Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (464 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 
Poszukujesz sposobu, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz, aby to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak stworzyć zdrowy plan odżywiania, aby osiągnąć upragniony cel: płaski brzuch i piękną figurę.
 2.7/5 (464 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (43)

kasia_froncek - 2016-01-14
Godzina ostatniego posiłku to głupota, bo jeśli ktoś idzie na trening po pracy i wraca po 20, to musi zjeść coś o tej 21 i to posiłek węglowodanowy
Grzegorz - 2015-12-01
Bzdury. Należy jeść wszystko, tyle że w mniejszych ilościach i przede wszystkim się ruszać. Samo czytanie o ćwiczeniach nic nie da. Wówczas nie będzie jojo i efekt będzie trwały.
KasiaSzulik - 2015-05-06
Tak można schudnąć bez wysiłku z http://www.acetomale.pl/
Taki spadek wagi można osiągnąć z tym suplementem bez diety.
nosleep - 2015-04-29
Ja już próbowałam różnych diet, herbatek, głodówek i już naprawdę zaczęłam tylko liczyć na cud bo efektów nie było żadnych!! Zero!! Postanowiłam dać sobie ostatnią szansę i zainwestowałam w Therm Line fast. Teraz żałuję, że nie odkryłam go wcześniej. W ciągu 6 tygodni zgubiłam 4,5 kg zbędnego tłuszczu. Jeszcze z 2 miechy i osiągnę upragnioną wagę !!
chudaaa - 2015-04-27
Moim zdaniem żeby schudnąć trzeba regularnie się ruszać i nie mówię tu o ćwiczeniach, tylko o normalnym funkcjonowaniu. Przykładowo do ruchu możemy zaliczyć codzienne sprzatanie domu, prace w ogrodzie, spacery, wygłupy przy muzyce. Nie można za dużo siedzieć czy leżec. WIększość z nas wybiera wygode i otyłość jest jej konsekwencją. A co do diety myślę, że każdy organizm jest inny i różne produkty będą różnie oddzialywac, trzeba wszystko wybadać, sprawdzac co powoduje u nas tycie. Przykładowo ja przy wzroście 166cm waże 52 kg, (wygladam koscisto, chcialabym przytyć) jem slodycze co najmniej 2 razy w tygodniu i to w duzych ilosciach (cala czekolada, paczka ciastek) po za tym bez przerwy jestem głodna, wciaz cos podjadam z tego wynika ze na mnie cukier kompletnie nie dziala.
Makc - 2015-04-16
Połowa tych porad to bzdury ;p Ujemny bilans kaloryczny przede wszystkim. Do tego zbilansowana dieta, trochę ćwiczeń żeby proporcje a nie tylko masa się zgadzały i tyle. Cudów nie ma.
IzabelaKorwińska2 - 2015-02-16
Najłatwiej schudnąć z Acetomale, umiarkowaną dietą i ćwiczeniami. Takie odchudzanie gwarantuje też to że po zrzuceniu pożądanej ilości zbędnych kilogramów nie powrócą z efektem jojo.
magsik - 2015-01-27
Chce schudnac
zoraya - 2015-01-19
Takie bzdury, że ręce opadają. Ćwiczę raz w tygodniu bite 2 godziny, sporo chodzę, jem głównie warzywa, wodorosty i owoce morza, nie używam ciężkich sosów, a nie mogę zrzucić ANI KILOGRAMA. Wytłumaczy mi ktoś ten fenomen?
topielica - 2015-01-14
Ruch -rowerek lub zapisanie się np. na Zumbę ewentualnie samemu w domu poćwiczyć w rytm muzyki przy tym ograniczyć lub wyłączyć z jadłospisu bynajmniej na jakiś czas chleb,makarony,sosy ,ziemniaki -produkty mączne kolacja do 18 lekka lub zrezygnować z niej zupełnie.I mniej cukrów okazuje się że sporo cukru dodajemy do herbaty czy kawy a może tak miodem lub zrezygnować ze słodzenia.
odchudzajaca sie - 2014-09-29
Glupoty... Suszone orwoce, orzechy, to tez bomby kaloryczne! Owszem, sa zdrowe, ale tucza, jesli sie zjada np. wiecej niz 10 orzeszkow dziennie.
Diet - 2014-09-24
Moja sąsiadka ważyła 80 kg. W ciągu m-ca schudła 90 kg, czyli w tym momencie waży -10 kg. I dziwię się, że o tym fenomenie nie piszecie. Przecież to sensacja dla pismaków.
klaudia0704 - 2013-12-30
Szybko schudnąć = efekt jojo
Kaska - 2013-12-20
Trzeba się ruszać, jeść uważnie, tylko zdrowe rzeczy. To podstawa, jak komuś zależy na czasie to tak jak ja slimcea i podwojenie zrzucanej masy. Ale jak ktoś ma na tyle uporu, żeby spędzić wiecej czasu aktywnie, to droga wolna!
tadaa - 2013-10-05
Ważne aby posiłki wysokowartościowe jeść do południa po to aby moc je spalić w ciagu dnia i miec duzo energii. Kolacje powinny byc lekkie, np. salatka. Zmiana nawyków żywieniowych to pierwszy krok do szczupłej sylwetki i pięknej skóry, włosów i paznokci. Będziesz czuć się lepiej i zyskasz wiecej energii. Aby wzmocnić efekt warto pokusić sie o cwiczenia, spacery bądź inne zajęcia sportowe.
paula_1505 - 2013-08-18
Mało mówi ta porada :(
adiris - 2013-06-04

misia napisał

,Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!

Jeśli są niesłodzone to nie mają dodanego cukru. :)

misia - 2013-06-03
Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!
adiris - 2013-05-06
Jak można stawiać soki na równi z napojami gazowanymi. Soki w kartonach są co prawda pasteryzowane, ale bez cukru. To po prostu sam zdrowy sok i nic więcej.
STELLA176 - 2013-04-20
Wszystko fajne, ale ja bym zalecała na stałe wprowadzić i pić zieloną herbatę.
JustynaDąbek - 2013-04-10
mi się w ten sposób udało 13 kg :)
pacik:) - 2013-03-10
najlepsza dieta to jeść 5 posiłków dziennie, latem codziennie na rowery, wiosną, zimą i jesienią trochę pobiegać.
zenek50zenek - 2012-12-14
3-4 h przed snem to już bede znowu godny
Julka152 - 2012-11-10
Ja uważam że dieta sama w sobie nie daje jakiś większych rezultatów aby schudnąć lepiej więcej się ruszać ; pp
Karolinas - 2012-10-23
Ja sięgam dodatkowo po wszelakie suplementy diety, staram się jednak zażywać tylko te z naturalnych składników t.j. guarana, czy zielona herbata. Regularne ich spożywanie może nie tyle pomaga schudnąć co utrzymać prawidłową wagę :)
Kredens - 2012-07-21

Ja biegam codziennie przez pół godziny. Schudłem dzięki temu koło 10 kilkogram ale niestety trzeba było poczekać pół roku.

alicja z krainy czarów - 2012-07-20
Napewno to pomoże ??
Waże 50kg i chce schudnąć przynajmniej 5kg..
magda - 2012-04-29

Pytasz o dietę dr. Dąbrowskiej?

Turnus trwa 12 dni i rekordzista schudł 11 kg, ale był to facio, który startował z pulą 120 kg.

kobitki natomiast chudły od 5 do 7, a starową miały około 70 kg.:):):)

Życzę powodzenia i trzymam kciuki

Ja schudłam 5, ale nie przykładałam się do ruchu.

Startowałam od 68:):)

kamila - 2012-04-28
Jak długo trzeba się z tą dietą męczyc aby schudnąć 5 kilo ?
Kama 14 - 2012-04-26
Dla mnie tylko motywacja to najważniejsza rzecz; reszta
przyjdzie sama. Ćwiczenia bieganie zdrowe odżywianie sie i picie dużo wody pomaga .
Polecam
Paula - 2012-04-14
hmmmmmmm... nie pomaga
karol1234karol - 2012-03-12
pomogło mi naprawdę!
magda - 2012-02-23

Sugeruję coś lepszego.

Byłam ostatnio na zdrowotnych wczasach odchudzających w Puławach w Beskidach.

Dieta super, nie tylko się chudnie, ale i zdrowieje.

Tip diety to to, że działanie nie skupia się tylko na zrzucaniu zbędnego balastu. W pierwszym etapie nasz organizm jest oczyszczany z toksyn, które w nim zalegają, a następnie sukcesywnie niszczone są poszczególne "zbędne" elementy naszego ciała tj wewnętrzne guzy, narośle inne.

Mechanizm jest totalnie prosty i niezawodny. Super, polecam.

Jestem lżejsza, zdrowsza,energiczniejsza:):)

Trzymam wagę i zdrowie!!!!!!!!!!!

gosc - 2012-02-22
tylko nie dieta dukana
drogie panie mialam potworne problemy z nerkami po tej wlasnie diecie cud i wyladowalam w szpitalu !
karola - 2012-02-22
jestem gruba i mam 100kilo
mloda - 2011-02-22
do Maja:
Czytałam o tej diecie i Shakira ma racje. To oczywiste że na początku jest się zmęczonym i nie zawsze organizm sobie od razu z tym radzi, ale tak jest przy każdej diecie!
shakira - 2011-01-31

do Maja: właśnie o to chodzi w diecie Dukana, aby jeść jak najwięcej białek bo białka są jedynym składnikiem

, którego organizm nie może sam sobie dostarczyć. Jak nie dostarczamy organizmowi tłuszczy z zewnątrz to bierze je on ze swoich zasobów - czyli spala się ten tłuszcz który się ma, dzięki czemu się chudnie. Węglowodany są źródłem energii - jak ich nie dostarczamy na diecie Dukana, to oczywiście czujemy zmęczenie, jednak organizm sobie tak z tym radzi, że przerabia zapasy tłuszczu na potrzebną energię. Oczywiście jakieś tam są potrzebne, chociażby do trawienia - dlatego na diecie Dukana po fazie uderzeniowej są dni proteinowo - warzywne a jak wiemy warzywa też zawierają węglowodany. Poza tym węglowodany występują również w warzywach czy nawet w nabiale - nawet mleko 0% tłuszczu posiada węglowodany - chociaż oczywiście w mniejszej ilości niż chleb, ryż czy makarony. Jednak ta ilość jest zupełnie wystarczająca.

Maja - 2011-01-28
Dieta Dukana jest bardzo nie bezpieczną dietą.Już wiele osób,które uległy temu sposobowi na schudnięcie wylądowało w szpitalu... W naszym organiźmie są 3 główne składniki budulcowe: białko,tłuszcze i cukry. Jedząc przez 5/6 dni same bialka nie dostarczamy organizmowi tłuszczy i cukrów co wpływa na pracę naszego serca,krwioobiegu,a nawet mózgu! Nie polecam...Może i szybko schudniecie,ale czy warto ryzykować dla wagi własne zdrowie?!?!
Barnaba - 2011-01-07

do mloda: ja polecam dietę Dukana. Wiele znajomych na nich było i wszyscy schudli - kolega nawet 20kg. Ta dieta jest fajna bo nie jest taka rygorystyczna i nie polega na głodzeniu się tylko jedzeniu określonych produktów (na początku 5 dni samo białko czyli jaja, kurczak, chudy biały ser itp a potem białko z warzywami). Jest naprawdę fajna i skuteczna. Poczytaj sobie o niej. Ja ją zaczynam robić od poniedziałku :)

mloda - 2011-01-06
W moim wieku i przy moim wzroście nie powinnam ważyć więcej niż 65-70kg,a ja waże ok.74. Tym bardziej że jade w maju nad jezioro i siara wyjść na plażę w bikini gdy się tak wygląda. Musze szybko schudnąć. Może ta dieta mi coć pomoże.
Torba - 2010-08-27
Dodam jeszcze do tego ze cwicze JUDO i gdy pojde spac w bluzie dresowej spada mi waa o 1kg wiec pare nocy dobra dieta i 5kg w tydzien to dla mmnie pestka ;)
beti - 2010-02-10
myśle ze ta dieta mi pomorze
moli - 2009-09-02
Czytajac mysle ze to dobra dieta, mam nadzieje ze mi pomoze bo mam za 2 tygodnie wesele musze wygladac ladnie a jestem gruba i to mnie najbardziej przeraza.Do diety dodam jeszcze cwiczenia i zobaczymy, jestem dobrej mysli:)
Jak zwiększyć poziom dopaminy?
Dopamina to neuroprzekaźnik wytwarzany w ludzkim mózgu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt