Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Aranżacja wnętrz > Darmowe programy do projektowania kuchni

Darmowe programy do projektowania kuchni

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (97 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Urządzasz kuchnię? Jeśli tak to w jej zaprojektowaniu pomogą ci poniższe darmowe programy. Ciężko ocenić, który z nich jest najlepszy, a który najgorszy - wszystkie z nich mają swoje wady i zalety. Jak to w życiu bywa, to co darmowe nigdy nie jest najlepsze, ale na początek będzie w sam raz.
1
Projektowanie kuchni z Ikea

Projektowanie kuchni z Ikea

Ikea zaprojektowała narzędzie planowania kuchni, które pozwala na zaplanowanie układu kuchni, umiejscowienia urządzeń AGD, szafek i reszty wyposażenia kuchennego bez konieczności wstawania od komputera. Projektując kuchnię możemy sprawdzić ceny poszczególnych mebli i urządzeń kuchennych w IKEA.

2
Design A Room

Design A Room

Ten program nie pozwoli ci zaprojektować układu mebli i sprzętu kuchennego jednak pomoże dopasować kolor ścian, szafek i podłogi. Jeśli masz w tym temacie problemy, to Design A Room na pewno je rozwiąże.

3
Autodesk

Homestyler

Jest to darmowa wersja programu udostępniona przez Autodesk. Dzięki niemu możemy zaprojektować nie tylko kuchnię, ale również wszystkie pomieszczenia w domu oraz ogród. Zarówno ściany, jak i meble można uwzględnić w projekcie poprzez przeciąganie i upuszczanie odpowiednich elementów menu.

4
Sweet Home 3D

Sweet Home 3D

Program dostępny jest zarówno do pobrania, jak i online (po uprzednim zalogowaniu się na stronie). Można w nim zdefiniować własne wymiary pomieszczeń oraz dokonywać dokładnych ustawień obiektów. Aplikacja posiada liczne biblioteki dodatkowe.

5
kreator kuchni brw
Black Red White 3D Creator Family Line

Program umożliwia zaprojektowanie i wycenę kuchni urządzonej z użyciem mebli Black Red White z linii Family Line. Aplikacja pozwoli ci zdefiniować plan kuchni (w tym umiejscowienie drzwi i okien) oraz aranżację mebli metodą "przeciągnij i upuść". Możesz wybierać spośród wszystkich rodzajów frontów, blatów i innych dodatków dostępnych w ofercie firmy Black Red White.
6
alno kitchen planner
ALNO Kitchen Planner

Program umożliwia nie tylko aranżację kuchni z wykorzystaniem dostępnych w katalogu producenta mebli, ale również zmianę ustawień takich parametrów jak kolor ścian, podłogi, oświetlenie itp.
Na koniec otrzymujemy bardzo realistyczną trójwymiarową wizualizację, którą możemy obejrzeć w kilku wariantach oświetlenia. Gdy projekt przypadnie nam do gustu, możemy wydrukować wszystkie jego elementy w postaci listy rzeczy do kupienia.
Przeczytaj teraz: Jak urządzić mały salon?
 4.1/5 (97 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

martynkamgk - 2013-09-14
Bardzo fajna sprawa ! Ja korzystam i bardzo mi się podobają takie programy .
 
Czujesz, że chciałabyś coś zmienić w swoim mieszkaniu, ale nie masz wystarczająco dużego budżetu? Jest wiele...
Jak tanio urządzić funkcjonalne mieszkanie?
Czujesz, że chciałabyś coś zmienić w swoim mieszkaniu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt