Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > Jak być romantycznym?

Jak być romantycznym?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Romantyzm sprawia, że związek między kobietą a mężczyzną jest wciąż na nowo rozbudzony. Odrobina romantyzmu, na co dzień a nie tylko od czasu do czasu z pewnością sprawi, że Twój związek będzie udany i szczęśliwy. Jeżeli chcesz wprowadzić powiew świeżości do Twojego związku i zaskoczyć ukochaną osobę, poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak to zrobić.
1
Pamiętaj przede wszystkim o kontakcie wzrokowym, jest to kluczowy element dla każdego romantycznego gestu. Patrząc prosto w oczy ukochanej osobie, sprawiasz, że czuje się ona wyjątkowa i jest pewna Twoich uczuć.
2
Bądź nieprzewidywalny. Twoja druga połówka doceni, Twój gest, który z pewnością uczynisz tylko dla niej. Twoje gesty mogą być naprawdę proste, a uczynić je możesz w każdej chwili. Zerwij kwiaty podczas spaceru, ugotuj kolację czy nawet posprzątaj mieszkanie.
3
Zawsze słuchaj co Twój partner mówi. Słuchając drugiej osoby możesz wybrać to, co jest dla niej ważne. Dowiesz się jak sprawić jej przyjemność i co lubi, a zdobytą wiedzę możesz wykorzystać do przygotowania niespodzianki.
4
Staraj się, by każde wasze spotkanie było wyjątkowe. Wyjście do kina, czy zwykła kolacja w restauracji to jeden z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu. Musisz starać się wymyślić ciekawszy i bardziej oryginalny sposób na randkę. Zaskocz swoją drugą połówkę niekonwencjonalnymi pomysłami, oraz wyobraźnią. Np. wypożycz sprzęt do windsurfingu i porwij ją nad jezioro, wywieź ją w środku tygodnia za miasto do wynajętego domku.
5
Możesz zaskoczyć ukochaną osobę wręczając jej upominek w jak najmniej spodziewanym momencie nie czekając na żadną okazję. Staraj się, aby prezenty były oryginalne i sprawiły drugiej osobie wielką przyjemność. Dzięki takim pomysłom na nowo rozpalisz uczucie między wami, a prezent będziecie wspólnie wspominać przez wiele lat. Możesz przykładowo zasadzić gdzieś drzewko na cześć waszej miłości.
6
Nie zapominaj okazywać swoich uczuć najbliższej osobie nawet na co dzień. Wyjątkowe chwile pozwolą się cieszyć udanym związkiem przez długi czas. Pamiętaj o drobnych gestach, buziak na zakupach czy spacerze sprawi że druga osoba poczuje się kochana i potrzebna.
Jak całować dziewczynę?
Jak się całować z chłopakiem?
Jaki prezent dać chłopakowi na rocznicę?
Jak pocałować dziewczynę jeśli jest się nieśmiałym?
 4.1/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

GMGelo - 2011-01-26
a kogo to opchodzi
krokodyl - 2010-09-27
Chyba każdy z ans jest mniej lub bardziej romantycznym, prawda? szczególnie łatwo odnaleźć w sobie te cechy jeśli okoliczności i otoczenie temu sprzyjają- romantyczna kolacja, dobre wino, świece, zapalony kominek.
Avon - 2010-09-15
Mnie ostatnio chłopak zabrał na randkę niespodziankę. Kazał mi się wygodnie ubrać i wziął mnie do domku nad jeziorem. Było rewelacyjnie. Kąpiel w nocy w jeziorku, oglądanie filmów przy kominku do rana. To jest romantyzm!
Mikor - 2010-08-19
co do 1 punktu nie dokonca sie zgodze bo sa oczy w ktorych mozna sie utopic i sa takie w ktorych sie widzi tylko swoje odbicie. nie chodzi o kolor tlyko glebie
Iga7 - 2010-07-13
Fajnie jest być romantycznym jednak nie fajnie być romantycznym mrukiem. Takie osoby są wiecznie zmulone, niezadowolone, zapatrzone w dal, nudne i szukają nie wiadomo czego. U dziewczyn jest to beznadziejne a u facetów wręcz żałosne zachowanie.
Zastanawiasz się, co kupić swojemu chłopakowi z okazji rocznicy i nie masz żadnego pomysłu? Od dziś nie musi to być...
Zastanawiasz się, co kupić swojemu chłopakowi z okazji...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt