłe zaproszenia na pewno będą czuły się wyjątkowo. Poniżej znajdziesz instrukcję jak je wykonać.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Papier, który będziesz mogła włożyć do drukarki, najlepiej biały lub kremowy, Komputer, Drukarkę, Koperty, Program komputerowy do wykonania kartek
1
Wybierz wielkość papieru-zaproszenia. Zazwyczaj zaproszenia są jednostronne, ale mogą być również składane. Rozmiar powinien być około 10cm x 14cm, lub 12cm x 16cm. Przy takich wymiarach będziesz miała sporo miejsca na napisanie wybranego tekstu, a papier łatwo się zmieści w drukarce.
2
Dopasuj do wielkości zaproszenia koperty. Pomyśl co chcesz napisać, możesz np. napisać "Mamy zaszczyt zaprosić (tu wpisz imię/imiona) na Pierwszą Komunię Świętą naszej córki/syna".
3
Musisz umieścić na zaproszeniu również inne informacje tj. godzinę o której odbywa się uroczystość, miejsce, oraz jeśli planujesz przyjęcie również powinnaś to napisać w zaproszeniu, np. "po uroczystości w kościele zapraszamy na poczęstunek (napisz gdzie)".
4
Poszukaj w programie lub w Internecie obrazków pasujących do podkreślenia uroczystości, np. kiść winogron, hostia, kielich i dodaj je do zaproszenia.
5
Nie zapomnij umieścić informacji, że prosisz o potwierdzenie czy dana osoba będzie mogła zaszczycić Was swoją obecnością, wpisz numer telefonu i datę do kiedy oczekujesz na informację.
6
Ustaw w komputerze ustawienia wydruku i sprawdź podgląd wydruku. Wydrukuj jeden egzemplarz na próbę. Jeśli coś nie jest dokładnie tak jak powinno być, popraw ustawienia i wydrukuj pożądaną liczbę zaproszeń.
Ile dać pieniędzy na pierwszą komunię?
Jak udekorować stół na Komunię?
Jakie mięsa podać na obiad komunijny?
Jak zrobić tort bezowy?
 3.3/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Przygotowanie przyjęcia komunijnego wymaga wiele pracy i długiego planowania. W tym natłoku zajęć nie powinniśmy jednak...
Jak udekorować stół na Komunię?
Przygotowanie przyjęcia komunijnego wymaga wiele pracy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt