Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Dania Główne > Potrawy z grilla > Jak zrobić marynatę z pieprzem do mięsa na grill?
Jak zrobić marynatę z pieprzem do mięsa na grill?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Do urozmaicenia grillowania warto zastanowić się nad odpowiednim przyrządzeniem mięsa. Doskonałym rozwiązaniem jest przygotowanie marynaty. Przyrządzone w ten sposób mięso zyska niepowtarzalny smak, będzie kruche i soczyste. Poniżej znajdziesz sposób jak wykonać doskonałą marynatę.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Po 1 łyżce marynowanego w zalewie pieprzu zielonego i czerwonego, 4 ząbki czosnku, 1 łyżka sosu tabasco, 200 ml oliwy z oliwek, Miseczka, Plastikowy pojemnik
1
Marynowany zielony pieprz i marynowany czerwony pieprz odsączyć z zalewy i posiekać. Nie siekaj go jednak zbyt drobno, większe kawałki będą doskonale wyglądać w marynacie. Ząbki czosnku dokładnie obierz i wyciśnij przez praskę.
2
Posiekany pieprz i wyciśnięty czosnek wymieszaj w małej miseczce, dodaj do tego łyżkę sosu tabako. Po zmieszaniu tych składników odmierz 200 ml oliwy z oliwek i dodaj do miseczki. Wszystkie te składniki dokładnie wymieszaj.
3
Teraz możesz zabrać się za marynowanie przygotowanego mięsa. Weź płaski i szeroki plastikowy pojemnik i na jego dno wlej odrobinę przygotowanej marynaty. Ułóż kawałki mięsa przeznaczonego na grill tak, aby każdy był w niej zanurzony. Następnie polej te kawałki ze wszystkich stron resztą marynaty.
4
Tak przygotowane mięso w pojemniku szczelnie zamknij i włóż do lodówki. Najlepiej, by marynować je, co najmniej 12 godzin. Pamiętaj, więc, by przygotować to odpowiednio wcześniej. Po upływie tego czasu mięso odsącz z marynaty i upiecz na grillu.
5
Marynata ta doskonale nadaje się do steków wołowych, kotletów jagnięcych, a także steków wieprzowych, kotletów z karkówki lub schabu środkowego. Tak przygotowana starcza dla około 4 porcji mięsa.
Jak zrobić marynatę do mięsa?
Jak zrobić sos włoski?
Jak zrobić marynowane krewetki na grillu?
Jak grillować ananasa?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić sos włoski?
 4/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Grillowana kukurydza ma niepowtarzalny smak. Dziwi więc fakt, że jej grillowanie nie jest jednak zbyt popularne....
Jak grillować kukurydzę?
Grillowana kukurydza ma niepowtarzalny smak. Dziwi więc fakt, że jej grillowanie nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt