Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

Jak szybko schudnąć 5kg w zdrowy sposób?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (458 ocen)
Oceń 
 1 z 13 
Poszukujesz sposobu, który pozwoli ci zgubić nadmierne kilogramy w zdrowy sposób? Chcesz, aby to nastąpiło jak najszybciej? Poniżej znajdziesz instrukcję jak stworzyć zdrowy plan odżywiania, aby osiągnąć upragniony cel: płaski brzuch i piękną figurę.
 2.7/5 (458 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (41)

KasiaSzulik - 2015-05-06
Tak można schudnąć bez wysiłku z http://www.acetomale.pl/
Taki spadek wagi można osiągnąć z tym suplementem bez diety.
nosleep - 2015-04-29
Ja już próbowałam różnych diet, herbatek, głodówek i już naprawdę zaczęłam tylko liczyć na cud bo efektów nie było żadnych!! Zero!! Postanowiłam dać sobie ostatnią szansę i zainwestowałam w Therm Line fast. Teraz żałuję, że nie odkryłam go wcześniej. W ciągu 6 tygodni zgubiłam 4,5 kg zbędnego tłuszczu. Jeszcze z 2 miechy i osiągnę upragnioną wagę !!
chudaaa - 2015-04-27
Moim zdaniem żeby schudnąć trzeba regularnie się ruszać i nie mówię tu o ćwiczeniach, tylko o normalnym funkcjonowaniu. Przykładowo do ruchu możemy zaliczyć codzienne sprzatanie domu, prace w ogrodzie, spacery, wygłupy przy muzyce. Nie można za dużo siedzieć czy leżec. WIększość z nas wybiera wygode i otyłość jest jej konsekwencją. A co do diety myślę, że każdy organizm jest inny i różne produkty będą różnie oddzialywac, trzeba wszystko wybadać, sprawdzac co powoduje u nas tycie. Przykładowo ja przy wzroście 166cm waże 52 kg, (wygladam koscisto, chcialabym przytyć) jem slodycze co najmniej 2 razy w tygodniu i to w duzych ilosciach (cala czekolada, paczka ciastek) po za tym bez przerwy jestem głodna, wciaz cos podjadam z tego wynika ze na mnie cukier kompletnie nie dziala.
Makc - 2015-04-16
Połowa tych porad to bzdury ;p Ujemny bilans kaloryczny przede wszystkim. Do tego zbilansowana dieta, trochę ćwiczeń żeby proporcje a nie tylko masa się zgadzały i tyle. Cudów nie ma.
IzabelaKorwińska2 - 2015-02-16
Najłatwiej schudnąć z Acetomale, umiarkowaną dietą i ćwiczeniami. Takie odchudzanie gwarantuje też to że po zrzuceniu pożądanej ilości zbędnych kilogramów nie powrócą z efektem jojo.
magsik - 2015-01-27
Chce schudnac
zoraya - 2015-01-19
Takie bzdury, że ręce opadają. Ćwiczę raz w tygodniu bite 2 godziny, sporo chodzę, jem głównie warzywa, wodorosty i owoce morza, nie używam ciężkich sosów, a nie mogę zrzucić ANI KILOGRAMA. Wytłumaczy mi ktoś ten fenomen?
topielica - 2015-01-14
Ruch -rowerek lub zapisanie się np. na Zumbę ewentualnie samemu w domu poćwiczyć w rytm muzyki przy tym ograniczyć lub wyłączyć z jadłospisu bynajmniej na jakiś czas chleb,makarony,sosy ,ziemniaki -produkty mączne kolacja do 18 lekka lub zrezygnować z niej zupełnie.I mniej cukrów okazuje się że sporo cukru dodajemy do herbaty czy kawy a może tak miodem lub zrezygnować ze słodzenia.
odchudzajaca sie - 2014-09-29
Glupoty... Suszone orwoce, orzechy, to tez bomby kaloryczne! Owszem, sa zdrowe, ale tucza, jesli sie zjada np. wiecej niz 10 orzeszkow dziennie.
Diet - 2014-09-24
Moja sąsiadka ważyła 80 kg. W ciągu m-ca schudła 90 kg, czyli w tym momencie waży -10 kg. I dziwię się, że o tym fenomenie nie piszecie. Przecież to sensacja dla pismaków.
klaudia0704 - 2013-12-30
Szybko schudnąć = efekt jojo
Kaska - 2013-12-20
Trzeba się ruszać, jeść uważnie, tylko zdrowe rzeczy. To podstawa, jak komuś zależy na czasie to tak jak ja slimcea i podwojenie zrzucanej masy. Ale jak ktoś ma na tyle uporu, żeby spędzić wiecej czasu aktywnie, to droga wolna!
tadaa - 2013-10-05
Ważne aby posiłki wysokowartościowe jeść do południa po to aby moc je spalić w ciagu dnia i miec duzo energii. Kolacje powinny byc lekkie, np. salatka. Zmiana nawyków żywieniowych to pierwszy krok do szczupłej sylwetki i pięknej skóry, włosów i paznokci. Będziesz czuć się lepiej i zyskasz wiecej energii. Aby wzmocnić efekt warto pokusić sie o cwiczenia, spacery bądź inne zajęcia sportowe.
paula_1505 - 2013-08-18
Mało mówi ta porada :(
adiris - 2013-06-04

misia napisał

,Soki z kartonu mają mnóstwo cukru, tylko naiwni uważają że tak nie jest! Nie wierzcie reklamom. Zamiast soku pomarańczowego lepiej wycisnąć pomarańczę. To zdrowe a jak raz spróbujecie to docenicie ten smak! Ja od równo miesiąca nie pije soków z kartonu. Poza tym bardzo słuszna jest zasada dotycząca tłustego nabiału, jest bardzo zdrowy i pomaga wyszczuplić talię, produkty light to syf!

Jeśli są niesłodzone to nie mają dodanego cukru. :)

Dieta Dukana jest obecnie najzdrowszą, najskuteczniejszą i z tego powodu najbardziej popularną dietą wśród osób...
Co jeść w fazie uderzeniowej diety Dukana?
Dieta Dukana jest obecnie najzdrowszą, najskuteczniejszą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Anna Wełnitz
  • Pio Czu
  • Monika Nadia Kondracka
  • Sylwia Piekut
  • Teresa Zając
  • Urszula Prokop
  • Melisa Wis
  • Jan Oczadły
  • Małgorzata Chojnowska
  • Natalia Bójko-Przybylak
  • Jolanta Hrycak
  • Piotr Pieńkosz
pasożyt