Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Komunijne > Jak udekorować stół na Komunię?
Jak udekorować stół na Komunię?

Jak udekorować stół na Komunię?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (318 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przygotowanie przyjęcia komunijnego wymaga wiele pracy i długiego planowania. W tym natłoku zajęć nie powinniśmy jednak zapominać o dekoracjach. Dekoracja stołu nadaje przyjęciu uroczysty charakter, dlatego też zasługuje na szczególną uwagę. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na przygotowanie dekoracji, które z pewnością zachwycą Twoje dziecko i przybyłych gości.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Biały materiał, Różyczki lub wstążeczki, Białe serwetki lub bibuła, Biała wstążeczka, Serwetki, Przeźroczyste naczynie, Świece pływające, Ozdobne kamyczki, Płatki kwiatów
1
nakrycia na krzesła - komunia
Spraw, by Twoje dziecko czuło się w tym dniu wyjątkowo. Oparcie jego krzesła przykryj białym materiałem, a na jego brzegach upnij białe różyczki lub wstążeczki. Możesz również dodać nieco kolorów, ale powinny być one stonowane – pastelowe róże czy pastelowa zieleń. Jeśli nie masz pomysłu, jak samodzielnie wykonać nakrycie krzesła poszukaj w Internecie. Ozdoby możesz zakupić w specjalnych sklepach.
2
Odpowiednio złożone serwetki nadadzą przyjęciu uroczysty charakter. Kwadratową serwetkę złóż po przekątnej tak, aby utworzyła trójkąt. U jego podstawy zrób zakładkę na 5 cm. Odwróć serwetkę tak, aby zakładka znalazła się na spodzie, a następnie lewy róg trójkąta zwiń do środka. W ten sam sposób zwiń prawy róg, odwróć serwetkę i ułóż ją na specjalnie przeznaczonym do tego celu talerzyku.
3
Ważną rolę w zachowaniu estetyki stołu odgrywają także ozdoby szkła. Niewątpliwie jedną z nich jest tzw. muszka na kieliszku. Kwadratową serwetkę złóż na pół, a następnie w harmonijkę. Tak złożoną serwetkę przewiąż na środku białą wstążeczką i przymocuj do nóżki kieliszka. Boki harmonijki rozłóż tak, aby utworzyły muszkę. Do tego celu możesz również wykorzystać białą bibułę.
Jak ubrać dziecko do Pierwszej Komunii?
Ile dać pieniędzy na pierwszą komunię?
Jak powinny wyglądać torty komunijne?
Jadłospis na pierwszą komunię
4
Na stole powinny też znaleźć się świece. Odpowiednie na tą okazję będą świecę pływające. Na dno przeźroczystego naczynia (np. szklana miska) wsyp odrobinę ozdobnych kamyczków i napełnij je wodą. Do tak przygotowanego naczynia włóż pływające świece, a wokół nich rozsyp płatki białych kwiatów, które będą unosiły się na powierzchni wody.
5
Doskonałym uzupełnieniem całej dekoracji będą rozrzucone po obrusie płatki kwiatów lub małe białe kwiatuszki. Gdzieniegdzie możemy przymocować wstążeczki lub różyczki. Na brzegach talerzyków doskonale wyglądają rozłożone gałązki z białym kwieciem.
6
Stół komunijny
Stół komunijny możesz ozdobić również gotowymi figurkami dzieci komunijnych, różańcami i malutkimi krzyżykami.
 4.6/5 (318 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

max123 - 2012-04-22
mnie na wszelaki okazje pomaga sklep godan. do dekoracji mają dosłownie wszystko począwszy od świeczek, serwetek, baloników itd. ja korzystam i moje przyjęcia zawsze wyglądaja fajnie.
Andzela - 2010-03-05

Pewnie najlepszy byłby biały. Ale chyba nie ma co przesadzać z dekoracjami. Przecież nie o stół w tym wszystkim chodzi..

ANULAp - 2010-03-05
W JAKIM KOLORZE MOŻNA UDEKOROWAĆ STÓŁ??
Twoje dziecko przystąpi w tym roku do Pierwszej Komunii, a ty nie wiesz jak je do tego przygotować? Musisz przede...
Jak przygotować dziecko do Pierwszej Komunii Świętej?
Twoje dziecko przystąpi w tym roku do Pierwszej Komunii...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt