Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Kolory pokoju dziecięcego

Kolory pokoju dziecięcego

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.3/5 (250 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wystrój pokoju dziecięcego a szczególnie prawidłowe dobranie kolorów ma ogromny wpływ na samopoczucie naszego dziecka. Starannie dobrane dekoracje oraz zadbanie o najmniejsze szczegóły sprawi, że pokój nabierze niecodziennego uroku a nasze dziecko zapamięta swój dziecięcy pokoik na długie, długie lata.
1
Niebieski pokój
Pokój dla niemowlaka

Kolor pokoju dla niemowlaka nie musi być sterylnie śnieżnobiały. Sypialnia bobasa utrzymana w kolorystyce niebiesko-zielono-białej wygląda świeżo i orzeźwiająco. Ciemny kolor ścian jest przełamany bielą mebli oraz jasnych dodatków. Namalowana na ścianie dekoracja dodatkowo rozjaśnia przestrzeń oraz sprawia, że pokój wydaje się być bardziej przytulny.
2
Niebieski pokój
Dolna część ściany pomalowana jest na kolor zielony. Od części niebieskiej została oddzielona białą listwą. Kolorystyka zielono-niebieska przywodzi na myśl zieleń przyrody i błękit nieba.
3
Pokój dla małego dziecka
Pokoik dla niemowlaka - motyw krowich łatek

Wiele osób jest zdania, że kolor czarny jest ostatnim jaki powinien znaleźć się w pokoju malutkiego dziecka. Jednak w połączeniu z jasnymi kolorami (tutaj z białym i złotym) może nadać pokojowi ciekawego wyglądu i pomóc w wyróżnieniu się spośród tysięcy innych dziecięcych pokoi.
4
Pokój dla małego dziecka
Pomalowane na czarno szczeble w łóżeczku na tle białej pościeli oraz poduszek z motywem księżyca wyglądają bardzo oryginalnie. Całości dopełniają czarne ramki, ładnie oddzielające jasne obrazy od złotej ściany.

Nie trzeba mieć talentu plastycznego, aby namalować na ścianie plamki przypominające krowie łatki a efekt zawsze będzie rewelacyjny.
Jak odnowić starą komodę?
Jak zaaranżować samodzielnie wnętrza?
Jak namalować drzewo na ścianie?
Jak składać papierowe serwetki?
5
Pokój dla chłopca
Biały, czarny i czerwony - pokój dla chłopca

Biały, czarny oraz czerwony nie należą do tradycyjnej mieszanki kolorów jednak w połączeniu ze sobą ładnie się komponują, wzmacniają oraz orzeźwiają. Pomalowane na czerwono meble dodają siły i pobudzają.

Pomalowana na czerwono listwa oddziela jasną tapetę od pomalowanej na czarno części ściany.
6
Pokój chłopca
Wbite gwoździki w listwie służą jako wieszak na kapelusze, zabawki, obrazy i inne przedmioty. Na dobrze wbitych gwoździach można zawiesić również półki na książki itp.
7
Pokój dla dziewczynki
Komnata księżniczki - pokój dla dziewczynki

Sklepy z artykułami do aranżacji wnętrz oferują coraz częściej meble i dodatki dla małych dziewczynek, które chcą poczuć się jak królewny. Wszystko potrzebne do wykreowana komnaty godnej zaszczycenia naszej małej córeczki można znaleźć w większych sklepach internetowych lub w sklepach dużych producentów jak np. Ikea.
8
Pokój dla dziewczynki
Aby wykreować taką oto komnatę, należy wybrać jeden materiał jako dominujący, zaś drugi do zaakcentowania wystroju wnętrza.

Należy zwrócić uwagę, że zarówno kolor ścian jak i szafki jest biały. Biały kolor optycznie powiększa i znacznie rozjaśnia pomieszczenia. Biała szafka przy białej ścianie wydaje się wtapiać w tło.
9
Pokój dziewczynki
Technika dopasowywania kolorystycznie mebli do ścian bardzo dobrze się sprawdza w niewielkich pomieszczeniach oraz małych pokojach dzięki czemu wydają się być one przestronniejsze.
10
Pokój dla małego żeglarza
Pokój dla małego żeglarza

Motyw żeglarski jest doskonałym sposobem na odzwierciedlenie zainteresowań dziecka związanych z łodziami czy morzami i oceanami. Paleta kolorów to: czerwony, biały, niebieski oraz piaskowy.
11
Pokój żeglarski
Kraciaste i pasiaste materiały nadają wyraz pomieszczeniu zaś obrazki z motywami morskimi (latarnie morskie, żaglówki, koła ratunkowe, kotwice) świetnie uzupełniają całość, tworząc wystrój pokoju godny najlepszego żeglarza.

Bardzo dobrze wygląda ściana pomalowana w szerokie biało-granatowe pasy lub ozdobiona wiosłami (na zdjęciach).
 1.3/5 (250 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dzieci chcą się cieszyć wolnością w każdym miejscu, w którym się znajdują. Ich uwaga skupia się na kolorowych obiektach...
Jak urządzić pokój dla dziecka?
Dzieci chcą się cieszyć wolnością w każdym miejscu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt