Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Poduszki i Narzuty > Jak zrobić świąteczną poduszkę z reniferem?

Jak zrobić świąteczną poduszkę z reniferem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Święta Bożego Narodzenia za pasem. Już teraz pomyśl o dekoracjach w Twoim domu. Niektórzy mówią, że nic tak nie zmienia wyglądu pomieszczenia jak zasłony i poduszki. Zmień je więc na święta. Niech będą tematyczne. A tematem przewodnim niech będą właśnie święta. Zrób więc urocze poduszki świąteczne z reniferem. Poniżej instruktaż i szablon. Bo to bardzo łatwe.
Rzeczy, których potrzebujesz:
poduszka, filc w dwóch kolorach (mały na renifera i duży na poduszkę), szablon, drukarka, nożyczki, metr, igła, nitka w kolorze filcu, szpilki, taśma dwustronnie klejąca, maszyna do szycia.
1
Zdecyduj w jakim kolorze chcesz mieć poduszkę, a w jakim renifera. Wybierz filc w takich kolorach.
2
Zmierz obwód poduszki. Dodaj do długości boków kilka dodatkowych centymetrów, na szycie.
3
Następnie przenieś na filc wybrany na poszewkę poduszki pobrane wymiary. Wytnij dwa takie elementy, na przód i na tył poduszki.
4
Poduszka z reniferem krok 4
Pobierz dostępny tutaj szablon renifera. Powiększ go do wybranych rozmiarów i wydrukuj.
5
Wytnij wydrukowanego renifera. Przyklej do niego dwustronną taśmę klejącą na prawą stronę renifera. Następnie przyklej go do filcu, z którego chcesz wyciąć renifera.
6
Bardzo dokładnie prowadź nożyczki wzdłuż granic szablonu i wycinaj renifera z filcu. Gdy wytniesz renifera z filcu, ostrożnie odklej od niego papierowy szablon. Taśma powinna z łatwością odkleić się od filcu.
7
Poduszka z reniferem krok
Przyłóż renifera do wybranego miejsca na wyciętym wcześniej elemencie na poduszkę. Możesz umieścić renifera na środku, lub po boku poduszki. Po wybraniu odpowiedniego miejsca przyszyj renifera do filcu ręcznie, lub na maszynie.
8
Gdy przyszyjesz renifera połóż ten element przed sobą, reniferem do góry. Na niego połóż drugi z wyciętych kwadratów na poduszkę. Zszyj na maszynie trzy boki ze sobą, czwarty zszyj mniej więcej w 1/3 długości.
9
Odwróć poszewkę na prawą stronę. Włóż w środek poduszkę. Następnie odręcznie zaszyj niezszyte krawędzie poszewki z reniferem.
10
Poduszka z reniferem krok 10
Poduszka gotowa. Wygląda pięknie. Jeśli chcesz możesz doszyć (to na etapie przyszywania renifera) lub nakleić (można już po skończonej pracy) jeszcze reniferowi czerwony nos, oczy i / lub dzwonek.
Jak wyciąć gwiazdkę z papieru?
Jak zrobić pingwiny z filcu na choinkę?
Jak zrobić poszewkę ze swetra?
Jak uszyć ozdobną poduszkę?
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Podobają ci się rustykalne akcenty w pomieszczeniu? A może cały twój salon jest urządzony w stylu bogatego wiejskiego...
Jak zrobić małą choinkę z patyczków?
Podobają ci się rustykalne akcenty w pomieszczeniu?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt