Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Komunijne > Jak powinny wyglądać torty komunijne?

Jak powinny wyglądać torty komunijne?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (75 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Tort komunijny z pewnością będzie ozdobą każdego stołu. Pięknie przystrojony stanie na honorowym miejscu, a goście nie będą mogli oprzeć się pokusie jego skosztowania. Zastanawiasz się jak powinien wyglądać taki komunijny tort? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek i rad jak powinien wyglądać tort komunijny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Biała masa lub biała czekolada, Dodatki: różyczki, listki, aniołki, itp., Kielich z hostią, Bita śmietana, Pisaki do tortów
1
Tort na pierwszą komunię
Tort na Pierwsza Komunię zdecydowanie powinien odróżniać się od innych tortów. Jest on nie tylko pysznym smakołykiem, na który czekają dzieci i dorośli, ale posiada znaczącą symbolikę. Podkreśla on ważność uroczystości, a umieszczone na nim symbole - jej znaczenie.
2
Torty na komunię
Tort komunijny możemy przyrządzić sami lub zamówić go w cukierni. Niezależnie od tego, kto go wykona, należy pamiętać, by był on smaczny i pięknie udekorowany. Najlepiej, by cały tort był biały, a dodatki w delikatnych pastelowych odcieniach.
3
Tort na komunię
Jeśli decydujemy się przygotować tort samodzielnie, zacznijmy od wyboru smaku. Postarajmy się trafić w gusta wszystkich przyjmowanych gości. Najlepsze będzie ciasto biszkoptowe, a smak masy według uznania – czekoladowy, owocowy, śmietankowy czy nawet orzechowy. Całość pokryj białą masą lub białą czekoladą i udekoruj dodatkami.
4
Tort komunijny
Zastanawiasz się jakie dodatki wybrać? W obecnych czasach nie będziesz mieć z tym problemu. W sklepach spożywczych istnieje ogromny wybór różnorodnych dodatków. Mogą to być różyczki, listki, aniołki, koraliki, hostie czy nawet winogrona z cukru. Najlepsze na Pierwsza Komunię będą kielichy z hostią. Dodatki najlepiej będą się trzymać, gdy umocujesz je na bitej śmietanie, która również będzie stanowiła doskonałą ozdobę naszego tortu. Przy pomocy specjalnych pisaków możesz samodzielnie zrobić napis "I Komunia Święta", a jeśli dopiszesz imię dziecka, poczuje się ono w tym dniu wyjątkowo.
5
torty komunijne
Jeśli nie masz czasu i chcesz mieć pewność, że Twój tort będzie wyglądał wspaniale – zamów go w cukierni. Kształt tortu ustalisz sama, jeśli masz wielu gości zamów tort piętrowy, jeśli przewidujesz skromniejsze przyjęcie doskonałym rozwiązaniem jest tort w kształcie otwartej księgi z odpowiednią sentencją lub hostii. Sama decydujesz także o smaku i dekoracji. W tym przypadku oszczędzasz dużo czasu i pracy, ale jednocześnie musisz się liczyć z większymi kosztami.
Wskazówki
  • Pod artykułem (pod komentarzami) znajdują się linki do stron gdzie można kupić gotowe ozdoby i dekoracje na tort komunijny.
 3.3/5 (75 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mcko - 2015-04-16
Wspaniałości
 
Pęknie nakryty stół stanowi podstawę każdego przyjęcia. Zanim podamy przyrządzone przez nas smakołyki goście powinni...
Jak nakryć stół na przyjęcie komunijne?
Pęknie nakryty stół stanowi podstawę każdego przyjęcia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt