Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Komunijne > Jak udekorować stół na Komunię?
Jak udekorować stół na Komunię?

Jak udekorować stół na Komunię?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (318 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przygotowanie przyjęcia komunijnego wymaga wiele pracy i długiego planowania. W tym natłoku zajęć nie powinniśmy jednak zapominać o dekoracjach. Dekoracja stołu nadaje przyjęciu uroczysty charakter, dlatego też zasługuje na szczególną uwagę. Poniżej znajdziesz kilka sposobów na przygotowanie dekoracji, które z pewnością zachwycą Twoje dziecko i przybyłych gości.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Biały materiał, Różyczki lub wstążeczki, Białe serwetki lub bibuła, Biała wstążeczka, Serwetki, Przeźroczyste naczynie, Świece pływające, Ozdobne kamyczki, Płatki kwiatów
1
nakrycia na krzesła - komunia
Spraw, by Twoje dziecko czuło się w tym dniu wyjątkowo. Oparcie jego krzesła przykryj białym materiałem, a na jego brzegach upnij białe różyczki lub wstążeczki. Możesz również dodać nieco kolorów, ale powinny być one stonowane – pastelowe róże czy pastelowa zieleń. Jeśli nie masz pomysłu, jak samodzielnie wykonać nakrycie krzesła poszukaj w Internecie. Ozdoby możesz zakupić w specjalnych sklepach.
2
Odpowiednio złożone serwetki nadadzą przyjęciu uroczysty charakter. Kwadratową serwetkę złóż po przekątnej tak, aby utworzyła trójkąt. U jego podstawy zrób zakładkę na 5 cm. Odwróć serwetkę tak, aby zakładka znalazła się na spodzie, a następnie lewy róg trójkąta zwiń do środka. W ten sam sposób zwiń prawy róg, odwróć serwetkę i ułóż ją na specjalnie przeznaczonym do tego celu talerzyku.
3
Ważną rolę w zachowaniu estetyki stołu odgrywają także ozdoby szkła. Niewątpliwie jedną z nich jest tzw. muszka na kieliszku. Kwadratową serwetkę złóż na pół, a następnie w harmonijkę. Tak złożoną serwetkę przewiąż na środku białą wstążeczką i przymocuj do nóżki kieliszka. Boki harmonijki rozłóż tak, aby utworzyły muszkę. Do tego celu możesz również wykorzystać białą bibułę.
Jak zrobić tort komunijny w kształcie książki?
Jak zrobić zaproszenia komunijne?
Jak przygotować dziecko do pierwszej spowiedzi?
Jadłospis na pierwszą komunię
4
Na stole powinny też znaleźć się świece. Odpowiednie na tą okazję będą świecę pływające. Na dno przeźroczystego naczynia (np. szklana miska) wsyp odrobinę ozdobnych kamyczków i napełnij je wodą. Do tak przygotowanego naczynia włóż pływające świece, a wokół nich rozsyp płatki białych kwiatów, które będą unosiły się na powierzchni wody.
5
Doskonałym uzupełnieniem całej dekoracji będą rozrzucone po obrusie płatki kwiatów lub małe białe kwiatuszki. Gdzieniegdzie możemy przymocować wstążeczki lub różyczki. Na brzegach talerzyków doskonale wyglądają rozłożone gałązki z białym kwieciem.
6
Stół komunijny
Stół komunijny możesz ozdobić również gotowymi figurkami dzieci komunijnych, różańcami i malutkimi krzyżykami.
 4.6/5 (318 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

HB - 2016-05-23
Może przyda się też kilka ciekawych gadżetów - Te różowe akcenty komponują się przepięknie i dodają wyjątkowego uroku :)
max123 - 2012-04-22
mnie na wszelaki okazje pomaga sklep godan. do dekoracji mają dosłownie wszystko począwszy od świeczek, serwetek, baloników itd. ja korzystam i moje przyjęcia zawsze wyglądaja fajnie.
Andzela - 2010-03-05

Pewnie najlepszy byłby biały. Ale chyba nie ma co przesadzać z dekoracjami. Przecież nie o stół w tym wszystkim chodzi..

ANULAp - 2010-03-05
W JAKIM KOLORZE MOŻNA UDEKOROWAĆ STÓŁ??
 
Zauważyć można ostatnio coraz większą tendencję do przesady. Komunia święta nie jest teraz momentem duchowych przeżyć...
Jak uniknąć przesady w dniu Pierwszej Komunii?
Zauważyć można ostatnio coraz większą tendencję...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt